Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Dictes mor

pussepige skriver:

Endelig sjovt nok at da jeg skrev at jeg kunne se på FB at h*n havde en fælles ven med mig der inde skrev h*n tilbage at h*n faktisk ikke rigtig kendt nogen af dem fra hans venneliste da det var nogen fra en gammel msn... Lød lidt underligt...

hmm sært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Frøken Sørensen

Dictes mor skriver:

Du er skisme da også en hottie!

Hvor er du altså sød

Anmeld

22. november 2010

pussepige

Carina1977 skriver:

Bliver han ved med at skrive, hvis man ignorerer ham? Ved godt det er irriterende alligevel

H*n skrev ikke mere til mig da jeg skrev at jeg ikke havde tid skulle ordne noget..

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

Lise skriver:

Ja, det er herinde

Det er da i øvrigt rimelig optimistisk at prøve at score på en debatside om babyer og børn. Mon ikke langt de fleste er i forhold sådan et sted...

Jo det skulle man mene

Anmeld

22. november 2010

DK

Hvordan ved de hvad i hedder? Altså hvordan finder han jer på facebook? Jeg er venner med tre på facebook herinde fra. Og det er alle tre nogen som jeg har mødt personligt først! Men det kan godt være at jeg er en sjælden race sådan som jeg værner om min face-books eksklusivitet?

Anmeld

22. november 2010

Miia90

Jeg har også fået brev

Anmeld

22. november 2010

Kloster

Han følte sig da vist heller ikke lige tiltrukket af mine løbesko som profilbillede... For jeg har nemlig heller ikke hørt noget. Hæ hæ....

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

hehe har lige tjekket, og jeg har ikke fået brev fra denne mystiske person. Haha godt så

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Kloster skriver:

Han følte sig da vist heller ikke lige tiltrukket af mine løbesko som profilbillede... For jeg har nemlig heller ikke hørt noget. Hæ hæ....

Tihi, det er ellers nogle flotte sko

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

DK skriver:

Hvordan ved de hvad i hedder? Altså hvordan finder han jer på facebook? Jeg er venner med tre på facebook herinde fra. Og det er alle tre nogen som jeg har mødt personligt først! Men det kan godt være at jeg er en sjælden race sådan som jeg værner om min face-books eksklusivitet?

Alle dem njeg er venner med på facebook er også nogen jeg kender personligt, så jeg tror ikke du er så sjælden igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.