Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Louisiana

H*n er heldigvis heller ikke tiltrukket af min søn, som er på mit profilbillede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

blomst84

DK skriver:

Hej

Jeg har også fået et brev. Jeg svarede helt bevidst ikke på det, da jeg fik AKUTTE flashbacks til dengang der var ham der den anden klammert rasser32 herinde for et par måneder siden

Jeg svarer ikke på breve fra en bruger der kun skriver "du er smuk", der aldrig har oprettet indlæg og som heller ikke har nogen former for info på deres profil. Jeg synes det STINKER langt væk af lusk!

Ej var han også en fusker? Eller bare en pervers person? For har da svaret meget på han indlæg osv

Anmeld

22. november 2010

Ox.

Har fået - men ikke reageret

Anmeld

22. november 2010

blomst84

Og godt han/hun ikke syntes blomster er smukke det er jo endnu en syg person i cyberspace, eller nogen som syntes det er sjovt med opmærksomhed. FØJ altså!!

Anmeld

22. november 2010

DK

Lise skriver:

Først skriver h*n at man er smuk. Man skriver tak. H*n skriver at hvis man er på fb, kan man tjekke hans profil... Her afslog jeg, og ved ikke mere. Så det er vel først hvis man hopper i det med facebook at han kender navnet...

Ahh okay.

Jeg kom slet ikke så langt da jeg aldrig har svaret tilbage. Dette skyldtes hovedsagligt at jeg synes det mindede SÅ meget om det dengang med rasser32

Anmeld

22. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Dictes mor skriver:

WHATTTTT, nej så er det jo ikke engang sjovt længere, hvad er det for noget.

hun skrev dette; sidder lige sammen med en god ven her sku sige du er smuk..

Skrev tilbage at det vel var vores søn vi snakked om.

hendes svar var; ja...

Anmeld

22. november 2010

RiUL

Haha, jeg har også fået et brev. Men gad ikke svare

Anmeld

22. november 2010

oo

arh come on...jeg er sgu da oss lækker, hvorfor har jeg ikk fået noget brev???

Anmeld

22. november 2010

DK

blomst84 skriver:

Ej var han også en fusker? Eller bare en pervers person? For har da svaret meget på han indlæg osv

Altså... han var bare klam. Eller det er i alt fald min mening. Han sendte også breve til riiiiiigtig mange brugere herinde og ville høre om folks sexliv og om de ville være med i en trekant osv osv... Han skrev tingene på en rigtig upassende måde og var bare vildt ubehagelig.

Vores brev-udveksling var nogenlunde sådan her:

"Du er smuk!"

"øhh tak"

"du er hot, ejjj hvad jeg gerne ville lave med dig og din sexede mave"

"øhhh bliver din kæreste ikke sur når du skriver sådan noget?"

"nej nej hun er ligeglad. Dine bryster er vildt flotte! Har du fået taget nøgenbilleder nogensinde?"

"ved du hvad, jeg har en kæreste og er slet ikke interesseret i det du skriver!"

"nå undskyld, så bliver du nok fornærmet! Men fræk er du nu!"

osv osv osv.

Derudover så oprettede han næsten kun emner i sex og samlivs kategorien, a la: hvordan får du bedst en orgasme, hvad kan du lide at gøre ved dig selv osv osv. Først da der kom kritik af ham oprettede han et par "min kæreste er gravid"-tråde, men jeg tror at langt de fleste havde mistet fidusen til ham på det tidspunkt!

Anmeld

22. november 2010

DK

Tjuhl skriver:

arh come on...jeg er sgu da oss lækker, hvorfor har jeg ikk fået noget brev???

Det er sgu også for dårligt. 2 min. så retter jeg lige op på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.