Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Lise

Carina1977 skriver:

Er det herinde i har fået et brev fra denne person eller hvad? For jeg har intet brev fået, så må konstatere at jeg er grim *griner*  

Ja, det er herinde

Det er da i øvrigt rimelig optimistisk at prøve at score på en debatside om babyer og børn. Mon ikke langt de fleste er i forhold sådan et sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Dictes mor

Det er da noget sært noget, jeg hoppede i med begge ben, men afviste hurtigt venskab, for som jeg også skrev til ham/hende så er jeg lykkeligt gift.  Men skørt det er det

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

Carina1977 skriver:

Nå må da hellere lige tjekke bare for nysgerrighedens skyld *griner*

Ja det er ikke sådan når man bliver nysgerrig

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Lise skriver:

Ja, det er herinde

Det er da i øvrigt rimelig optimistisk at prøve at score på en debatside om babyer og børn. Mon ikke langt de fleste er i forhold sådan et sted...

Det kan være, han er interesseret i en pakkeløsning

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

pussepige skriver:

Nej det er du bestemt ikke...

Men jeg ville heller være grim end at få et brev fra sådan en tumpe der ikke har andet at give sig til..

Bliver han ved med at skrive, hvis man ignorerer ham? Ved godt det er irriterende alligevel

Anmeld

22. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg tror altså det er en fake profil på facebook... Der er så mange af dem i omløb lige nu!!!

Anmeld

22. november 2010

Lise

Dictes mor skriver:

Det kan være, han er interesseret i en pakkeløsning

Ja, det er muligt!

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Carina1977 skriver:

Er det herinde i har fået et brev fra denne person eller hvad? For jeg har intet brev fået, så må konstatere at jeg er grim *griner*  

Grim? I don't think so...

Anmeld

22. november 2010

pussepige

Endelig sjovt nok at da jeg skrev at jeg kunne se på FB at h*n havde en fælles ven med mig der inde skrev h*n tilbage at h*n faktisk ikke rigtig kendt nogen af dem fra hans venneliste da det var nogen fra en gammel msn... Lød lidt underligt...

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Gitte85 skriver:

Jeg har også fået brev fra hende/ham! Det var hende som skrev hun sad med en ven og fik en kop kaffe og hun skulle sige fra ham at han sys jeg var smuk.

Og min første tanke var faktisk at det var noget fusk. Og på facebook er han jo kun ven med piger og så så jeg også lige at du var blevet ven med ham... Så det kan da ikke blive mere fusket. Og skulle faktisk lige til at oprette et indlæg herinde!!

Du er skisme da også en hottie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.