twinboys skriver:
Han er jo bare dejlig... den med omvendt julemærkehjem har jeg også hørt om mine drenge og man bliver sååååååååå ked af det...
Jeg føler med dig og selv om mine drenge sad i indkøbsvognen og åd slik blev de ikke tykkere.. Jeg gør alt for at få noget sul på dem men de vejer KUN 18kg selv om de er 7½år...
Jeg er begyndt at lukke ørerne for jeg har taget fat i en dame som sagde til en anden jeg tror det er to børn der er alvorlig syge siden de er så tynde...og jeg flippede helt ud på hende så tror aldrig hun siger den slags igen...
Men jeg synes din søn er gudesmuk og vores børn er bare så unikke...
Majbritt
Tænker skam ikke ondt om dig fordi dine sad i indkøbsvogne og spiste slik.
Jeg er selv heldig at lokke ham op at sidde i den med de der gratis boller man kan få til børn i føtex.
Meeenn han fodre nullermænd med dem og gør at de helt sikkert skal have fejet gulv
Slik siger ham heller intet, han smager på det og enten sluger det eller spytter det ud og siger; ikke lig det. Ikke engang flødeskum kan vi få i ham...
Bare utroligt at nogle bare skal tænke højt. Kan da sagtens se at en baby på 65 cm og 11 kg lige er for meget, men tænker mit og siger istedet; sikke et herligt smil han har - eller sikke nogle kønne øjne hun har.
Men sådan er det vel begge veje.
Har bare ikke noget 'at have det i' altså lige som dig - at dine er født så peder meget fortidlig og idag bare er nogle skøn herlige drenge.
Anmeld