Hvorfor ser folk ikke den skønne dreng han er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Barbamama

Mor til Frederic skriver:

Sikke en fin pige og tak...

Vi ved det, men tænker ikke så meget over det. Først når han begynder at være dårlig og når vi skal købe bukser.... Og så når vi er afsted til kontrol.

Og når vi /han får de kommentarer - som er ret negative..

Han har jo altid været sådan, nogle dage/uger bedre end andre.

Vidste ikke han var dårlig!!! Fejler han et eller andet der gør at han ikke har lyst til at spise???

Og vores datter kan heller ikke fylde bukserne ud. Sådan er det bare. Så finder vi bukser med elastik og bindebånd... He he...

Men UANSET hvad så ved jeg da ikke hvad folk bilder sig ind at tale så grimt om et barn når de går forbi. De er da så uopdragne som de overhovedet kan være og har langt større problemer end I har. De ved ikke hvordan man opfører sig ordentligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Christina.78 skriver:

Han er da for lækker..jeg ser en velfungerende dreng..omend lidt slank men min pige ligger også under gennemsnittet, og det har jeg det da også ok med..

Knus Christina (som gerne ville have Frederic til kommende svigersøn  )

Uh hvad siger alders forskel? 

ej... men tak...

Anmeld

14. november 2010

Drømmer skriver:

Kan godt følge dig med kommentarene. det rammer virkelig, selvom man prøver at ignorere det.

Men han er da virkelig bare en helt fantastisk dreng. og hver er det da dejligt at han har krudt i røven

Ham kan du virkelig være stolt af. han er sq en lille charmør

Tak..

tror også vi laver en tværfaglig klasse med både bandit timer og charme timer...

Anmeld

14. november 2010

Sakris skriver:

De er da bare misundelige... Så overfladisk, så det er jeg også lige... Du har virkelig den smukkeste søn, med de mest fantastiske øjne og lange øjenvipper.... SUK! (ingen misundelse her)

tak. 

Dejlig i kan gennem billederne og se ham...

Anmeld

14. november 2010

twinboys skriver:

Han er jo bare dejlig... den med omvendt julemærkehjem har jeg også hørt om mine drenge og man bliver sååååååååå ked af det...

Jeg føler med dig og selv om mine drenge sad i indkøbsvognen og åd slik blev de ikke tykkere.. Jeg gør alt for at få noget sul på dem men de vejer KUN 18kg selv om de er 7½år...

Jeg er begyndt at lukke ørerne for jeg har taget fat i en dame som sagde til en anden jeg tror det er to børn der er alvorlig syge siden de er så tynde...og jeg flippede helt ud på hende så tror aldrig hun siger den slags igen...

Men jeg synes din søn er gudesmuk og vores børn er bare så unikke...

Majbritt

Tænker skam ikke ondt om dig fordi dine sad i indkøbsvogne og spiste slik.

Jeg er selv heldig at lokke ham op at sidde i den med de der gratis boller man kan få til børn i føtex.

Meeenn han fodre nullermænd med dem og gør at de helt sikkert skal have fejet gulv

Slik siger ham heller intet, han smager på det og enten sluger det eller spytter det ud og siger; ikke lig det. Ikke engang flødeskum kan vi få i ham...

Bare utroligt at nogle bare skal tænke højt. Kan da sagtens se at en baby på 65 cm og 11 kg lige er for meget, men tænker mit og siger istedet; sikke et herligt smil han har - eller sikke nogle kønne øjne hun har. 

Men sådan er det vel begge veje. 

Har bare ikke noget 'at have det i' altså lige som dig - at dine er født så peder meget fortidlig og idag bare er nogle skøn herlige drenge.

Anmeld

14. november 2010

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Tænker skam ikke ondt om dig fordi dine sad i indkøbsvogne og spiste slik.

Jeg er selv heldig at lokke ham op at sidde i den med de der gratis boller man kan få til børn i føtex.

Meeenn han fodre nullermænd med dem og gør at de helt sikkert skal have fejet gulv

Slik siger ham heller intet, han smager på det og enten sluger det eller spytter det ud og siger; ikke lig det. Ikke engang flødeskum kan vi få i ham...

Bare utroligt at nogle bare skal tænke højt. Kan da sagtens se at en baby på 65 cm og 11 kg lige er for meget, men tænker mit og siger istedet; sikke et herligt smil han har - eller sikke nogle kønne øjne hun har. 

Men sådan er det vel begge veje. 

Har bare ikke noget 'at have det i' altså lige som dig - at dine er født så peder meget fortidlig og idag bare er nogle skøn herlige drenge.

Ved jeg smukke men mine store unger gider ikke en gang sidde i en vogn og slet ikke spise slik for det gider de ikke have... så jeg skjuler deres fedtstoffer til dem...

Anmeld

14. november 2010

ZamanogDania

Ihh altså hvor folk bare snakker
Prøv og ignorer dem ligesom jeg gør.
Min datter er 10 måneder, men hun er lille pige. Hun har aldrig været den "fede" baby. Hun er slank og høj. Men dygtig er hun.
F.eks. igår sagde min svoger: ej altså hun har slet ingen kinder at holde, ligesom min søn(som er 4 mrd.). Så sagde jeg, jamen min datter vil ikke være den tykke pige fra nu af. Hun vil gerne være model Så grinte jeg bare af det. Han kigget bare skævt på miig, fordi jeg svaret tilbage på den måde.

Det vigtigste er de har det godt, så kan du være ligeglad med alle andre

Anmeld

14. november 2010

merle2010

jeg ved hvor meget det sårer, når folk siger sådan.. men for mig er det lige omvendt.. får altid at vide hvor stor og tyk min datter er.. f.eks. var vi hos vagtlægen idag, og det første han sagde var: hun mangler da vidst ikke noget, hun er sku godt i stand... jeg nikkede bare og sagde ja.. hun får ikke mere end en normal baby, og er meget i hoppegynge på legetæppe og sådan, så hun kan bevæge sig lidt.. men altså... det sårer sku når folk siger sådan noget..

Anmeld

14. november 2010

2721

isimaven skriver:

Iihh folk snakker og snakker men lad det fise igennem
Knægten er da noget af det skønneste og i mine øjne ligner han en frisk og glad dreng og hvad så hvis livvidden er lidt lille
Køn er han og sikke nogle øjne
Jeg er helt skudt i ham

Kunne ikke have skrevet det bedre selv

Anmeld

14. november 2010

Henri84

Freder er for lækker, det ved du jo godt
Kunne slet ikke forestille ham som 'godt i stand' han skal bare være en bandit at se på
Han er dejlig som han er
Vi får også de kommentarer, men det ved du jo.. Den værste var nok knap 2 uger efter hans op hvor en eller anden gammel dame i familien kom hen og spurgte og jeg sultede ham
Ellers er der jo de 'klassiske' når vi er samlet med gammel mg og alle de andre skal løfte på ham, og komme med den der neeej han vejer jo ingenting
De er sgu lækre alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.