Hvorfor ser folk ikke den skønne dreng han er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.454 visninger
83 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Bliver sku ked af det hver gang folk udefra skal kommentere han's størrelse - negativt...

Heldigvis er der også folk der henvender sig fordi han smiler og charmer i et væk.

Han forstår alligevel en del og kan læse mors krops sprog når det gør ondt.

Idag kom 2 mødre gående - stopped op og kigged efter ham og som jeg gik fordi med indkøbsvogn (han elsker at rende rundt) sagde den ene til den anden; så du ham? de burde lave omvendte julemærke hjem til sådan nogle...

Havde mest lyst til køre ind i dem med indkøbsvogn'en og sige; Jamen han får i det mindste lov til at slide sine sko ved at rende rundt og ikke bare side i indkøbs vogn med en pose slik...

Men skulle jo have indfanget den terorist...

Måtte lige ud med det... For her når han vågner skal vi alle til 2 års fødselsdag og gider ikke være ked og sur af det...

Alle billeder er taget idag, mor og søn hygge dag...

1+2; det samme - et bette funy face..

3. waarr kommer og fanger mor..

4. orvvv den var lige der, vi var på jagt efter en bestemt bil og da han opdaged den - tabte han helt underkæben...:-)

5. Moar, vil gerne have den der oppe...

6. fuld fart over feltet..

7. dejli med et bredt armlæn i sofa...

8. he he....

9. jagter lige mor - bemærk lige de løfted ben for at mindske vindmodstand'en...

10. hm, han fandt lige mors gummi handsker...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

AnneBJ

Kan godt forstå det er træls for dig, og også ham! Men han er jo så dejlig, en totalt charmerende bullerbasse! Husk på det, og luk ørerne for folks dumme kommentarer! Hvis det var fordi han ikke blev tilbudt mad, eller I på andre måder ikke kunne tage Jer af ham, skal det ramme dig, men det skal det ikke når I har så lækker en dreng, som I gør alt for!!

Anmeld

13. november 2010

mariamiss6

Men han ER da skøn, og altid så glad den dreng altså...

Jeg forstår sgu godt du er træt af at folk kommenterer hans vægt, især fra folk der ikke engang kender jer altså... hvor er det da strengt, han ser jo bestemt ikke misrøgtet eller utilfreds ud.... 

Anmeld

13. november 2010

JulieE

Hvor er han bare en skøn knægt!!!

Hvad angår folk kommentarer... Lad dem flyve ind af det ene øre og ud af det andet. Begge min har også været små og langsomt voksende, og hvor har jeg også hørt mange kommnetarer. Kan huske da min datter var lille en venindes mor konstarede (da hun troede jeg ikke hørte det): "Jamen, hun er jo nærmest gennemsigtig..." Øv hvor blev jeg ked af den bemærkning, men jeg har efterhånden lært at ignorere eller svare "Ja... Hellere lille og vågen...."

og op med humøret!!!

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Jeg kunne godt forstille mig at det var svært at høre.

Men jeg syntes i hvertfald at han er skøn Han er lige til at spise.

Anmeld

13. november 2010

AnneBJ skriver:

Kan godt forstå det er træls for dig, og også ham! Men han er jo så dejlig, en totalt charmerende bullerbasse! Husk på det, og luk ørerne for folks dumme kommentarer! Hvis det var fordi han ikke blev tilbudt mad, eller I på andre måder ikke kunne tage Jer af ham, skal det ramme dig, men det skal det ikke når I har så lækker en dreng, som I gør alt for!!

Tak...

Dejlig at I herinde også kan se hvor herlig han er.

Vi har lige haft 2-3 mdr hvor han stort set bare ikke har kunnet følge med i vores eller dp's hverdag - endelig er han ved at være lidt oven på igen. 

Prøver også at lukke ørerne - men det rammer alligevel. Nogle dage er man stærk nok til bare at sige til sig selv; og hva så - han ved han er elsket og vi altid er der for ham. Andre dage rammer det mere.

Anmeld

13. november 2010

isimaven

Iihh folk snakker og snakker men lad det fise igennem
Knægten er da noget af det skønneste og i mine øjne ligner han en frisk og glad dreng og hvad så hvis livvidden er lidt lille
Køn er han og sikke nogle øjne
Jeg er helt skudt i ham

Anmeld

13. november 2010

NessaXenia

ville bare lige sige at jeg syntes han er enormt dejlig at se på, og lige så perfekt som en lille dreng kan være

håber at hvis jeg en dag for en søn, ligner han en som din, for han er da bare for charmerende

Anmeld

13. november 2010

Skouboe

Blæs på dem - de ved ikke hvad de snakker om.. han er skøn, lækker og charmerende uanset hvad han vejer

Og hvor ser han da dejlig ud i de bukser - passer de i livet?

Anmeld

13. november 2010

mariamiss6 skriver:

Men han ER da skøn, og altid så glad den dreng altså...

Jeg forstår sgu godt du er træt af at folk kommenterer hans vægt, især fra folk der ikke engang kender jer altså... hvor er det da strengt, han ser jo bestemt ikke misrøgtet eller utilfreds ud.... 

jep. Uanset hvor dårlig han end er så kan han smile...

Herhjemme er hans nye 'mellem navn' også; krudt tønden...

Sådan så han ud for bare en uge siden og de sidste 2-3 mdr. Så vi er vildt glade for at det endelig er ved at vende og så kommer der lige sådan en kommentar.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.