Hvorfor ser folk ikke den skønne dreng han er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Jeg syntes din søn er hammer dejlig han er sådan en SMUK og strålende dreng han er så dejlig og elsker når du ligger billeder ind af ham.....

fuck dem der siger sådan noget de burde skamme sig helt vildt

KÆMPE KRAMMER TIL DIG

Det var pænt sagt og tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sikke nogle dumme høns altså. De er da bare misundelige over du har sådan en køn krudtugle.

Misundelse er altså en grim ting... Men han er herlig - hele vejen igennem..

Anmeld

13. november 2010

mor-til-vanessa

Mor til Frederic skriver:

Han er gået i stå i vækst. Og bliver fulgt med kontrol test og prøver hver 2. mdr og har gjort det i over 1 år.

Han er vokset i højden men vejer det samme som for 1 år siden.

det er jeg ked af at hører, men jeg synes han ser rigtig sød og dejlig ud :-)

Anmeld

13. november 2010

mor-til-vanessa skriver:

det er jeg ked af at hører, men jeg synes han ser rigtig sød og dejlig ud :-)

Det er han skam også og tak...

Vi tænker ikke så meget over det på de gode dage og perioder. 

Mange har svært ved at forstå hvorfor han ikke spiser. Hvor jeg siger at de fleste ved hvordan deres børn er når de er syge og ikke er til at få mad i. Det nikker de genkendene til. Jamen det er hverdag herhjemme - han har aldrig haft en sult følelse.

Anmeld

13. november 2010

mor-til-vanessa

Det er han skam også og tak...

Vi tænker ikke så meget over det på de gode dage og perioder. 

Mange har svært ved at forstå hvorfor han ikke spiser. Hvor jeg siger at de fleste ved hvordan deres børn er når de er syge og ikke er til at få mad i. Det nikker de genkendene til. Jamen det er hverdag herhjemme - han har aldrig haft en sult følelse.

det kan måske også være lidt svært at forstå for andre.

men han ser jo ud til at have det godt :-)

jeg var også meget lidt spisende som barn. min mor siger jeg spiste som en fugl og vejede også kun 9kg da jeg var 1 år. og jeg er altså ganske normal idag ;-) 

Anmeld

13. november 2010

mor-til-vanessa skriver:

det kan måske også være lidt svært at forstå for andre.

men han ser jo ud til at have det godt :-)

jeg var også meget lidt spisende som barn. min mor siger jeg spiste som en fugl og vejede også kun 9kg da jeg var 1 år. og jeg er altså ganske normal idag ;-) 

Vi har skam også kigget begge vores kurver fra vi var små igennem, for at se om mønster't også var der - men nej.

Frederic vejed 9,9 kg ved 1 år undersøgelsen - det er snart 15 mdr siden og vægten svinger stadig mellem 9,3 og 10,4 kg. 

Her kan vi fysisk høre at hans mave rumler, men derfor nægter han stadig mad - selv det usunde som sunde. 

Sådan har det altid været. Havde faste ammetider da han var mindre og alligevel kunne han have dage med kun 2-3 amninger - fordi det intet siger ham...

Haft sp ude - filmet flere måltider og gennemgået dem, uden resultat. 

Anmeld

14. november 2010

Barbamama

WTF???? Kællinger!!!! Jeg har helt seriøst ikke tænkt over hans størrelse en eneste gang. Jeg ved ikke om det ikke kan ses på billederne at han er for tynd (som du siger) eller om han rent faktisk bare ser ganske fin og sund ud!!! Jeg har også en lille fin skid herhjemme som endnu ikke har vejet det hun skulle men hun er sgu lige så lækker som alle andre unger. Velkommen i klubben af folk med skønne børn for det er Frederik sgu!!!!! Kram til dig fra Michella og Carla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2010

SussieThyssen

Bliver sku ked af det hver gang folk udefra skal kommentere han's størrelse - negativt...

Heldigvis er der også folk der henvender sig fordi han smiler og charmer i et væk.

Han forstår alligevel en del og kan læse mors krops sprog når det gør ondt.

Idag kom 2 mødre gående - stopped op og kigged efter ham og som jeg gik fordi med indkøbsvogn (han elsker at rende rundt) sagde den ene til den anden; så du ham? de burde lave omvendte julemærke hjem til sådan nogle...

Havde mest lyst til køre ind i dem med indkøbsvogn'en og sige; Jamen han får i det mindste lov til at slide sine sko ved at rende rundt og ikke bare side i indkøbs vogn med en pose slik...

Men skulle jo have indfanget den terorist...

Måtte lige ud med det... For her når han vågner skal vi alle til 2 års fødselsdag og gider ikke være ked og sur af det...

Alle billeder er taget idag, mor og søn hygge dag...

1+2; det samme - et bette funy face..

3. waarr kommer og fanger mor..

4. orvvv den var lige der, vi var på jagt efter en bestemt bil og da han opdaged den - tabte han helt underkæben...:-)

5. Moar, vil gerne have den der oppe...

6. fuld fart over feltet..

7. dejli med et bredt armlæn i sofa...

8. he he....

9. jagter lige mor - bemærk lige de løfted ben for at mindske vindmodstand'en...

10. hm, han fandt lige mors gummi handsker...

Åhhhrrr..han er da bare verdens skønneste unge.
Hvordan kan folk dog sige sådan noget

Altså...jeg synes han er så dejlig og en rigtig charmetrol.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2010

michella80 skriver:

WTF???? Kællinger!!!! Jeg har helt seriøst ikke tænkt over hans størrelse en eneste gang. Jeg ved ikke om det ikke kan ses på billederne at han er for tynd (som du siger) eller om han rent faktisk bare ser ganske fin og sund ud!!! Jeg har også en lille fin skid herhjemme som endnu ikke har vejet det hun skulle men hun er sgu lige så lækker som alle andre unger. Velkommen i klubben af folk med skønne børn for det er Frederik sgu!!!!! Kram til dig fra Michella og Carla

Sikke en fin pige og tak...

Vi ved det, men tænker ikke så meget over det. Først når han begynder at være dårlig og når vi skal købe bukser.... Og så når vi er afsted til kontrol.

Og når vi /han får de kommentarer - som er ret negative..

Han har jo altid været sådan, nogle dage/uger bedre end andre.

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Din bassedreng er sq herlig... Synes slet ikke de kan være bekendt at sige det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.