Hvorfor ser folk ikke den skønne dreng han er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

sarulee

Synes da han ser helt fin ud, nu har jeg jo så heller ikke set ham live, men kan da ikke se der er noget "galt" med ham. Gik lige ind og kiggede på nogle andre billeder du har i dit fotoalbum, men synes da bare han ligner en normal dreng, til den slanke side, men da aldrig noget jeg ville lægge mærke til. Han ligner jo bare en dreng med krudt i røven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Mor til Frederic og Freya

sarulee skriver:

Synes da han ser helt fin ud, nu har jeg jo så heller ikke set ham live, men kan da ikke se der er noget "galt" med ham. Gik lige ind og kiggede på nogle andre billeder du har i dit fotoalbum, men synes da bare han ligner en normal dreng, til den slanke side, men da aldrig noget jeg ville lægge mærke til. Han ligner jo bare en dreng med krudt i røven

Han er skam også en krudttønde...

Ved ikke om det er fordi at tumlinger idag ligger længere oppe på kurverne end før hen. Bare se alle de bab'er der bliver født idag - mange af dem er jo oppe over 4 kg og ret lange. 

Tænker bare at den vægt mange idag bliver født med, svarer til frederic som 5-6 uger gammel. Og den gang havde han en normal str af en nyfødt.

Tager du bukser i eks. str. 80 har de som standart ca 40 cm livvide. Frederic's er på 37 og han bruger 92 i bukser. Hans fødder - hoved - hænder har ikke vokset i over 1 år.

Anmeld

14. november 2010

Christina.78

Han er da for lækker..jeg ser en velfungerende dreng..omend lidt slank men min pige ligger også under gennemsnittet, og det har jeg det da også ok med..

Knus Christina (som gerne ville have Frederic til kommende svigersøn  )

Anmeld

14. november 2010

FruEllingsen

Kan godt følge dig med kommentarene. det rammer virkelig, selvom man prøver at ignorere det.

Men han er da virkelig bare en helt fantastisk dreng. og hver er det da dejligt at han har krudt i røven

Ham kan du virkelig være stolt af. han er sq en lille charmør

Anmeld

14. november 2010

Sakris

De er da bare misundelige... Så overfladisk, så det er jeg også lige... Du har virkelig den smukkeste søn, med de mest fantastiske øjne og lange øjenvipper.... SUK! (ingen misundelse her)

Anmeld

14. november 2010

twinboys

Han er jo bare dejlig... den med omvendt julemærkehjem har jeg også hørt om mine drenge og man bliver sååååååååå ked af det...

Jeg føler med dig og selv om mine drenge sad i indkøbsvognen og åd slik blev de ikke tykkere.. Jeg gør alt for at få noget sul på dem men de vejer KUN 18kg selv om de er 7½år...

Jeg er begyndt at lukke ørerne for jeg har taget fat i en dame som sagde til en anden jeg tror det er to børn der er alvorlig syge siden de er så tynde...og jeg flippede helt ud på hende så tror aldrig hun siger den slags igen...

Men jeg synes din søn er gudesmuk og vores børn er bare så unikke...

Majbritt

Anmeld

14. november 2010

LenaJohansen

Mor til Frederic skriver:

Bliver sku ked af det hver gang folk udefra skal kommentere han's størrelse - negativt...

Heldigvis er der også folk der henvender sig fordi han smiler og charmer i et væk.

Han forstår alligevel en del og kan læse mors krops sprog når det gør ondt.

Idag kom 2 mødre gående - stopped op og kigged efter ham og som jeg gik fordi med indkøbsvogn (han elsker at rende rundt) sagde den ene til den anden; så du ham? de burde lave omvendte julemærke hjem til sådan nogle...

Havde mest lyst til køre ind i dem med indkøbsvogn'en og sige; Jamen han får i det mindste lov til at slide sine sko ved at rende rundt og ikke bare side i indkøbs vogn med en pose slik...

Men skulle jo have indfanget den terorist...

Måtte lige ud med det... For her når han vågner skal vi alle til 2 års fødselsdag og gider ikke være ked og sur af det...

Alle billeder er taget idag, mor og søn hygge dag...

1+2; det samme - et bette funy face..

3. waarr kommer og fanger mor..

4. orvvv den var lige der, vi var på jagt efter en bestemt bil og da han opdaged den - tabte han helt underkæben...:-)

5. Moar, vil gerne have den der oppe...

6. fuld fart over feltet..

7. dejli med et bredt armlæn i sofa...

8. he he....

9. jagter lige mor - bemærk lige de løfted ben for at mindske vindmodstand'en...

10. hm, han fandt lige mors gummi handsker...

Forstår ikk man kan komme med noget negativt... Han er da total skøn at se på.. En meget charmerende lille fyr 

Anmeld

14. november 2010

Koen.

han er bare en lækkermås

meen kender alt til de der kommentar folk giver, vores Lærke var syg de første 4 uger, så derfor er hun os en lille myr fordi hun tabte sig og det er os det folk første bemærker

Anmeld

14. november 2010

Pigent

Synes ikke i skal høre på hvad folk siger. For det passer ikke hvad de siger.

Han er en rigtig køn dreng. Charmerende og smilende(:
Han har bare de smukkeste øjne.

Han er helt perfekt.

Knus fra barnepigen.

Anmeld

14. november 2010

frkrbj

Mor til Frederic skriver:

Tager du bukser i eks. str. 80 har de som standart ca 40 cm livvide. Frederic's er på 37 og han bruger 92 i bukser. Hans fødder - hoved - hænder har ikke vokset i over 1 år.

Nej og det er der lægerne bliver nervøse når især hovedet ikke vokser

Det er synd du kommer ud for de kommentarer, øv hvor de skulle skamme sig!

Har også en pige på lige over 2 år der lige er rundet 10 kg

Hun bliver også fulgt på Hillerød, ,men de er ikke nervøse så længe hovedet og længden vokser. Hun er bare lille. Problemerne opstår for os når hun bliver syg og Ikke har appetit, så bliver hun rigtig syg at se på! Hun har dog også en ok appetit til daglig, dog kræsen til tider

Jeg synes din dreng ser dejlig ud, Og fræk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.