Hvorfor ser folk ikke den skønne dreng han er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Mor til Frederic og Freya

lillespurv20 skriver:

han er bare en lækkermås

meen kender alt til de der kommentar folk giver, vores Lærke var syg de første 4 uger, så derfor er hun os en lille myr fordi hun tabte sig og det er os det folk første bemærker

Tak.

Ja man skulle tro at folk altid forventer at ens barn / baby er med elastikker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

frkrbj skriver:

Nej og det er der lægerne bliver nervøse når især hovedet ikke vokser

Det er synd du kommer ud for de kommentarer, øv hvor de skulle skamme sig!

Har også en pige på lige over 2 år der lige er rundet 10 kg

Hun bliver også fulgt på Hillerød, ,men de er ikke nervøse så længe hovedet og længden vokser. Hun er bare lille. Problemerne opstår for os når hun bliver syg og Ikke har appetit, så bliver hun rigtig syg at se på! Hun har dog også en ok appetit til daglig, dog kræsen til tider

Jeg synes din dreng ser dejlig ud, Og fræk

Øv vi er en del med små pettite børn - men også rart at man har nogen at snakke med..

Har hun så altid været 'lille' - eller er det bare gået helt i stå også?

Anmeld

15. november 2010

michella80 skriver:

Vidste ikke han var dårlig!!! Fejler han et eller andet der gør at han ikke har lyst til at spise???

Og vores datter kan heller ikke fylde bukserne ud. Sådan er det bare. Så finder vi bukser med elastik og bindebånd... He he...

Men UANSET hvad så ved jeg da ikke hvad folk bilder sig ind at tale så grimt om et barn når de går forbi. De er da så uopdragne som de overhovedet kan være og har langt større problemer end I har. De ved ikke hvordan man opfører sig ordentligt!!!

Nej ikke som sådan.

Han har bare aldrig udvist sult, havde selv lavet faste ammetider og blev konstant lovet fra sp og læge at det nok skulle rette sig. Nogle dage fik han 'kun' bryst 3 gange, da han var baby.

Han har en smule ab og så reagere han på tilsætnings stoffer - bl.a det der er i alle kohbergs produkter, han reagere også på andre ting - vi har ikke bare fundet ud af hvilke endnu.

Han er testet i hoved og numse - både blod / urin / aff / priktest's osv.

Anmeld

15. november 2010

Barbamama

Mor til Frederic skriver:

Nej ikke som sådan.

Han har bare aldrig udvist sult, havde selv lavet faste ammetider og blev konstant lovet fra sp og læge at det nok skulle rette sig. Nogle dage fik han 'kun' bryst 3 gange, da han var baby.

Han har en smule ab og så reagere han på tilsætnings stoffer - bl.a det der er i alle kohbergs produkter, han reagere også på andre ting - vi har ikke bare fundet ud af hvilke endnu.

Han er testet i hoved og numse - både blod / urin / aff / priktest's osv.

Åh det lyder rigtig hårdt..... Håber da at det ikke er noget I skal slås med altid!

Anmeld

15. november 2010

frkrbj

Øv vi er en del med små pettite børn - men også rart at man har nogen at snakke med..

Har hun så altid været 'lille' - eller er det bare gået helt i stå også?

Altså, jeg er ret overvægtig desværre, og dermed var de meget nervøse for at jeg fik et kæmpe barn! Jeg fødte så en lille nus på 3120g og 49 lang. Hun har fuldt sin kurve det 1. år lige under normalen, men så startede hun i vs og har været meget meget syg hele tiden siden faktisk!

Det ene har hele tiden fuldt det andet, og det endte så med en indlæggelse pga dehydreing, slimet opkast og dierré

Jeg rendte til lægen konstant med hende og fik standartsvaret med t det var en virus, og jeg var simpelthen så desperat til sidst at jeg måtte tage min mand med os til lægen for at banke i bordet så hun kunne blive undersøgt ordenligt = 3 dage i isolation og diverse undersøgelser. Glemte jeg at sige at jeg skiftede læge promte!

Hun vejede på det tidspunkt under 10 kg og havde så ydeligere tabt sig 2 kg i den periode hvor det var værst. Hun fik konstateret Rotavirus og fik så noget til at stå imod. 7-9-13 har der ikke været det store slinger siden, men hooold da op det var en træls periode.'

Det bliver lige lidt rodet, men jeg har ammet hende det 1. år og hun har fået tilbudt grød og div fra hun var ca et halvt år. Hun har i den periode i opstarten af fast føde været ekstrem kræsen og nægtet at smage på tingene. Blev kvalm osv. Men det er meget fint idag, dog har hun nogle sære vaner stadig, hun vil ikke have tingene blandet sammen, men hver for sig. MEN hun spiser da

Anmeld

15. november 2010

CamiRon

Bliver sku ked af det hver gang folk udefra skal kommentere han's størrelse - negativt...

Heldigvis er der også folk der henvender sig fordi han smiler og charmer i et væk.

Han forstår alligevel en del og kan læse mors krops sprog når det gør ondt.

Idag kom 2 mødre gående - stopped op og kigged efter ham og som jeg gik fordi med indkøbsvogn (han elsker at rende rundt) sagde den ene til den anden; så du ham? de burde lave omvendte julemærke hjem til sådan nogle...

Havde mest lyst til køre ind i dem med indkøbsvogn'en og sige; Jamen han får i det mindste lov til at slide sine sko ved at rende rundt og ikke bare side i indkøbs vogn med en pose slik...

Men skulle jo have indfanget den terorist...

Måtte lige ud med det... For her når han vågner skal vi alle til 2 års fødselsdag og gider ikke være ked og sur af det...

Alle billeder er taget idag, mor og søn hygge dag...

1+2; det samme - et bette funy face..

3. waarr kommer og fanger mor..

4. orvvv den var lige der, vi var på jagt efter en bestemt bil og da han opdaged den - tabte han helt underkæben...:-)

5. Moar, vil gerne have den der oppe...

6. fuld fart over feltet..

7. dejli med et bredt armlæn i sofa...

8. he he....

9. jagter lige mor - bemærk lige de løfted ben for at mindske vindmodstand'en...

10. hm, han fandt lige mors gummi handsker...

Han er da totalt sød og charmerende! De 2 kællinger er sgu nok misundelige over at du har sådan en sød og glad dreng!  Op med humøret, de skal ikke vinde på at du bliver ked af det!

Anmeld

15. november 2010

puttecolle

Bliver sku ked af det hver gang folk udefra skal kommentere han's størrelse - negativt...

Heldigvis er der også folk der henvender sig fordi han smiler og charmer i et væk.

Han forstår alligevel en del og kan læse mors krops sprog når det gør ondt.

Idag kom 2 mødre gående - stopped op og kigged efter ham og som jeg gik fordi med indkøbsvogn (han elsker at rende rundt) sagde den ene til den anden; så du ham? de burde lave omvendte julemærke hjem til sådan nogle...

Havde mest lyst til køre ind i dem med indkøbsvogn'en og sige; Jamen han får i det mindste lov til at slide sine sko ved at rende rundt og ikke bare side i indkøbs vogn med en pose slik...

Men skulle jo have indfanget den terorist...

Måtte lige ud med det... For her når han vågner skal vi alle til 2 års fødselsdag og gider ikke være ked og sur af det...

Alle billeder er taget idag, mor og søn hygge dag...

1+2; det samme - et bette funy face..

3. waarr kommer og fanger mor..

4. orvvv den var lige der, vi var på jagt efter en bestemt bil og da han opdaged den - tabte han helt underkæben...:-)

5. Moar, vil gerne have den der oppe...

6. fuld fart over feltet..

7. dejli med et bredt armlæn i sofa...

8. he he....

9. jagter lige mor - bemærk lige de løfted ben for at mindske vindmodstand'en...

10. hm, han fandt lige mors gummi handsker...

jeg forstår godt du bliver ked af det men FUCK en gang kællinger.. undskyld mig. det er jo pisse lige meget om børn er for tykke eller tynde (undskyld mit ordvalg.) bare de har det godt og er sunde og raske. og ham her han ser da ud til slet ikke at mangle noget. sikke en charmetrold. han måtte sku gerne blive kærester med vores store pige på 2  men op med humøret de er bare nogle åndsvage kællinger du gøre hvad du kan og han har det godt

Anmeld

15. november 2010

Koen.

Tak.

Ja man skulle tro at folk altid forventer at ens barn / baby er med elastikker..

Ja, at de skal være små runde propper (Ikke for at støde nogen, for alle børn er skønne som de er), men bare fordi vores er små nips er de da mindst lige så skønne

Anmeld

15. november 2010

mullesmith2

Han er da virkelig en smuk knægt  så charmerende det må jeg sige. Jeg kan dog godt forstå at folk tænker han er tynd for det er han jo også, men folk behøver jo ikke kommentere det eller sige nedladende ting omkring det, hader folk der ikke bare kan holde deres tanker for dem selv.

Anmeld

15. november 2010

Hasselnødden

Umiddelbart så kan jeg ikke se der skulle været noget der skulle få dem til at vende sig om og se efter ham og komme med den kommentar, ihvertfald ikke ment som negativt for han ser da super dejlig ud, men kan jo spore at der må være noget siden du bliver ramt af deres handling..

Er det vægten? Jeg var en stor baby, men har altid været et fnug og senere slank ung pige - og nu ja slank kvinde. Jeg kan ikke tage på og det er ikke med min gode vilje, da jeg går stærkt ind for former, men det bliver ikke siddende. Jeg vejede 48kg da jeg blev gravid, tog 31 kg. på - altsammen på maven og der er kun 3 kg. tilbage. Og jeg er ikke motionist eller fitness-fisk. Jeg tænker, at det måske ligger til ham at han ikke bliver større.. vores dreng på 10 måneder er heller ikke den største baby set til forskel for de to han er i dagpleje med som kun er få mrd ældre end ham.. og det kan skyldtes at hans mor og far aldrig har været store.. for mad det får han og han stortrives (MED dokumentation) så gener og så ja som flere siger, læg ikke for meget i hvad andre kommer med af udtryk. Gør I det godt og behandler jeres søn ordentligt, så kan det ikke vedrøre andre. Jeg håber I klarer den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.