Hvorfor ser folk ikke den skønne dreng han er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

mor-til-vanessa

Mor til Frederic skriver:

Bliver sku ked af det hver gang folk udefra skal kommentere han's størrelse - negativt...

Heldigvis er der også folk der henvender sig fordi han smiler og charmer i et væk.

Han forstår alligevel en del og kan læse mors krops sprog når det gør ondt.

Idag kom 2 mødre gående - stopped op og kigged efter ham og som jeg gik fordi med indkøbsvogn (han elsker at rende rundt) sagde den ene til den anden; så du ham? de burde lave omvendte julemærke hjem til sådan nogle...

Havde mest lyst til køre ind i dem med indkøbsvogn'en og sige; Jamen han får i det mindste lov til at slide sine sko ved at rende rundt og ikke bare side i indkøbs vogn med en pose slik...

Men skulle jo have indfanget den terorist...

Måtte lige ud med det... For her når han vågner skal vi alle til 2 års fødselsdag og gider ikke være ked og sur af det...

Alle billeder er taget idag, mor og søn hygge dag...

1+2; det samme - et bette funy face..

3. waarr kommer og fanger mor..

4. orvvv den var lige der, vi var på jagt efter en bestemt bil og da han opdaged den - tabte han helt underkæben...:-)

5. Moar, vil gerne have den der oppe...

6. fuld fart over feltet..

7. dejli med et bredt armlæn i sofa...

8. he he....

9. jagter lige mor - bemærk lige de løfted ben for at mindske vindmodstand'en...

10. hm, han fandt lige mors gummi handsker...

hvad er der galt med hans størelse??

jeg synes han ser sund og rask ud og glad.

han er da enormt lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

serinasmor

forstår nu altså heller ikke de mødre ...

han ser jo frisk, sund og glad ud på de billeder ... lidt petit måske .. men det kommer han da efter senere .. det er jeg da sikker på

Anmeld

13. november 2010

Ryberg

Jeg synes han ser fantastisk dejlig ud.... og de gamle damer skal sku bare holde deres mund... ved hvor meget andre folks kommentarer kan såre en.....

Men han er dejlig... virkelig!

Og hans størrelse synes jeg er fantastisk.... jeg kan virkelig ikke se problemet...

Anmeld

13. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Skouboe skriver:

Sådan er læger jo desværre..

Men derfor behøver mødre jo ikke at være sådan.. 

Det er jo det man som forældre bliver bedømt på - at ens barn trives og vokser..

Jeg misunder da også de børn da har lidt mere på sidebenene, men altså ved også at vi gør hvad vi kan få at han skal vokse og tage på.

Anmeld

13. november 2010

Shibby

han ser altså normalvægtig ud??

Lucas blir 6 år og passer ofte tøj med 3årige. Han er bare lille. Who cares. Han vokser sgu nok med tiden-samme med din søn 

Anmeld

13. november 2010

B&J

Jeg syntes din søn er hammer dejlig han er sådan en SMUK og strålende dreng han er så dejlig og elsker når du ligger billeder ind af ham.....

fuck dem der siger sådan noget de burde skamme sig helt vildt

KÆMPE KRAMMER TIL DIG

Anmeld

13. november 2010

mor-til-vanessa skriver:

hvad er der galt med hans størelse??

jeg synes han ser sund og rask ud og glad.

han er da enormt lækker

Han er gået i stå i vækst. Og bliver fulgt med kontrol test og prøver hver 2. mdr og har gjort det i over 1 år.

Han er vokset i højden men vejer det samme som for 1 år siden.

Anmeld

13. november 2010

KittyGirl skriver:

Jeg synes han ser fantastisk dejlig ud.... og de gamle damer skal sku bare holde deres mund... ved hvor meget andre folks kommentarer kan såre en.....

Men han er dejlig... virkelig!

Og hans størrelse synes jeg er fantastisk.... jeg kan virkelig ikke se problemet...

tak tak...

Anmeld

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikke nogle dumme høns altså. De er da bare misundelige over du har sådan en køn krudtugle.

Anmeld

13. november 2010

Shibby skriver:

han ser altså normalvægtig ud??

Lucas blir 6 år og passer ofte tøj med 3årige. Han er bare lille. Who cares. Han vokser sgu nok med tiden-samme med din søn 

Når de regner baglæns i hans kurve skulle han være både højere og tungere.

Han er gået fra at ligge på den aller øverste kurve i højden, til nu at ligge på stregen under normal. 

Dertil burde han veje 4-5 kg mere og hans vægt går som et hjerte diagram. Han har været oppe at veje 10,5 kg men 1 mdr senere sagde den 9,4 kg. 

Han er 91 cm og vejer knap 10 kg. 

Vi bruger baggy bukser i str 68 som knickers...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.