Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

twinboys

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu så dejligt tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

quar20

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu så dejligt tillykke

1000 mange gange tak.. Det er bare Så dejligt og glæder mig rigtig rigtig meget

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

hihihi...!! Bare igang og op på "hesten" så skal det nok sætte gang i et eller andet.. hvis ikke så  får i da brugt aftenerne meget fornuftige - der går jo lige lidt tid før man er oplagt og kan efter en fødsel

Hehe ja det er jo LIGE det smiler.. Jeg må op på hesten så fniz.. Har hørt noget om at nuldre b--vorter kan sætte gang i det ? ggg... ANER ikke om det passer.. Det håber jeg ikke, for mine er GODT nok ømme da

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er jo LIGE det smiler.. Jeg må op på hesten så fniz.. Har hørt noget om at nuldre b--vorter kan sætte gang i det ? ggg... ANER ikke om det passer.. Det håber jeg ikke, for mine er GODT nok ømme da

Tror man skal gøre det i 2 timer om dagen så.. Ja måske mere..!! Mine er også RØV ømme så det er virkelig NO GO...!!

ARHH chok - vidste jo godt jeg ku bløde i det ham overlægen har rodet i mig idag - ja undskyld lige en info - men for dælen slim og blod og det render bare ud af mig..!! HMM

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Tror man skal gøre det i 2 timer om dagen så.. Ja måske mere..!! Mine er også RØV ømme så det er virkelig NO GO...!!

ARHH chok - vidste jo godt jeg ku bløde i det ham overlægen har rodet i mig idag - ja undskyld lige en info - men for dælen slim og blod og det render bare ud af mig..!! HMM

Det gør ikke noget med detaljer Jeg har læst om værre ting. Griner... Men jeg håber sq du snart får nogle veer. TO TIMER???? Hold da op.. Den tanke slipper jeg vist lige igen ggg...

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Det gør ikke noget med detaljer Jeg har læst om værre ting. Griner... Men jeg håber sq du snart får nogle veer. TO TIMER???? Hold da op.. Den tanke slipper jeg vist lige igen ggg...

Jo tak.. hehe.. Vi gravide kan godt være rimelig ulækre med alle de ting vi oplever med kroppen...!!

ja to timer eller mere kan ikke huske det.. Ja glem du bare det.. Du kan jo ikke lave andet end at hyle imens hvis dine er ligeså ømme som mine... bare det at tage bh på.. ARHHH AVVVVVVVVVS

Anmeld

11. november 2010

lauras*mor*

Jeg har kun fulgt med på sidelinien...

Men hvor er det bare skide rart og betryggende at vide at det hele gik godt og udfaldet blev igangsættelse på tirsdag... om 5 dage!!! det er lige om lidt jo... hvor er det atså dejligt for dig... Jeg blev  selv sat i gang 5 dage før termin for min egen skyld så at sige... De sidste 8-10 uger foregik min dag sådan at jeg stod op, 2 timer på uni, tog hjem og sove, stod op og lavede mad, gik i seng og sov til næste morgen.. jeg spiste ikke rigtig og begyndte at tabe mig, og mødte ikke min mand eller andre, kunne ikke klare hverdagen fordi jeg sov og sov og sov.. (jeg har en søvn sygdom) Jeg synes det var rigtig dejligt at blive taget seriøst og taget hånd om.. :-)

Er meget glad på dine vejne at du lipper for alle dine smerter.. det er jo ikke holdbart for dig.. eller Tino for den sags skyld...
Glæder mig til at høre alt om din dag på tirsdag og hvordan det hele kom til at gå... se billeder og læse en fantastisk FB... :-) det kan jo være (jvf din anden tråd) at det allerede sker en af dagene.. ;-) det lyder i hvertfald sådan...

Kram herfra...

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Jo tak.. hehe.. Vi gravide kan godt være rimelig ulækre med alle de ting vi oplever med kroppen...!!

ja to timer eller mere kan ikke huske det.. Ja glem du bare det.. Du kan jo ikke lave andet end at hyle imens hvis dine er ligeså ømme som mine... bare det at tage bh på.. ARHHH AVVVVVVVVVS

JA det er sq nogle sære ting der sker med kroppen i løbet af en graviditet. Selv har jeg MEGA øget udflåd og har haft det i laaaang tid. Mega klamt altså. Griner...

Jeg kan dog godt holde ud at have bh på, bare den ikke er for stram. Og ja jeg kan ikke engang have at manden piller ved dem under samleje, fordi de er så ømme og ultra mega meget følsomme. Det er sq for vildt altså. Griner..

Anmeld

11. november 2010

quar20

lauras*mor* skriver:

Jeg har kun fulgt med på sidelinien...

Men hvor er det bare skide rart og betryggende at vide at det hele gik godt og udfaldet blev igangsættelse på tirsdag... om 5 dage!!! det er lige om lidt jo... hvor er det atså dejligt for dig... Jeg blev  selv sat i gang 5 dage før termin for min egen skyld så at sige... De sidste 8-10 uger foregik min dag sådan at jeg stod op, 2 timer på uni, tog hjem og sove, stod op og lavede mad, gik i seng og sov til næste morgen.. jeg spiste ikke rigtig og begyndte at tabe mig, og mødte ikke min mand eller andre, kunne ikke klare hverdagen fordi jeg sov og sov og sov.. (jeg har en søvn sygdom) Jeg synes det var rigtig dejligt at blive taget seriøst og taget hånd om.. :-)

Er meget glad på dine vejne at du lipper for alle dine smerter.. det er jo ikke holdbart for dig.. eller Tino for den sags skyld...
Glæder mig til at høre alt om din dag på tirsdag og hvordan det hele kom til at gå... se billeder og læse en fantastisk FB... :-) det kan jo være (jvf din anden tråd) at det allerede sker en af dagene.. ;-) det lyder i hvertfald sådan...

Kram herfra...

mange mange tak - hvor er det rart at høre fra en der også har fulgt lidt med

Ja tak det er bestemt ikke holdbart men mest af alt - altså selvfølgelig er jeg SUPER lykkelig for at de vil sætte mig igang - men er bare SÅ positiv over at møde nogle mennesker som satte sig ind i MIN situation og ikke bare så i deres håndbog og sagde.. NÅ jamen du er ikke over tiden så NEJ det kan ikke lade sig gøre..

Overlægen var bare SÅ sød og sygeplejesken gav mig et kram og sagde at hun forstod mig SÅ udemærket..!! Det var bare LYKKEN...!!

Men ja der er ihvertfald et eller andet i gang - MEN MEN det har jo snydt før, så sætter mig ikke op til noget.. Det er nok bare vigtigst at jeg får puttet lidt. .Fik også nogle piller som jeg ku sove på, så nu sidder jeg og gaber voldsomt..

Du kan tro der kommer fb, og en pokkers masse billeder..

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

JA det er sq nogle sære ting der sker med kroppen i løbet af en graviditet. Selv har jeg MEGA øget udflåd og har haft det i laaaang tid. Mega klamt altså. Griner...

Jeg kan dog godt holde ud at have bh på, bare den ikke er for stram. Og ja jeg kan ikke engang have at manden piller ved dem under samleje, fordi de er så ømme og ultra mega meget følsomme. Det er sq for vildt altså. Griner..

samleje/sex hvad er det? Tror jeg behøver en manual når min graviditet er over Så længe er det faktisk siden pga. smerter..!!

Min mand sagde også at han var sikker på jeg var jomfru igen herefter.. Stakkels mand - ja og mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.