Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Ja det kan jeg kun give dig ret i Takker mange gange for vestøvet Jeg havde jo sovet et par timer her fra kl 15 til halv seks tror jeg.. Og jeg vågnede af murren i underlivet. Men nu håber jeg bare at vandet snart går, så jeg VED at der er gang i noget smiler... manden glæder sig osse meget til at holde baby

ARHHH håber og ber for dig.. Ja og for manden selvfølgelig... For selvom vi har ondt så gør det sku nok ligeså ondt på manden at se og vide at vi har så ondt..!!

Glæder mig til billeder og fb..

for at der snart sker noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

ARHHH håber og ber for dig.. Ja og for manden selvfølgelig... For selvom vi har ondt så gør det sku nok ligeså ondt på manden at se og vide at vi har så ondt..!!

Glæder mig til billeder og fb..

for at der snart sker noget..

Ihh tak Og ja det tror jeg du har ret i hehe.. Gider snart ikke det her fis mere altså Vi kan jo håbe at der kommer lidt mere gang i det i weekenden Smiler... Og takker for alle dine krydser for mig/os Er mest spændt på at se om det er en dreng eller pige som kommer ud til os Det kunne vi desværre ikke se på md, fordi det åbenbart er en stædig unge vi får griner

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Ihh tak Og ja det tror jeg du har ret i hehe.. Gider snart ikke det her fis mere altså Vi kan jo håbe at der kommer lidt mere gang i det i weekenden Smiler... Og takker for alle dine krydser for mig/os Er mest spændt på at se om det er en dreng eller pige som kommer ud til os Det kunne vi desværre ikke se på md, fordi det åbenbart er en stædig unge vi får griner

UHHH det blir smadder spændende...!!

Jamen selv tak - lad os håbe der sker noget meget meget snart...

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

UHHH det blir smadder spændende...!!

Jamen selv tak - lad os håbe der sker noget meget meget snart...

JA lad os håbe det Og krydse ALT hvad der krydses kan hihi... Hvor langt er du henne nu ?

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

JA lad os håbe det Og krydse ALT hvad der krydses kan hihi... Hvor langt er du henne nu ?

Imorgen er jeg i uge 38 så på tirsdag er jeg jo så 38+4..!!

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Imorgen er jeg i uge 38 så på tirsdag er jeg jo så 38+4..!!

Ja ok.. Jeg er 39+3

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok.. Jeg er 39+3

Se at få dyrket noget sex De siger jo det hjælper på det..  :O)

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Se at få dyrket noget sex De siger jo det hjælper på det..  :O)

Hehe regner jeg osse med at jeg skal senere fniz.. Det kan man da kun håbe..

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hehe regner jeg osse med at jeg skal senere fniz.. Det kan man da kun håbe..

hihihi...!! Bare igang og op på "hesten" så skal det nok sætte gang i et eller andet.. hvis ikke så  får i da brugt aftenerne meget fornuftige - der går jo lige lidt tid før man er oplagt og kan efter en fødsel

Anmeld

11. november 2010

Malthes mor

Dejligt at hører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.