Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Ja for bliver skisme så glad på jeres vegne. Og ved ik hvad der sker for mig lige for tiden, men jeg hyler for et godt ord... Og når så det handler om personer jeg godt kan lide ja så kaldes jeg for TUDEMARIE!!!

Hehe ja selvfølgelig kommer de tanker, og man føler sig nok aldrig helt klar....

Glæder mig så sindsygt til FB og billeder...

Hvor er du altså bare søøøøøøøøøøøød  - Kan også rigtig godt li dig ....!!

Nej blir nok aldrig klar - men ja.. Det gør man jo når han er kommet ud

ARHHH glæder mig SÅ meget til at vise billeder og skrive fb..!! For hunde altså det jo snart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moar2011

nøøøj hvor fantastisk - det kan da ikke blive bedre, det jo lige om snart , så du mooar til 2 smækker'lækre drenge .. ihh altså

Anmeld

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

nøøøj hvor fantastisk - det kan da ikke blive bedre, det jo lige om snart , så du mooar til 2 smækker'lækre drenge .. ihh altså

Ja det er lidt vildt at tænke på... Nu har jeg pustet en masse hulens vestøv til dem der har haft brug for det og om snart det sku mig der har brug for det

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Ja det er lidt vildt at tænke på... Nu har jeg pustet en masse hulens vestøv til dem der har haft brug for det og om snart det sku mig der har brug for det

jaa det skægt at tænke på hihi ..  er du så indstillet på veer og det

Anmeld

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

jaa det skægt at tænke på hihi ..  er du så indstillet på veer og det

haha ja for hunde.. har haft veer som er gået i sig selv igen de sidste 5 uger.. Så glæder mig faktisk til at få veer - selvom de gør helveds ondt..!! Ved hvad jeg får ud af den smerte og den kamp..

Desuden ser jeg sådan på det at jeg nu har døjet i alt for mange uger med SÅ mange smerter - så at når fødslen går igang.. Ja de gør SKIDE ondt men de fortsætter jo ikke i mere end 7 uger

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

haha ja for hunde.. har haft veer som er gået i sig selv igen de sidste 5 uger.. Så glæder mig faktisk til at få veer - selvom de gør helveds ondt..!! Ved hvad jeg får ud af den smerte og den kamp..

Desuden ser jeg sådan på det at jeg nu har døjet i alt for mange uger med SÅ mange smerter - så at når fødslen går igang.. Ja de gør SKIDE ondt men de fortsætter jo ikke i mere end 7 uger

neej, der har du ganske ret hihi. men gør det ikke også meget at du har prøvet det før, så du ved hvad du går ind til

Anmeld

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

neej, der har du ganske ret hihi. men gør det ikke også meget at du har prøvet det før, så du ved hvad du går ind til

Hmm..!! Tjoo men vil nu også sige at det er netop det der måske er det mest skræmmende ved det.. havde jo en rigtig hæslig fødsel med Tino i 3 døgn..!!

Håber sku ikke det blir sådan her med Lillebror..!!

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Hmm..!! Tjoo men vil nu også sige at det er netop det der måske er det mest skræmmende ved det.. havde jo en rigtig hæslig fødsel med Tino i 3 døgn..!!

Håber sku ikke det blir sådan her med Lillebror..!!

du får en nem fødsels efter alt det du har været igennem med den lille nu hiih.. hvad ska han hedde

Anmeld

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

du får en nem fødsels efter alt det du har været igennem med den lille nu hiih.. hvad ska han hedde

Ja jeg håber ihvertfald det blir en go oplevelse..

Jamen han er en lille Liam.. Vi syntes det passer SÅ godt sammen med Tino..

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Ja jeg håber ihvertfald det blir en go oplevelse..

Jamen han er en lille Liam.. Vi syntes det passer SÅ godt sammen med Tino..

det kan jeg kun give dig ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.