quar20 skriver:
mange mange tak - hvor er det rart at høre fra en der også har fulgt lidt med 
Ja tak det er bestemt ikke holdbart men mest af alt - altså selvfølgelig er jeg SUPER lykkelig for at de vil sætte mig igang - men er bare SÅ positiv over at møde nogle mennesker som satte sig ind i MIN situation og ikke bare så i deres håndbog og sagde.. NÅ jamen du er ikke over tiden så NEJ det kan ikke lade sig gøre..
Overlægen var bare SÅ sød og sygeplejesken gav mig et kram og sagde at hun forstod mig SÅ udemærket..!! Det var bare LYKKEN...!!
Men ja der er ihvertfald et eller andet i gang - MEN MEN det har jo snydt før, så sætter mig ikke op til noget.. Det er nok bare vigtigst at jeg får puttet lidt. .Fik også nogle piller som jeg ku sove på, så nu sidder jeg og gaber voldsomt..
Du kan tro der kommer fb, og en pokkers masse billeder.. 
ja udfaldet er selvfølgelig rigtig dejligt men bare det at andre forstår en gør en næsten mere glad.. hehe... Jeg var heldig at jeg allerede til MD fik aftale om igangsættelse, og senere en ssamtale med samme fødselslæge om hvilken dato præcist det blev.. desværre mødte jeg fra den sidste samtale og til fødslen en af de dersens læger der har den håndbog der lidt for kært... planen var oprindeligt at jeg kulle være sat igang 30. marts, men så mødte jeg denne røv læge og det bblev rykket til den 2. april.. i know ikke lang tid, men du ved hvordan det er.. få dage kan faktik betyde en del... Så ved desværre alt for godt hvad du har måtte igennem på den front...
Ja put dig og prøv at sov rigtig rigtig godt... det er det vigtigste lige nu... kroppen skal nok vække dig inden du føder jo.. ;-) Bare du er stærk nok i krop og psyke til en fødsel.. :-) Og inden vi ved af det kan Tino prale af at være storebror.. :-) ihh altså jeg bliver helt vild bare ved tanken... synes bare det er SÅ fedt når folk får børn altså... ville ønske det snart blev min tur igen... men ak.. minimum 3 år endnu før jeg kan prale af at være blevet gravid... 
Sov rigtig godt søde.. vil tænke på dig og sende en ordentlig sky af vestøv til dig... håber ikke i er allergiske overfor støv... ;-)
Anmeld