Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

samleje/sex hvad er det? Tror jeg behøver en manual når min graviditet er over Så længe er det faktisk siden pga. smerter..!!

Min mand sagde også at han var sikker på jeg var jomfru igen herefter.. Stakkels mand - ja og mig..

Ja det er jo lige det. Jeg havde faktisk minus lyst i starten og så lidt mere i midten af graviditeten og nu her i slutningen synes jeg heller ikke rigtigt at det siger mig noget mere griner.. Manual altså Fik mig sq lige en griner Men ok hvis det kan sætte gang i tingene, så er det jo det værd hihiihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

lauras*mor*

quar20 skriver:

mange mange tak - hvor er det rart at høre fra en der også har fulgt lidt med

Ja tak det er bestemt ikke holdbart men mest af alt - altså selvfølgelig er jeg SUPER lykkelig for at de vil sætte mig igang - men er bare SÅ positiv over at møde nogle mennesker som satte sig ind i MIN situation og ikke bare så i deres håndbog og sagde.. NÅ jamen du er ikke over tiden så NEJ det kan ikke lade sig gøre..

Overlægen var bare SÅ sød og sygeplejesken gav mig et kram og sagde at hun forstod mig SÅ udemærket..!! Det var bare LYKKEN...!!

Men ja der er ihvertfald et eller andet i gang - MEN MEN det har jo snydt før, så sætter mig ikke op til noget.. Det er nok bare vigtigst at jeg får puttet lidt. .Fik også nogle piller som jeg ku sove på, så nu sidder jeg og gaber voldsomt..

Du kan tro der kommer fb, og en pokkers masse billeder..

ja udfaldet er selvfølgelig rigtig dejligt men bare det at andre forstår en gør en næsten mere glad.. hehe... Jeg var heldig at jeg allerede til MD fik aftale om igangsættelse, og senere en ssamtale med samme fødselslæge om hvilken dato præcist det blev.. desværre mødte jeg fra den sidste samtale og til fødslen en af de dersens læger der har den håndbog der lidt for kært... planen var oprindeligt at jeg kulle være sat igang 30. marts, men så mødte jeg denne røv læge og det bblev rykket til den 2. april.. i know ikke lang tid, men du ved hvordan det er.. få dage kan faktik betyde en del... Så ved desværre alt for godt hvad du har måtte igennem på den front...

Ja put dig og prøv at sov rigtig rigtig godt... det er det vigtigste lige nu... kroppen skal nok vække dig inden du føder jo.. ;-) Bare du er stærk nok i krop og psyke til en fødsel.. :-) Og inden vi ved af det kan Tino prale af at være storebror.. :-) ihh altså jeg bliver helt vild bare ved tanken... synes bare det er SÅ fedt når folk får børn altså... ville ønske det snart blev min tur igen... men ak.. minimum 3 år endnu før jeg kan prale af at være blevet gravid...

Sov rigtig godt søde.. vil tænke på dig og sende en ordentlig sky af vestøv til dig... håber ikke i er allergiske overfor støv... ;-)

Anmeld

12. november 2010

mor_sabina

Ihh hvor dejligt at høre Hvordan går det hos dig kan jo se indlægget er oprettet igår

Krydser alt hvad jeg har og glæder mig til billeder

Anmeld

12. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Ihh hvor dejligt at høre Hvordan går det hos dig kan jo se indlægget er oprettet igår

Krydser alt hvad jeg har og glæder mig til billeder

har i nat haft veer, men de blev ikke til du ved.. rigtige veer.. ØV - men har idag fået handlet ind til køleskab, fryser og skab, har desuden fået købt en pakke bleer mere til lillebror også bleer til Tino..!! Har fået købt ALT det vi sku så vi er klar parat.. har mærket ekstrem mange plukveer idag, og bløder og slimer stadig dernede.. ikke så meget som igår men det er der da..!!

Mon ikke han venter til Tirsdag ? Det har jeg på fornemmelsen..

Anmeld

12. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

har i nat haft veer, men de blev ikke til du ved.. rigtige veer.. ØV - men har idag fået handlet ind til køleskab, fryser og skab, har desuden fået købt en pakke bleer mere til lillebror også bleer til Tino..!! Har fået købt ALT det vi sku så vi er klar parat.. har mærket ekstrem mange plukveer idag, og bløder og slimer stadig dernede.. ikke så meget som igår men det er der da..!!

Mon ikke han venter til Tirsdag ? Det har jeg på fornemmelsen..

Du føder inden midnat

Anmeld

12. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Du føder inden midnat

hehe det kunne da være lækkert...

NÅRRRRH nej ikke idag.. Det passer ikke så godt lige nu, vil godt lige nå at få pyntet op til jul og det skal vi imorgen, og julehygge med min far Men imorgen aften ville være PERFEKT

Anmeld

12. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

hehe det kunne da være lækkert...

NÅRRRRH nej ikke idag.. Det passer ikke så godt lige nu, vil godt lige nå at få pyntet op til jul og det skal vi imorgen, og julehygge med min far Men imorgen aften ville være PERFEKT

Hehe så skal det ihvertfald bedst passe

Anmeld

12. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Hehe så skal det ihvertfald bedst passe

haha ja og sidder nu med voldsomme smerter og en kæmpe murren.. Måske du får ret.. Der er igang gang i noget mere end der var i nat - dog ikke reglmæssigt ENDNU...!!

Anmeld

12. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

haha ja og sidder nu med voldsomme smerter og en kæmpe murren.. Måske du får ret.. Der er igang gang i noget mere end der var i nat - dog ikke reglmæssigt ENDNU...!!

Jaa kom så Liam Kunne være fæot inden midnat 12-11-10

Anmeld

12. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Jaa kom så Liam Kunne være fæot inden midnat 12-11-10

Ej det har jeg slet ikke tænkt på - det kunne være SKIDE skægt med sådan en fødselsdag..!!

Har lige været i et meget varmt bad, og det hjalp mig lidt, men måtte gå ud igen for ku simeplthen ikke holde det ud..!! Og Manden måtte hjælpe med at tørre mine ben for ku simpelthen ikke bukke mig ned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.