Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

isimaven

Åhh hvor er det bare en god update
Hvor er jeg glad på dine vegne!!!!
Håber så bare at han alligevel kommer her i weekenden
Knuser fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

quar20

isimaven skriver:

Åhh hvor er det bare en god update
Hvor er jeg glad på dine vegne!!!!
Håber så bare at han alligevel kommer her i weekenden
Knuser fra mig

Ja en rigtig dejlig update Er også rigtig rigtig lykkelig og glad..!! Men ja håber da også han vil melde sin ankomst inden, men hvis ikke så er det okay for mig..!!

Men si mig lige engang - kan du så komme igang med at danne en hulens masse veer Jeg sidder jo også og venter på en rigtig go update fra dig

Anmeld

12. november 2010

isimaven

quar20 skriver:

Ja en rigtig dejlig update Er også rigtig rigtig lykkelig og glad..!! Men ja håber da også han vil melde sin ankomst inden, men hvis ikke så er det okay for mig..!!

Men si mig lige engang - kan du så komme igang med at danne en hulens masse veer Jeg sidder jo også og venter på en rigtig go update fra dig

Hehe jahh jeg forsøgte mig med en masse støvsugning her tidligere på aftenen men synes altså ikke der sker det helt store
Gad ellers godt at gøre det her i weekenden hvor manden er hjemme, men det lader til at det er lillesøster der styrer showet så vi må forsøge at vente tålmodigt ... Jeg kunne selfølgelig prøve at forføre manden i aften og se om det hjælper hehe
Knus herfra

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Ej det har jeg slet ikke tænkt på - det kunne være SKIDE skægt med sådan en fødselsdag..!!

Har lige været i et meget varmt bad, og det hjalp mig lidt, men måtte gå ud igen for ku simeplthen ikke holde det ud..!! Og Manden måtte hjælpe med at tørre mine ben for ku simpelthen ikke bukke mig ned..

Nu siger min mavefornemmelse mig at du sidder men en dejlig guldklumo i armene, så stort tillykke, nu venter vi andre bare på billederne

Anmeld

13. november 2010

quar20

isimaven skriver:

Hehe jahh jeg forsøgte mig med en masse støvsugning her tidligere på aftenen men synes altså ikke der sker det helt store
Gad ellers godt at gøre det her i weekenden hvor manden er hjemme, men det lader til at det er lillesøster der styrer showet så vi må forsøge at vente tålmodigt ... Jeg kunne selfølgelig prøve at forføre manden i aften og se om det hjælper hehe
Knus herfra

IHHHH håber det blev til lidt hygge igår som så har set gang i noget Men ja vi kan desværre ikke helt styrer de små i maven.. Det er dem der bestemmer - og det er dem der laver reglerne, SELVOM vi smadder gerne ville bestemme og have styr på det hele

Anmeld

13. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Nu siger min mavefornemmelse mig at du sidder men en dejlig guldklumo i armene, så stort tillykke, nu venter vi andre bare på billederne

Ja sidder godt nok med en guldklump men det er Tino - kl. 5 i nat gik det HELE over endnu engang.. ØV altså..

Er sikker på han venter til på tirsdag SENEST onsdag..!!

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Ja sidder godt nok med en guldklump men det er Tino - kl. 5 i nat gik det HELE over endnu engang.. ØV altså..

Er sikker på han venter til på tirsdag SENEST onsdag..!!

Øv bøv troede det virkede hvis jeg virkelig bildte mig det ind

Hmm det er godt nok utroligt han sådan vil drille, forhåbentlig lægger han det fra sig når han kommer ud

Anmeld

13. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Øv bøv troede det virkede hvis jeg virkelig bildte mig det ind

Hmm det er godt nok utroligt han sådan vil drille, forhåbentlig lægger han det fra sig når han kommer ud

haha ja lad os håbe det, ellers blir jeg da sindsyg af alt det drilleri

Nå jeg vil igang med lidt rengøring så meget som jeg nu kan - kan ihvertfald planlægge også se efter om manden gør det ordenligt

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Det var da helt fantastisk at få af vide Bliver spændende...

Anmeld

13. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Det var da helt fantastisk at få af vide Bliver spændende...

Ja det var rigtig skønt..!! Det er jo hvad jeg har ønsket længe..! Men for at være helt ærlig må jeg indrømme at det der var bedst ved det hele - var at møde fagfolk som var SÅ prof. men samtidig kunne sætte sig ind i min situation mht. til smerter osv..!!

De var virkelig behagelige mennesker - og forklarede flere gange at en graviditet IKKE må blive SÅ smertefuld som min er - så derfor sku jeg sættes igang..!! Det var simpelthen GULD værd at møde mennesker med hjertet det rigtige sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.