Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

haha ja lad os håbe det, ellers blir jeg da sindsyg af alt det drilleri

Nå jeg vil igang med lidt rengøring så meget som jeg nu kan - kan ihvertfald planlægge også se efter om manden gør det ordenligt

Det lyder som en genial plan, måske jeg skulle prøve det

Nå men så læner jeg mig tilbage igen og venter spændt (det er snart hårdere for os andre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Det lyder som en genial plan, måske jeg skulle prøve det

Nå men så læner jeg mig tilbage igen og venter spændt (det er snart hårdere for os andre)

hahah griner...!! Baresens rolig  har update klar så snart der kommer en Og Louise herinde vil give update herinde så snart hun modtager smsen - ja eller så snart hun ihvertfald kan komme til det

Men ja tror sku snart det er ligeså hårdt for jer andre som for mig..!! Hader at blive snydt gang på gang på gang..!! MEN kan jo ikke rigtig gøre noget selv.. - endnu ihvertfald

Rigtig go weekend

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

hahah griner...!! Baresens rolig  har update klar så snart der kommer en Og Louise herinde vil give update herinde så snart hun modtager smsen - ja eller så snart hun ihvertfald kan komme til det

Men ja tror sku snart det er ligeså hårdt for jer andre som for mig..!! Hader at blive snydt gang på gang på gang..!! MEN kan jo ikke rigtig gøre noget selv.. - endnu ihvertfald

Rigtig go weekend

Det lyder godt. Rigtig god weekend til dig også søde og god abejdslyst

Anmeld

13. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Det lyder godt. Rigtig god weekend til dig også søde og god abejdslyst

Ja arbejdeslyst.. I GUDER et projekt når man næsten ikke kan gå eller stå..!! Men nu er jeg HELT færdig, og manden fik hængt de hylder op jeg har plaget ham om at sætte op i snart 2 måneder.. Så nu er der julehygge på sofaen, en go film, senere et langt bad også forhåbentlig en rolig nat med en masse søvn

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Ja arbejdeslyst.. I GUDER et projekt når man næsten ikke kan gå eller stå..!! Men nu er jeg HELT færdig, og manden fik hængt de hylder op jeg har plaget ham om at sætte op i snart 2 måneder.. Så nu er der julehygge på sofaen, en go film, senere et langt bad også forhåbentlig en rolig nat med en masse søvn

Ja når nu vi er på den anden side af den geniale dato så ville en nattesøvn mpske være tilrængt og så går vi efter et søndagsbarn (læg mærke til at det er blevet et fælles projekt)

Anmeld

13. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Ja når nu vi er på den anden side af den geniale dato så ville en nattesøvn mpske være tilrængt og så går vi efter et søndagsbarn (læg mærke til at det er blevet et fælles projekt)

haha griner.. fælles projekt...

projekt fødsel HURTIGST MULIGT

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

haha griner.. fælles projekt...

projekt fødsel HURTIGST MULIGT

Ja og jeg satser stærkt på samme asen og masen i fællesprojektet om gode 6 uger

Anmeld

13. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Ja og jeg satser stærkt på samme asen og masen i fællesprojektet om gode 6 uger

Det kan du være sikker på...!! Og alle de tanker du sender mig, og alt det vestøv jeg får mig nu, bliver sendt retur til dig så snart du har brug for det )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.