Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

det kan jeg kun give dig ret i

Dejligt der også er andre der kan høre det klinger godt sammen..

Arhh jeg har smadder ondt nu efter han sådan var oppe at rode i mig ham overlægen..!! HUHA...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Dejligt der også er andre der kan høre det klinger godt sammen..

Arhh jeg har smadder ondt nu efter han sådan var oppe at rode i mig ham overlægen..!! HUHA...!!

puha, det lyder da ikk særlig fedt . - men hvad du er jo ved at være van til smerter.. hvorfor sku han sådan rode i dig?

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ihh held og lykke med det hele

Anmeld

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

puha, det lyder da ikk særlig fedt . - men hvad du er jo ved at være van til smerter.. hvorfor sku han sådan rode i dig?

Jamen han ville mærke om jeg var begyndt at åbne mig, og han sagde at jeg var åbnet mig på størrelse med en 5krone.. Hvad det har af betydning glemte jeg at spørger om - men han fortalte at de nok ville tage vandet med det samme på tirsdag, for hvis jeg sku ha stikpiller ville de glide ud igen når jeg var begyndt at åbne mig..

Ja det sku ikke så rart men ja.. vant til smerterne blir man vidst aldrig tror jeg..!! HADER det og føler mig SÅ lille når jeg har så ondt.. kan ingenting med min søn eller mand..!! Amen det sku skrækkeligt..

Anmeld

11. november 2010

quar20

Kruse90 skriver:

ihh held og lykke med det hele

1000 tak

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Jamen han ville mærke om jeg var begyndt at åbne mig, og han sagde at jeg var åbnet mig på størrelse med en 5krone.. Hvad det har af betydning glemte jeg at spørger om - men han fortalte at de nok ville tage vandet med det samme på tirsdag, for hvis jeg sku ha stikpiller ville de glide ud igen når jeg var begyndt at åbne mig..

Ja det sku ikke så rart men ja.. vant til smerterne blir man vidst aldrig tror jeg..!! HADER det og føler mig SÅ lille når jeg har så ondt.. kan ingenting med min søn eller mand..!! Amen det sku skrækkeligt..

-

kan godt følge dig , men tror nu at din mand er mega forstående . er bare tænk på at når du er over det her, så blir din ældste søn og mand forkælet ekstra.

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Hej alle skønne mennesker som har fulgt min historie og graviditet herinde på baby.dk

Ja så er jeg kommet hjem fra samtalen på sygehuset om igangsættelse - og sørme om jeg ikke fik en super go behandling..!! Han var bare SÅ sød ham overlægen og sygeplejesken..!! De forstod mine problemer og mente SELV at det var umenneskeligt at blive ved med at gå sådan..!!

Han undersøgte mig og fortalte at jeg havde åbnet mig som en femkrone, hvad det så betyder aner jeg ikke for, NØJ det gjorde NULLER NALLER.. Troede han var igang med at pille mit underliv fra hinanden, og rykke det med ud..

Nå men så blev jeg scannet og lillebror Liam har det godt derinde, DOG begynder moderkagen at miste sin funktion..!! Men det er meget normalt når man er i uge 37+6 sagde han..!!

Nå men så kom afgørelsen : Fødegangen vil ringe til mig på Tirsdag mellem 8-9 og fortælle hvad klok jeg skal komme derop SAMME DAG for at blive sat igang  WEEEHUUUUEEE.. Han mente ikke at der ville blive tale om stikpillerne, men om at få prikke hul på vandet - idet at der var SÅ go plads deroppe..!! Han skønnede ham til 3300gca - hvor min jm for 1 uge siden skønnede ham til 3400-3500g..!! Ja Ja kan jo mærke det er en basse så vægten er jo ligegyldig for mig..!! Desuden fik jeg nogle nye piller så jeg ville kunne få sovet og slappet godt af indtil da..!! for søvn sku jeg ihvertfald bruge nu.. Han sagde samtidig at det ville overraske ham hvis jeg overhovedet kunne holde på ham HELT indtil på tirsdag Ja Ja nu har han villet ud 5 gange sagde jeg så, så mon ikke han er ligeså stædig som hans mor nu og blir derinde til på tirsdag

Nå men alle jeres tanker, krammer og krydsede finger har båret frugt med sig - så MANGE MANGE tak til jer alle.. Glæder mig SÅ meget til at kunne vise lillebror frem til alle jer som nu har fulgt så godt med..

Hvor dejligt for dig Tillykke med dig Kæmpe kram og varme tanker fra Sussie 39+3 (som er RIGTIG godt træt af snydeveer som er kommet igen idag )

Anmeld

11. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

-

kan godt følge dig , men tror nu at din mand er mega forstående . er bare tænk på at når du er over det her, så blir din ældste søn og mand forkælet ekstra.

Ja lige præcis...!! Er sikker på manden glæder sig

Anmeld

11. november 2010

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hvor dejligt for dig Tillykke med dig Kæmpe kram og varme tanker fra Sussie 39+3 (som er RIGTIG godt træt af snydeveer som er kommet igen idag )

1000 mange gange tak...!!

ARHH snydeveer er jeg sikker på er noget fanden har skabt.. Det er simpelthen ULIDELIGT at mærke kroppen arbejde for noget der ikke blir til mere end snydeveer..

HÅBER du snart kommer ordenligt igang med de rigtige veer, så du kan få baby ud snarest.. Sender lige en bunke vestøv

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

quar20 skriver:

1000 mange gange tak...!!

ARHH snydeveer er jeg sikker på er noget fanden har skabt.. Det er simpelthen ULIDELIGT at mærke kroppen arbejde for noget der ikke blir til mere end snydeveer..

HÅBER du snart kommer ordenligt igang med de rigtige veer, så du kan få baby ud snarest.. Sender lige en bunke vestøv

Ja det kan jeg kun give dig ret i Takker mange gange for vestøvet Jeg havde jo sovet et par timer her fra kl 15 til halv seks tror jeg.. Og jeg vågnede af murren i underlivet. Men nu håber jeg bare at vandet snart går, så jeg VED at der er gang i noget smiler... manden glæder sig osse meget til at holde baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.