Hej alle skønne mennesker som har fulgt min historie og graviditet herinde på baby.dk
Ja så er jeg kommet hjem fra samtalen på sygehuset om igangsættelse - og sørme om jeg ikke fik en super go behandling..!! Han var bare SÅ sød ham overlægen og sygeplejesken..!! De forstod mine problemer og mente SELV at det var umenneskeligt at blive ved med at gå sådan..!!
Han undersøgte mig og fortalte at jeg havde åbnet mig som en femkrone, hvad det så betyder aner jeg ikke for, NØJ det gjorde NULLER NALLER.. Troede han var igang med at pille mit underliv fra hinanden, og rykke det med ud..
Nå men så blev jeg scannet og lillebror Liam har det godt derinde, DOG begynder moderkagen at miste sin funktion..!! Men det er meget normalt når man er i uge 37+6 sagde han..!!
Nå men så kom afgørelsen : Fødegangen vil ringe til mig på Tirsdag mellem 8-9 og fortælle hvad klok jeg skal komme derop SAMME DAG for at blive sat igang
WEEEHUUUUEEE.. Han mente ikke at der ville blive tale om stikpillerne, men om at få prikke hul på vandet - idet at der var SÅ go plads deroppe..!! Han skønnede ham til 3300gca - hvor min jm for 1 uge siden skønnede ham til 3400-3500g..!! Ja Ja kan jo mærke det er en basse så vægten er jo ligegyldig for mig..!! Desuden fik jeg nogle nye piller så jeg ville kunne få sovet og slappet godt af indtil da..!! for søvn sku jeg ihvertfald bruge nu..
Han sagde samtidig at det ville overraske ham hvis jeg overhovedet kunne holde på ham HELT indtil på tirsdag
Ja Ja nu har han villet ud 5 gange sagde jeg så, så mon ikke han er ligeså stædig som hans mor nu og blir derinde til på tirsdag 
Nå men alle jeres tanker, krammer og krydsede finger har båret frugt med sig - så MANGE MANGE tak til jer alle..
Glæder mig SÅ meget til at kunne vise lillebror frem til alle jer som nu har fulgt så godt med..
Anmeld