Update fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.823 visninger
77 svar
0 synes godt om
11. november 2010

quar20

Hej alle skønne mennesker som har fulgt min historie og graviditet herinde på baby.dk

Ja så er jeg kommet hjem fra samtalen på sygehuset om igangsættelse - og sørme om jeg ikke fik en super go behandling..!! Han var bare SÅ sød ham overlægen og sygeplejesken..!! De forstod mine problemer og mente SELV at det var umenneskeligt at blive ved med at gå sådan..!!

Han undersøgte mig og fortalte at jeg havde åbnet mig som en femkrone, hvad det så betyder aner jeg ikke for, NØJ det gjorde NULLER NALLER.. Troede han var igang med at pille mit underliv fra hinanden, og rykke det med ud..

Nå men så blev jeg scannet og lillebror Liam har det godt derinde, DOG begynder moderkagen at miste sin funktion..!! Men det er meget normalt når man er i uge 37+6 sagde han..!!

Nå men så kom afgørelsen : Fødegangen vil ringe til mig på Tirsdag mellem 8-9 og fortælle hvad klok jeg skal komme derop SAMME DAG for at blive sat igang  WEEEHUUUUEEE.. Han mente ikke at der ville blive tale om stikpillerne, men om at få prikke hul på vandet - idet at der var SÅ go plads deroppe..!! Han skønnede ham til 3300gca - hvor min jm for 1 uge siden skønnede ham til 3400-3500g..!! Ja Ja kan jo mærke det er en basse så vægten er jo ligegyldig for mig..!! Desuden fik jeg nogle nye piller så jeg ville kunne få sovet og slappet godt af indtil da..!! for søvn sku jeg ihvertfald bruge nu.. Han sagde samtidig at det ville overraske ham hvis jeg overhovedet kunne holde på ham HELT indtil på tirsdag Ja Ja nu har han villet ud 5 gange sagde jeg så, så mon ikke han er ligeså stædig som hans mor nu og blir derinde til på tirsdag

Nå men alle jeres tanker, krammer og krydsede finger har båret frugt med sig - så MANGE MANGE tak til jer alle.. Glæder mig SÅ meget til at kunne vise lillebror frem til alle jer som nu har fulgt så godt med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Ugenkendelige

Ej, hvor spændende!!

Held og lykke med det hele..

Anmeld

11. november 2010

Dot D

Det var godt nok dejligt at læse, man kan jo være heldig at snakke med fornuftige mennesker ind imellem. Lad os håbe lægen får ret.........og du får ro - i dit underliv inden tirsdag

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Ihhh hvor spændende hvor fantastisk om max 6 dage ligger du med din nye lille dreng i armene det er sgu da fantastisk. 

Glæder mig på jeres vegne. 

Knus Diana

Anmeld

11. november 2010

quar20

Hvor er i søde.. Ja det er HELT fantastisk..!! Og har virkelig været SÅ glad for den behandling jeg fik..!! Det sagde jeg endda INDEN han sprugte mig om jeg ville tirsdag eller onsdag.. DOOOOH hva tror du selv tænkte jeg bare - og udbrød TIRSDAG.. haha Ja det tænkte jeg nok sagde han så :O)

Anmeld

11. november 2010

LouiseNielsen

FANTASTISK!!!!!!!

Eeej hvor er jeg glad på dine vegne! Jamen for pokker, om en uge har du din lille baby-dreng i armene!!!

Åhh jeg får sku helt tåre i øjne!!!!

Krammer

Anmeld

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

Hvor er i søde.. Ja det er HELT fantastisk..!! Og har virkelig været SÅ glad for den behandling jeg fik..!! Det sagde jeg endda INDEN han sprugte mig om jeg ville tirsdag eller onsdag.. DOOOOH hva tror du selv tænkte jeg bare - og udbrød TIRSDAG.. haha Ja det tænkte jeg nok sagde han så :O)

Dejligt ! er Super glad for du fik lov til at blive sat igang på tirsdag !

Anmeld

11. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

FANTASTISK!!!!!!!

Eeej hvor er jeg glad på dine vegne! Jamen for pokker, om en uge har du din lille baby-dreng i armene!!!

Åhh jeg får sku helt tåre i øjne!!!!

Krammer

haha tårer i øjenernenenenne..:!! Det gjorde jeg sku også da han sagde om vi sku sige tirsdag

Og nu hvor jeg sidder og tænker.. Jamen øhh..  Er jeg egentlig klar? Øhh hvad mangler jeg nu? Øhh vi skal da nå det sidste osv..

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Dejligt ! er Super glad for du fik lov til at blive sat igang på tirsdag !

1000 tak  Ja det er simpelthen abre SÅ dejligt

Anmeld

11. november 2010

LouiseNielsen

quar20 skriver:

haha tårer i øjenernenenenne..:!! Det gjorde jeg sku også da han sagde om vi sku sige tirsdag

Og nu hvor jeg sidder og tænker.. Jamen øhh..  Er jeg egentlig klar? Øhh hvad mangler jeg nu? Øhh vi skal da nå det sidste osv..

Ja for bliver skisme så glad på jeres vegne. Og ved ik hvad der sker for mig lige for tiden, men jeg hyler for et godt ord... Og når så det handler om personer jeg godt kan lide ja så kaldes jeg for TUDEMARIE!!!

Hehe ja selvfølgelig kommer de tanker, og man føler sig nok aldrig helt klar....

Glæder mig så sindsygt til FB og billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.