Maria-s skriver:
Det er jo så din holdning, dog synes jeg du er totalt ude på et sidespor ved at mene at jeg er racistisk og dømmende. Jeg forstår ikke hvorfor du overhovedet starter dette debatindlæg og skriver
Citat: "nå men ville egentlig gerne høre hvad jeres holdning til den er??? er det godt eller dårligt???"
Så ku du lige så godt skrive: Jeg er super frusteret og ked af det fordi jeg bliver ramt af den nye lovgivning og dem som ikke giver mig ret er rasister.
Jeg synes faktisk det er dig der er ret så dømmende.
Men ja vi har meget forskellige meninger om dette emne, og når du så åbentbart allevel ikke vil have andre meninger skrevet herinde end dem der giver dig ret og synes det er dybt forkasteligt og at DK's grænser burde være åbne for alle og enhver, ja så får du et smil herfra og ok, jeg må have misforstået dit indlæg så
Jeg troede du gerne ville have en debat (gerne med forskellige synspunkter) op og ikke en "du er racist hvis du ikke giver mig ret"
nu er det vist dig der er ude på et sidespor.
for det første så har jeg aldrig skrevet noget steder at DU er racistisk. jeg siger jeg synes den nye lov er racistisk. og dømmende. jeg har ALDRIG skrevet noget som henviser til at det skulle være dig. i så fald vil jeg gerne se hvor det skal stå.
for det andet så rammer den lovgivning mig faktisk ikke. så kan jo være skide ligeglad med den, men det er jeg ikke. for jeg synes den er ude i hampen.
du er så velkommen til at skrive din mening, jeg har heller aldrig sagt at du ikke må. hvis jeg har vil jeg også gerne se det.
jeg lavede det her indlæg for jeg synes det er en god debat og gerne vil hære folk meninger og holdninger, at vi så ikke er eninge er så fair nok, det er jo det en debat er til for.
men det du lige "beskylder" mig for har jeg aldrig beskyld dig for
Anmeld