Elizabeth Nuñez skriver:
Jeg kunne så godt tænke mig at du uddyber hvordan de nuværende regler (eller måske mere lempelige regler) kan forårsage udnyttelse af vores system?
For I og med jeg har levet med disse regler de sidste tre år.. uden at kunne søge hjælp på hverken den ene eller den anden måde i frygt for at miste min mand eller være nødsaget til at forlade mit eget land, så forstår jeg simpelthen ikke hvad du mener.. derfor vil jeg gerne at du forklarer mig det??
Jeg tror du misforstår helt hvad jeg skriver og muligvis blander det lidt sammen med nogle af de andre der vil være NN.
Min pointe er blot at der skal være krav, jeg referere ikke til nye eller gamle regler som sådan og skrev at jeg ikke kendte noget af det i fuld form, jeg har blot hørt lidt som baggrundsstøj" og skrev så de ting jeg mener at man skal vægte i et reglsæt som dette.
Jeg skrev så også at det skal være en mellemting.
Det med at jeg skriver at vores system ikke skal udnyttes, har ikke noget at gøre med som tingene er nu med de gældende regler, jeg siger bare at de må ikke sænke paraderne så meget at alle enhver kommer ind i Danmark, da vores lille land ikke kan løfte det. Vi åbnede armene for flygtninge i sin tid og i dag er der steder hvor selv politiet ikke tør komme, og heller ikke kan komme uden at blive spyttet på og grinet af. Men af de her regler rammer danske piger som tilfældigvis elsker én med en anden baggrund end danske er i mit hoved ikke meningen, så derfor ville jeg gerne have en mellemvej...
Det skal nu siges at jeg kender også folk af anden etnisk herkomst som er yderst eksemplariske, passer deres ting og respektere dansk lovgivning og normer. Og de er fantastiske mennesker, som selv kan komme med kommentare som i denne tråd vil betragtes "racediskriminerende" uden at det er formålet...
Anmeld