Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Smiler den undersøger jeg når de åbner telefonen om 5 min...

smiler... Er total nysgerrig...

Der står dog ca. 2år-..

Majbritt

spænd på at høre hvad du finder ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

Ja ikke

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

Hun snakkede meget om dagplejerens løft osv men sagde det synes jeg bestemt ikke var noget grundlag for at børnene ikke skulle sove ude... Da både børn har godt af at sove ude og de bliver gode motoriske ved at kravle op og ned...

Og så nævnte hun sler ja dem kunne jeg så fortælle at de var godkendte til 36mdr...

ja så måtte børnene gerne sove ude hvis de sover i deres egne barnevogne...

Jeg grinte lidt og spurgte efter hvorfor de havde besluttet det og hun snakkede om noget EU og jeg bad så om at få det pr. mail og det ville hun sende imorgen...

Smiler stadig over Kalundborg kommune

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Hun snakkede meget om dagplejerens løft osv men sagde det synes jeg bestemt ikke var noget grundlag for at børnene ikke skulle sove ude... Da både børn har godt af at sove ude og de bliver gode motoriske ved at kravle op og ned...

Og så nævnte hun sler ja dem kunne jeg så fortælle at de var godkendte til 36mdr...

Jeg grinte lidt og spurgte efter hvorfor de havde besluttet det og hun snakkede om noget EU og jeg bad så om at få det pr. mail og det ville hun sende imorgen...

Majbritt

det kan jeg da godt forstå du gør jeg har aldrig fået at vide at man kan have sin egen barnevogn med hvis de ska sove ude efter de er 2 år...

Anmeld

9. november 2010

Lone Jakobsen

Rasmus er 1½ og sover skiftevis i sin barnevogn eller sin seng.

han kan nemt falde i søvn begge steder. han sover som regel i sin barnevogn. men idag hvor han kun er hjemme en enkelt dag. sover han bare til middag i sin seng.

Anmeld

9. november 2010

Mi

Jeg har været i mødregruppe med en kvinde fra polen og en fra holland. For dem var det noget mærkeligt noget at børnene skulle sove ude. Det var de vist slet ikke vandt til. Det var faktisk helt vild så stor forskel der var i den måde vi opfattede børnene og deres behov på.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. november 2010

Melbek

twinboys skriver:

Stakkels børn... godt mine har fået lov til at sove ude ...

HVorfor er det stakkels børn?? ...er det en lov at børn skal sove ude om dagen?? ...hvorfor er det er tabu, at børn sover indenfor om dagen? Hvorfor har børn så godt af, at sove ude?

Mishandler jeg min datter, fordi hun sover inde, da jeg endnu ikke har taget kampen op, da hun absolut ikke gider sover i barnevognen?

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

det kan jeg da godt forstå du gør jeg har aldrig fået at vide at man kan have sin egen barnevogn med hvis de ska sove ude efter de er 2 år...

Ja hun fik jo også stillet hovedet fuld af spørgsmål... smiler

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Melbek skriver:

HVorfor er det stakkels børn?? ...er det en lov at børn skal sove ude om dagen?? ...hvorfor er det er tabu, at børn sover indenfor om dagen? Hvorfor har børn så godt af, at sove ude?

Mishandler jeg min datter, fordi hun sover inde, da jeg endnu ikke har taget kampen op, da hun absolut ikke gider sover i barnevognen?

Hallo slap dog lige af... Har jeg på et tidspunkt sagt at du mishandler dit barn... Sikke et ord at bruge... Det har da intet med mishandling at gøre...

Alle har godt af frisk luft længere er den ikke...

Frisk luft er altid godt, og mange børn sover fortryllende godt udendørs i barnevognen.

MAjbritt

Anmeld

9. november 2010

serinasmor

twinboys skriver:

Majbritt

LOL ...

tjae ... tror nu bare det er et sted at spare for ikke at skulle købe flere barnevogne .... må hae været en regel de har sat op på et tidspunkt hvor der var babyboom og de ikke havde råd til at købe flere barnevogne .. så derfor er du 2 år så sover du da inde  .. underlig regel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.