Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

twinboys

Spurgte ad om hvorfor. I vejle er det fra gammel tid fordi man ikke krævede at forældre skulle have egen barnevogn med, så for at DP'erne havde nok vogne blev det besluttet at flytte dem ind. Så det er en spareregl. Og så selvfølgelig fordi der er mange når de når 2 års alderen bliver de for lange. Men det gør nu ikke mig noget, hvis de flytter ham ind så sover han da bare indenfor.

Underlig regel... vi lever i 2010...Men tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moar'en

twinboys skriver:

Underlig regel... vi lever i 2010...Men tak for svar

velbekomme

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Moar'en skriver:

velbekomme

Anmeld

9. november 2010

Maddox

Min søn på 20 mdr sover ude HVER dag, og det har han gjort fra han var knap en uge gammel

Anmeld

9. november 2010

K&S

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Kom med jeres gode råd.

Vi har en combivogn med en lidt dårlig sele, og vi kunne godt købe en rigtig barnevognssele, men når hun er lidt større, vil selen i combivognen sagtens kunne bruges. Så det er kun lige nu, at den er lidt for stor til hende.

Da vores søn var lille, sov han middagslur i sin seng.

Hvor sover jeres børn henne? Og hvor gamle er de?

Er der nogen af jer, som lægger jeres børn til lur i deres seng? Og hvor gamle er de?

Jeg er "bange" for, at Elizabeth måske ikke vil kunne finde ud af, at hun så også skal sove i sin seng om aftenen og det er for hele natten. Lige nu sover hun fra 20-07.00, og det må jo ikke ødelægge noget godt, hvis jeg lægger i sengen om dagen også.

Hej fra Lone

Hejsa

Herhjemme sover Anton i barnevognen om dagen - jeg kan slet ikke få ham til at sove i tremmesengen...!

Anmeld

9. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
pokulati skriver:

Må man ikke sove udenfor når man er 2?

I Hvidovre kommune må man ikke sove udenfor når man fylder 2 år, da de ikke må sove i sele mere. De sover så indenfor på madras.

Lina sover stadigvæk udenfor i sin barnevogn herhjemme i weekenderne/ferier. Jeg kan slet ikke få hende til, at sove til middag indenfor. Det samme var med hendes storebror, da han sov til middag.

Kh. Katja

Anmeld

10. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Smiler mange af vores to-sproget nævner det i dagplejen og derfor skal de sove inde...

Majbritt

Det tror jeg nu ikke på det den eneste grund. Men sådan er det jo bare. 

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Det tror jeg nu ikke på det den eneste grund. Men sådan er det jo bare. 

Smiler,,,, måske for varmt i de varme lande og for koldt i de kolde lande

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.