Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Jeps den får du

super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

sarahb

twinboys skriver:

Jamen hvor står det... og de laver da godkendte seler til børn op til 36mdr...

Majbritt

http://www.dagplejen.frederikssund.dk/media(3845,1 030)/referat_af_bestyrelsesm%C3%B8de_den_16._juni_ 2008.pdf

Her står det jeg har skrevet tidligere om et bestyrrelses møde fra frederikssunds DP
Og så står det i håndbogen for dpér i de forskellige kommuner ved jeg.

Anmeld

9. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Jeg synes da også det er okay at sove inde... Hvis man husker at lufte godt ud inden og efter... men bedste sted at sove er ude...

Siger stakkels børn hvis de ikke har et valg i dagplejen...

Børn sover også godt inde men får frisk luft ude og et bedre imunforsvar vil jeg tro... Væk med de baktuser smiler

Og nej ser ikke skævt efter dem der lader deres barn sove inde...

Boede jeg på 5 sal midt inde i byen ja så sov mine også indenfor i stedet for at ligge i bilos m.m

Majbritt

Ja min holdning er også at det er bedst de sover ude hvis de kan. 

Men om det er sundest for dem, ved jeg ikke jeg synes det vær at tænke over at Danmark er det eneste land med børn der sover ude, hmm hvorfor mon hvis det sundest at sove ude? Det synes jeg da er hvert at tænke over. 

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Lucas sover ude i sin barnevogn jeg ville aldrig kunne få ham til at sove inde vi har prøvet flere gange da der engang er et lyn der er slået ned i vores have mens han lå og sov der ude så jeg er skræmt når det lyner og vil helst have ham inde når det sådan et vejr men det umuligt så nu har vi ryddet vores garage helt og lavet det til sove rum til når det er dårligt vejr på den måde. 

Anmeld

9. november 2010

FruDall

Gustav sov ude til han var 2 år og 9 mdr. Så  kom han ind hos dagplejen, og herhjemme, dels som forberedelse til bhv. hvor alle sover inde og fordi lillebror skulle bruge vognen.

Bertram 2½ sover stadig ude.

Anmeld

9. november 2010

twinboys

sarahb skriver:

http://www.dagplejen.frederikssund.dk/media(3845,1 030)/referat_af_bestyrelsesm%C3%B8de_den_16._juni_ 2008.pdf

Her står det jeg har skrevet tidligere om et bestyrrelses møde fra frederikssunds DP
Og så står det i håndbogen for dpér i de forskellige kommuner ved jeg.

Hold da op som 2-årig åbne seler... det har jeg nu aldrig hørt om...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Ja min holdning er også at det er bedst de sover ude hvis de kan. 

Men om det er sundest for dem, ved jeg ikke jeg synes det vær at tænke over at Danmark er det eneste land med børn der sover ude, hmm hvorfor mon hvis det sundest at sove ude? Det synes jeg da er hvert at tænke over. 

Smiler for i andre lande er de bange for at få stjålet deres barn

Anmeld

9. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Ahh jeg tvivler nu på at det er den eneste grund for det lyder da DYBT mærkeligt at lille danmark er det eneste land som ikke er bange. 

Men pyt med det!

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Ahh jeg tvivler nu på at det er den eneste grund for det lyder da DYBT mærkeligt at lille danmark er det eneste land som ikke er bange. 

Men pyt med det!

Smiler mange af vores to-sproget nævner det i dagplejen og derfor skal de sove inde...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Moar'en

twinboys skriver:

Spurgte ad om hvorfor. I vejle er det fra gammel tid fordi man ikke krævede at forældre skulle have egen barnevogn med, så for at DP'erne havde nok vogne blev det besluttet at flytte dem ind. Så det er en spareregl. Og så selvfølgelig fordi der er mange når de når 2 års alderen bliver de for lange. Men det gør nu ikke mig noget, hvis de flytter ham ind så sover han da bare indenfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.