Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

NoName

Caroline pjeler at komme ud i barnevognen og stå... men idag bestemte jeg mig for at prøve at putte hende i sin seng.... og må indrømme at jeg er lidt stolt da det faktisk lykkes mig at få hende til at sove uden bøvl eller noget... og hun var endda vågen da jeg lagde hende, det er aldrig lykkes for mig før...

Men når hun skal sove igen i eftermiddag, kommer hun ud i vognen som hun plejer...

hun er 15 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

oerbaek

Altså mine sønner har altid sovet ude i deres barnevogn... selvom min mindste er lidt over 3 år kan han stadig tage en lur i barnevognen

Anmeld

9. november 2010

K&S

sarahb skriver:

vi har dårlige muligheder for middagslur ude så her har han altid sovet inde. Indtil han var 10 mdr og startede i DP så sover han ude hver dag til middag. Det er lige stoppet nu da han er 2 år og derved ikk må sove ude mere.

Jeg er lidt nysgerrig - hvorfor må han ikke sove ude længere efter han er fyldt 2 år?

Anmeld

9. november 2010

elluL

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Kom med jeres gode råd.

Vi har en combivogn med en lidt dårlig sele, og vi kunne godt købe en rigtig barnevognssele, men når hun er lidt større, vil selen i combivognen sagtens kunne bruges. Så det er kun lige nu, at den er lidt for stor til hende.

Da vores søn var lille, sov han middagslur i sin seng.

Hvor sover jeres børn henne? Og hvor gamle er de?

Er der nogen af jer, som lægger jeres børn til lur i deres seng? Og hvor gamle er de?

Jeg er "bange" for, at Elizabeth måske ikke vil kunne finde ud af, at hun så også skal sove i sin seng om aftenen og det er for hele natten. Lige nu sover hun fra 20-07.00, og det må jo ikke ødelægge noget godt, hvis jeg lægger i sengen om dagen også.

Hej fra Lone

Hej

Milan har altid sovet inde i sin seng, både dag og aften! Da han var indre var det i vuggen nu er det tremmesengen. Han er 5 måneder nu. Da vi bor på 3. sal, har vi ikke rigtig nogle mulighed for at stille ham ude. Han får kun sin lur i barnevognen, hvis jeg går tur med ham der (Er på barsel).

Men det fungere fint hos os, at han sover i sin seng

Anmeld

9. november 2010

twinboys

sarahb skriver:

vi har dårlige muligheder for middagslur ude så her har han altid sovet inde. Indtil han var 10 mdr og startede i DP så sover han ude hver dag til middag. Det er lige stoppet nu da han er 2 år og derved ikk må sove ude mere.

Hvorfor må han ikke sove ude mere... Hvem siger det???

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Hvorfor må han ikke sove ude mere... Hvem siger det???

Majbritt

I dagplejen må børnene ikke sove ude mere efter de er fyldt to år, da man ikke må spænde børnene fast og derved ikkemå bruge selen mere... det er også aht. dagplejens ryg så vidt jeg ved

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Alle mine dagplejebørn sover ude til de skal starte i børnehave... Med godkendte seler...

Det er bandlyst at sove i en klapvognssele...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Cris

Vores den store har sovet i tremmesengen til lur indtil han blev 18 måneder. Vi boede i Indien og det var voldsomt varmt til at kunne sove ude... Da vi flyttede her er de begyndt at putte ham i krybben og det har slet ikke øddelagt noget med hans rytme om natten. Nu den lille har altid sovet både formiddages og eftermiddages lur udenfor. Det var det nemmeste for mig, for det er jo nemmere at putte dem mens man triller en tur med dem. Han sover fint om natten i tremmesengen (han vågner nogle gange, men efter et par tår vand sover han igen, sådan har storebror også haft det om natten, nu sover ham som en sten hver eneste nat)

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Alle mine dagplejebørn sover ude til de skal starte i børnehave... Med godkendte seler...

Det er bandlyst at sove i en klapvognssele...

Majbritt

det kan være det er forskelligt fra kommune til kommune men heri kalundborg må de heller ikke sove ude efter de er fyldt 2 år...

Anmeld

9. november 2010

twinboys

I dagplejen må børnene ikke sove ude mere efter de er fyldt to år, da man ikke må spænde børnene fast og derved ikkemå bruge selen mere... det er også aht. dagplejens ryg så vidt jeg ved

Ejjj den tror jeg sgu ikke på... selerne går op til 36 mdr. og alle børn har bestemt godt af at sove ude....

Dagplejerens ryg, nej nej hun kan skaffe sig en stige eller gøre som mig... fra mine er ca. 1½år kravler de selv op i barnevognene uden stige... De træder på hjulet og møffer sig op og de nyder det... og selvfølgelig står jeg bag ved hvert enkelt barn og støtter og hjælper... Dog når de skal ned burde jeg bruge en stige men der løfter jeg dem ned...

Så tror sørme den dagplejer er lidt doven...

Sorry...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.