Melbek skriver:
Ja, surt opstød, men sådan er det.
Du bruger stadig ordet stakkels børn.. jeg kan absolut ikke se det stakkels i det?? ...jeg er helt enig med dig i, at nogle børn sover meget bedre ude end inde og jeg har også i sinde at min datter skal ud i barnevognen og sove, når hendes soverytmer bliver en smule mere faste - hvis hun vil. Men jeg forstår på ingen måde, hvorfor det er så forbudt at børn sover inde om dagen. Frisk luft er sundt, men en gåtur er vel ligeså fint?
Jeg reagerer alt for meget på det, jeg ved det godt. Og det er ikke fair det går ud over dig. Undskyld. Men jeg synes bare, man får blikke, kommentar, vrængen på næsen af så mange, når man svare nej til, om baby sover ude i barnevognen. -På lige fod med dem der ikke ammer - de skal også forklare sig til alle.
Jeg synes da også det er okay at sove inde... Hvis man husker at lufte godt ud inden og efter... men bedste sted at sove er ude...
Siger stakkels børn hvis de ikke har et valg i dagplejen...
Børn sover også godt inde men får frisk luft ude og et bedre imunforsvar vil jeg tro... Væk med de baktuser smiler
Og nej ser ikke skævt efter dem der lader deres barn sove inde...
Boede jeg på 5 sal midt inde i byen ja så sov mine også indenfor i stedet for at ligge i bilos m.m
Majbritt
Anmeld