Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

twinboys

Moar'en skriver:

Sådan er det altså os i Vejle, når de er 2 bliver de rykket indenfor, så må de ikke sove ude mere. Vores DP har dog ladet et par sove vidre ude, da de ikke har kunne faldei søvn inde. Men lige så snart de kan kommer de ind.

Hvorfor???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moar'en

twinboys skriver:

Hvorfor???

Hmm har aldrig spurgt, men ved det ikke kun er min DP mor, det er en regl de har i Vejle. Men ærlig talt ved jeg det ikke

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Melbek skriver:

Ja, surt opstød, men sådan er det.

Du bruger stadig ordet stakkels børn.. jeg kan absolut ikke se det stakkels i det?? ...jeg er helt enig med dig i, at nogle børn sover meget bedre ude end inde og jeg har også i sinde at min datter skal ud i barnevognen og sove, når hendes soverytmer bliver en smule mere faste - hvis hun vil. Men jeg forstår på ingen måde, hvorfor det er så forbudt at børn sover inde om dagen. Frisk luft er sundt, men en gåtur er vel ligeså fint?

Jeg reagerer alt for meget på det, jeg ved det godt. Og det er ikke fair det går ud over dig. Undskyld. Men jeg synes bare, man får blikke, kommentar, vrængen på næsen af så mange, når man svare nej til, om baby sover ude i barnevognen. -På lige fod med dem der ikke ammer - de skal også forklare sig til alle.

Jeg synes da også det er okay at sove inde... Hvis man husker at lufte godt ud inden og efter... men bedste sted at sove er ude...

Siger stakkels børn hvis de ikke har et valg i dagplejen...

Børn sover også godt inde men får frisk luft ude og et bedre imunforsvar vil jeg tro... Væk med de baktuser smiler

Og nej ser ikke skævt efter dem der lader deres barn sove inde...

Boede jeg på 5 sal midt inde i byen ja så sov mine også indenfor i stedet for at ligge i bilos m.m

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

sarahb

twinboys skriver:

Hvorfor???

det er fordi man ikke må fiksere når børn er over 2 år...
Det er en anbefaling og så skal hver kommune tage stilling dertil..

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

det kan jeg godt forstå den ville jeg da gerne se 

Jeps den får du

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Moar'en skriver:

Hmm har aldrig spurgt, men ved det ikke kun er min DP mor, det er en regl de har i Vejle. Men ærlig talt ved jeg det ikke

Vil du ikke prøve at høre

Anmeld

9. november 2010

twinboys

sarahb skriver:

det er fordi man ikke må fiksere når børn er over 2 år...
Det er en anbefaling og så skal hver kommune tage stilling dertil..

Jamen hvor står det... og de laver da godkendte seler til børn op til 36mdr...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

CamiRon

Jeg talte lige med vores DP i går om at Emma skal begynde at sove indenfor hos hende - efter vores eget valg. Og hun fortalte at det, i Horsens kommune, har været en regel at børn SKULLE sove inde fra de fyldte 2 år. Men at for få år siden blev denne regel ændret og nu kan børnene sove inde eller ude alt efter forældrenes ønsker.

Anmeld

9. november 2010

Moar'en

twinboys skriver:

Vil du ikke prøve at høre

Jeg skal prøve at huske at spørge

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Moar'en skriver:

Jeg skal prøve at huske at spørge

Takker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.