Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.543 visninger
77 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Eliza/lykke

Hej med jer

Kom med jeres gode råd.

Vi har en combivogn med en lidt dårlig sele, og vi kunne godt købe en rigtig barnevognssele, men når hun er lidt større, vil selen i combivognen sagtens kunne bruges. Så det er kun lige nu, at den er lidt for stor til hende.

Da vores søn var lille, sov han middagslur i sin seng.

Hvor sover jeres børn henne? Og hvor gamle er de?

Er der nogen af jer, som lægger jeres børn til lur i deres seng? Og hvor gamle er de?

Jeg er "bange" for, at Elizabeth måske ikke vil kunne finde ud af, at hun så også skal sove i sin seng om aftenen og det er for hele natten. Lige nu sover hun fra 20-07.00, og det må jo ikke ødelægge noget godt, hvis jeg lægger i sengen om dagen også.

Hej fra Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Mor til L&S

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Kom med jeres gode råd.

Vi har en combivogn med en lidt dårlig sele, og vi kunne godt købe en rigtig barnevognssele, men når hun er lidt større, vil selen i combivognen sagtens kunne bruges. Så det er kun lige nu, at den er lidt for stor til hende.

Er der nogen af jer, som lægger jeres børn til lur i deres seng? Og hvor gamle er de?

Jeg er "bange" for, at Elizabeth måske ikke vil kunne finde ud af, at hun så også skal sove i sin seng om aftenen og det er for hele natten. Lige nu sover hun fra 20-07.00, og det må jo ikke ødelægge noget godt, hvis jeg lægger i sengen om dagen også.

Hej fra Lone

Liva har fra helt lille sovet formiddagslur og middagslur ude i barnevognen.. Kan slet ikke få hende til at sove i hendes seng om dagen kun til aften Liva er nu snart 7½ mdr gammel.

Anmeld

9. november 2010

sarahb

vi har dårlige muligheder for middagslur ude så her har han altid sovet inde. Indtil han var 10 mdr og startede i DP så sover han ude hver dag til middag. Det er lige stoppet nu da han er 2 år og derved ikk må sove ude mere.

Anmeld

9. november 2010

Tdittmann

Mor til Liva skriver:

Liva har fra helt lille sovet formiddagslur og middagslur ude i barnevognen.. Kan slet ikke få hende til at sove i hendes seng om dagen kun til aften Liva er nu snart 7½ mdr gammel.

Det er det samme her. Anders er knap 6 mdr.

Anmeld

9. november 2010

Pikku Myy

sarahb skriver:

vi har dårlige muligheder for middagslur ude så her har han altid sovet inde. Indtil han var 10 mdr og startede i DP så sover han ude hver dag til middag. Det er lige stoppet nu da han er 2 år og derved ikk må sove ude mere.

Må man ikke sove udenfor når man er 2?

Anmeld

9. november 2010

Mira0911

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Kom med jeres gode råd.

Hej fra Lone

Julie er 21 mdr... Hun sover slet ikke i barnevognen mere... Det har slet ikke ødelagt hendes rytme når hun nu sover indenfor... 

Det er forskelligt hvordan det er fra barn til barn... 

Anmeld

9. november 2010

sarahb

pokulati skriver:

Må man ikke sove udenfor når man er 2?

ikke i kbh kommune.. Det er en regel de har der i Dagplejen.

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Kom med jeres gode råd.

Hej fra Lone

Laura er 1 år og har altid sovet ude i sin barnevogn og gør det stadig Jeg gruer for den dag, hun ikke kan være der mere...

Anmeld

9. november 2010

Pikku Myy

sarahb skriver:

ikke i kbh kommune.. Det er en regel de har der i Dagplejen.

Ok, blev lige lidt forvirret. Min søn (2 år) sover ude herhjemme, og i vuggestuen sover han i et "uderum", men nogengange udenfor, hvis han har svært ved at sove. Så jeg blev nysgerrig efter om der var en "rigtig" grund :-)

Tak for svar

Anmeld

9. november 2010

sarahb

pokulati skriver:

Ok, blev lige lidt forvirret. Min søn (2 år) sover ude herhjemme, og i vuggestuen sover han i et "uderum", men nogengange udenfor, hvis han har svært ved at sove. Så jeg blev nysgerrig efter om der var en "rigtig" grund :-)

Tak for svar

i Dagplejen er det fordi der er usikkert om de selv kan komme ud af barnevognen da de ligger i vogne og derved er der en risiko.
Hvis de stilte barnevogns kassen på jorden er det ok for så kan de ikke falde. Men det er nok lige lidt for koldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.