Middagslur hvor? I barnevogn eller i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

det kan være det er forskelligt fra kommune til kommune men heri kalundborg må de heller ikke sove ude efter de er fyldt 2 år...

Godt jeg ikke bor i Kalundborg så... børn har godt af at sove ude i den friske luft...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Ejjj den tror jeg sgu ikke på... selerne går op til 36 mdr. og alle børn har bestemt godt af at sove ude....

Dagplejerens ryg, nej nej hun kan skaffe sig en stige eller gøre som mig... fra mine er ca. 1½år kravler de selv op i barnevognene uden stige... De træder på hjulet og møffer sig op og de nyder det... og selvfølgelig står jeg bag ved hvert enkelt barn og støtter og hjælper... Dog når de skal ned burde jeg bruge en stige men der løfter jeg dem ned...

Så tror sørme den dagplejer er lidt doven...

Sorry...

Majbritt

nej nej det er ikke dagplejen.... flere af mine familie medlemmer er dagplejer og mine sønner har gået hos 2 forskellige... reglen her i Kalundborg er at de skal ind og ligge på madres når de bliver 2 år. Min sidste dagpleje har dog ikke overholdt reglen da min søn sov ude til han startede i BH da det var bedst for ham og hun slet ikke kunne få ham til at sove inde.

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

nej nej det er ikke dagplejen.... flere af mine familie medlemmer er dagplejer og mine sønner har gået hos 2 forskellige... reglen her i Kalundborg er at de skal ind og ligge på madres når de bliver 2 år. Min sidste dagpleje har dog ikke overholdt reglen da min søn sov ude til han startede i BH da det var bedst for ham og hun slet ikke kunne få ham til at sove inde.

Stakkels børn... godt mine har fået lov til at sove ude ...

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Godt jeg ikke bor i Kalundborg så... børn har godt af at sove ude i den friske luft...

Majbritt

det har mine også altid gjort i weekenderne og den sidste så også i dagplejen og stadig nu i weekenderne selvom han går i BH

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

Hvad er gunden til det???

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

Kan du ikke finde et sted hvor det står... det vil jeg sgu undersøge

Anmeld

9. november 2010

Anne85

Min søn sov sin middagslur ude så længe han overhovedet kunen være i barnevognen (og det var vel til han var knap to år). I vuggestuen sov han også ude i krybbe.
Siden han voksede ud af barnevognen har han sovet i sin seng til middag - og i børnehaven sover han på en madres sammen med en masse andre børn
Min lille datter på knap 4 måneder sover alle hende lure i løbet af dagen ude i barnevognen

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Stakkels børn... godt mine har fået lov til at sove ude ...

Jeg er helt enig der... kan heller ikke forstå at de ikke kan sove ude efter de er fyldt 2 år... de kan jo bare som du selv skriver få hjælpemidler til at få dem op i barnevognen hvis det skulle være for at skåne dp´eren....

Anmeld

9. november 2010

oerbaek

twinboys skriver:

Kan du ikke finde et sted hvor det står... det vil jeg sgu undersøge

http://www.kalundborg.dk/Til_borgeren/Børn_og_familie/Dagtilbud/Oversigt_over_dagtilbud/Dagpleje/Praktisk_oplysninger.aspx

det er det eneste jeg kan finde...

Min søn kunne ikke sove inde og det har han aldrig kunne heller ikke her hjemme i weekenderne han har bare været for glad for hans barnevogn og den friske luft.

Anmeld

9. november 2010

twinboys

oerbaek skriver:

http://www.kalundborg.dk/Til_borgeren/Børn_og_familie/Dagtilbud/Oversigt_over_dagtilbud/Dagpleje/Praktisk_oplysninger.aspx

det er det eneste jeg kan finde...

Min søn kunne ikke sove inde og det har han aldrig kunne heller ikke her hjemme i weekenderne han har bare været for glad for hans barnevogn og den friske luft.

Smiler den undersøger jeg når de åbner telefonen om 5 min...

smiler... Er total nysgerrig...

Der står dog ca. 2år-..

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.