min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Laulund87

Han skal betale og længere er den ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

thildemus

Så længe der ikke er delt forældremyndighed skal han betale ligegyldigt hvilke argumenter han kommer med. Hvis der er delt forældremyndighed skal han også betale (dog tager statsforvaltningen hensyn til om manden betaler andre af barnets udgifter og i nogle sager med 50-50 bortfalder bidraget ... men det er jo ikke tilfældet her).

Dog ved jeg ikke om han først skal betale fra og med moderen søger - hvilket jo først er nu. Men ring til statsforvaltningen, hvis I er i tvivl.

Anmeld

8. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

vmullepiigen skriver:

tror du han kan riskikere betale hele 3 år på en gang?? hvor meget betaler din x?

det har min søns far gjordt.. lige fra min søn er født og til nu.. kumun ga miig dem han skyldte og det var for et år,, og så jeg søgt lidt ved siden af som amtet har skrevet faren også skulle betale da han aldrig har vært med med til og  for sørge sin søn óg han har aldrig set sin søn så din kæreste slipper ikk. har moren ik fået børnepenge gør han sikkert ellers kommer han til og skyle kumun som min søns far gør nu, og jeg fik 19.000 kr og får børnepenge nu..

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

Valle81 skriver:

Og ja, glemte lige at skrive, at hvis han ikek har betalt ind til nu så kommer han til at betale fra barnet blev født.

Rundt regnet er det 3 år af 12 mdr

Det er 36 måneder af ca 1000 kroner pr måned, så en regning på omkring 36000-40000.

Der er desværre ingen vej uden om..........

Christina

Det er faktisk 1100 et eller andet i mdr...

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

michella80 skriver:

Lige nøjagtig!

han siger han nægter betale hende, da hun tog røven på ham og sagde hun var på p-piller. & han aldrig har villet ha noget at gøre med barnet.. men jeg tror heller ikke han kan slippe, tror også han simpelt og enkelt skal betale..

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

okey .. (: så der er slet ingen vej udenom? han blev jo taget ved næsen eller er systemet ligeglad med det?

Anmeld

8. november 2010

Valle81

LouiseNielsen skriver:

Ja den er faktisk 1174 - men det var bare sådan lige for at give et praj om det:0)

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

han siger han nægter betale hende, da hun tog røven på ham og sagde hun var på p-piller. & han aldrig har villet ha noget at gøre med barnet.. men jeg tror heller ikke han kan slippe, tror også han simpelt og enkelt skal betale..

Kan han ikke nægte....

Og gør han det, så går kommunen simpelthen bare ind og trækker dem selv hos ham.... Der er intet at gøre!

Og han skal jo lige huske at selvom hun siger hun er på p-piller, så han han stadig et ansvar.... Han har selv stukket værktøjet op i hende, og det ved alle jo altså at man kan blive gravid af, med eller uden p-piller.....

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

E&C! skriver:

det har min søns far gjordt.. lige fra min søn er født og til nu.. kumun ga miig dem han skyldte og det var for et år,, og så jeg søgt lidt ved siden af som amtet har skrevet faren også skulle betale da han aldrig har vært med med til og  for sørge sin søn óg han har aldrig set sin søn så din kæreste slipper ikk. har moren ik fået børnepenge gør han sikkert ellers kommer han til og skyle kumun som min søns far gør nu, og jeg fik 19.000 kr og får børnepenge nu..

ja det er rigtig svært det hele .. jeg snakker fint med hende jeg arbejder sammen med hende. Men han siger det kun er kr. & øre hun er ude efter ):

Anmeld

8. november 2010

Valle81

vmullepiigen skriver:

okey .. (: så der er slet ingen vej udenom? han blev jo taget ved næsen eller er systemet ligeglad med det?

Det tager de ikke højde for, hvis han nægterat betale er jeg sikker på han vil blive hentet i retten eller at pengene vil blive indrevet gennem skat via lønindholdelse.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.