Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Meget mærkeligt indlæg... Sorry men sådan føler jeg det.. Det er overhovedet ikke hold i din historie..

Og mon ik du skulle til at tage lidt ansvar for dig selv inden du kan tage ansvar for dit barn/børn for du aner tydeligvis ikke om der er 1,2 eller 3 børn..

Good luck

Undskyld hvis dette sure opstød støder nogen men synes der er noget uldent ved det her indlæg.

Og du må da meget undskylde at jeg søger hjælp! Hvis du kun skal kritisere, syntes jeg virkelig du skulle holde dig fra at skrive!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

lotte32

Anonym skriver:

Nej ikke rigtig. For jeg har haft min mens... Først her de sidste par uger jeg er blevet opmærksom på det... Altså min mave er begyndt at vokse, ømem bryster, kvalme osv

Jeg syntes altså også at hele din historie virker lidt rodet og mystisk, især forstår jeg ikke hvordan du kommer frem til at du er i 13. uge, når du har haft din mens, og ikke er blevet scannet eller undersøgt af læge??

Lotte 

Anmeld

29. oktober 2010

Diana...

lotte31 skriver:

Jeg syntes altså også at hele din historie virker lidt rodet og mystisk, især forstår jeg ikke hvordan du kommer frem til at du er i 13. uge, når du har haft din mens, og ikke er blevet scannet eller undersøgt af læge??

Lotte 

Der mange der får den første mens efter de bliver gravide og hvis man får den er det da klart man ikke tænker over man er gravid.

Og hvis hun først lige har fundet ud af hun er gravid skal hun jo først lige have en tid.

Knus Diana

Anmeld

29. oktober 2010

lotte32

Diana... skriver:

Der mange der får den første mens efter de bliver gravide og hvis man får den er det da klart man ikke tænker over man er gravid.

Og hvis hun først lige har fundet ud af hun er gravid skal hun jo først lige have en tid.

Knus Diana

Ja det er jeg klar over  

Det der undrede mig var, at hun har haft sin mens,  og hun skriver at det først er de sidste par uger hun har haft symptomer...hvordan har hun så regnet sig frem til at hun er i 13 uge??

Lotte

Anmeld

29. oktober 2010

Diana...

lotte31 skriver:

Ja det er jeg klar over  

Det der undrede mig var, at hun har haft sin mens,  og hun skriver at det først er de sidste par uger hun har haft symptomer...hvordan har hun så regnet sig frem til at hun er i 13 uge??

Lotte

Nåå på den måde ja så jeg med og enig

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

lotte31 skriver:

Ja det er jeg klar over  

Lotte

Fordi jeg ikke har haft sex siden...

Anmeld

29. oktober 2010

lotte32

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke har haft sex siden...

Okay

Lotte

Anmeld

29. oktober 2010

DLM

men var du ved lægen i dag eller har du bestilt tid?

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

Asuzi skriver:

men var du ved lægen i dag eller har du bestilt tid?

Har bestilt tid! De tager ikke gravide ind som akut...

Anmeld

29. oktober 2010

DLM

Anonym skriver:

Har bestilt tid! De tager ikke gravide ind som akut...

kunne jo være de lige kunne ha´sniget dig ind i kalenderen, nogle gange er de søde at gi en tid samme dag hvis man ber om en test. men det kommer jo selvfølgelig an på lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.