Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Bare mig..

LauraLW skriver:

hmmm...

Altså synes der er skrevet så meget, og det vil jeg ikke gentage. - Men mht til NF scanning... Det er selvfølgelig et tilbud, men kan du så se at komme afsted!

Og så tror jeg du forveksler den med den der rent faktisk kaldes tryghedsscanning. - Det er nemlig en man kan få hvis man bløder tidligt i graviditeten, eller har aborteret tidligere. Den giver nemlig tryghed, og kan vise hjerteblink. Ikke det samme som nf!!!

Nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Grynt

øhhhh måske jeg slet ikke har fattet noget eller fulgt ordentligt med  men fortalt du ikke at du havde smidt den ud????

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

Grynt/Tina skriver:

øhhhh måske jeg slet ikke har fattet noget eller fulgt ordentligt med  men fortalt du ikke at du havde smidt den ud????

Jeg har lige taget en mere... Sorry

Anmeld

29. oktober 2010

Maddox

Her er lige et billed af testen... Hmm.. Og ja, de har ikke snakket mere om den...  for at de har glemt det...

Tror ikke på at dine forældre IKKE ved hvad det er - og der er da ihvertfald ingen tvivl om at den er positiv! Mon ikke dine forældre "spillede dumme" for at du selv skulle have en chance for at fortælle det..

Hvis jeg var dig ville jeg få en tid hos lægen ASAP og få bekræftet hvor langt du er i graviditeten. Og bagefter må du sgu gribe dig selv om de usynlige nosser, og få det fortalt til dine forældre. Og ja, de vil nok starte med at prøve på at tale dig fra det - det ville jeg nok også gøre, hvis min datter skulle komme hjem om 9 år og fortælle at hun er gravid  Men der er da overhovedet heller ingen tvivl om at jeg ville støtte hende i hendes beslutning, hvis hun valgte at beholde det. Mon ikke det vil være det samme med dine forældre?

Desuden har barnets far ret til at få det at vide!

Kan godt være mit indlæg er lidt hårdt, men hvis du vælger at beholde det barn, må du allerede vise nu, at du er voksen nok til at tage det ansvar. Og ikke være så "barnlig" at tro, at det bliver nemmere hvis du gemmer graviditeten..

Anmeld

29. oktober 2010

Bare mig..

Solajma skriver:

Tror ikke på at dine forældre IKKE ved hvad det er - og der er da ihvertfald ingen tvivl om at den er positiv! Mon ikke dine forældre "spillede dumme" for at du selv skulle have en chance for at fortælle det..

Hvis jeg var dig ville jeg få en tid hos lægen ASAP og få bekræftet hvor langt du er i graviditeten. Og bagefter må du sgu gribe dig selv om de usynlige nosser, og få det fortalt til dine forældre. Og ja, de vil nok starte med at prøve på at tale dig fra det - det ville jeg nok også gøre, hvis min datter skulle komme hjem om 9 år og fortælle at hun er gravid  Men der er da overhovedet heller ingen tvivl om at jeg ville støtte hende i hendes beslutning, hvis hun valgte at beholde det. Mon ikke det vil være det samme med dine forældre?

Desuden har barnets far ret til at få det at vide!

Kan godt være mit indlæg er lidt hårdt, men hvis du vælger at beholde det barn, må du allerede vise nu, at du er voksen nok til at tage det ansvar. Og ikke være så "barnlig" at tro, at det bliver nemmere hvis du gemmer graviditeten..

Jeg må nok være enig her..

Anmeld

29. oktober 2010

JustMe

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en mere... Sorry

Jamen, du skrev da, at du havde smidt den første ud, hvorefter du i et andet indlæg skriver, at du ikke tør smide den ud, fordi dine forældre ville gennemrode skraldet?

Når det er sagt, synes jeg du skal prøve at blive lidt mere afklaret med din graviditet. Hvis du er sikker på, at du er i 13. uge (går ud fra det er regnet ud fra sidste samleje, da du jo har haft menstruation undervejs), så syne sjeg også du skal bestille tid til nakkefoldsskanning. Om ikke andet for din babys skyld, så du ved, havd der venter dig og kan forberede dig bedst muligt, uanset om det bliver et sundt og raskt barn eller et udfordret barn

...og har du besluttet 100% med dig selv, at du vil have barnet, så er det også en god ide at fortælle det til dine nærmeste, som bliver påvirket af denne graviditet. Dvs. din bofælle (søster), dine forældre og ikke mindst din ekskæreste, som har al ret og forhåbentlig lyst til at følge sin kommende søn/datters vej til verden

Anmeld

29. oktober 2010

DLM

Må indrømme jeg ikk fatter noget. Hvis man er gravid- ja så ka man være bange for at sige noget til nogen. Men da ikke til lægen han har tavshedspligt.
Og at nf scanning er lige gyldig- what????? Hvis det stod til mig ville jeg have lagt med scanneren 24/7. Det er en fantastisk oplevelse.

ja jeg ville også ønske der var flere scanninger, så man lige kunne se at bebs har det godt hele tiden. det er så dejligt at se den lille spirevip på skærmen

Anmeld

29. oktober 2010

mortilfreja

Meget mærkeligt indlæg... Sorry men sådan føler jeg det.. Det er overhovedet ikke hold i din historie..

Og mon ik du skulle til at tage lidt ansvar for dig selv inden du kan tage ansvar for dit barn/børn for du aner tydeligvis ikke om der er 1,2 eller 3 børn..

Good luck

Undskyld hvis dette sure opstød støder nogen men synes der er noget uldent ved det her indlæg.

Anmeld

29. oktober 2010

slettet_7530

Anonym skriver:

Her er lige et billed af testen... Hmm.. Og ja, de har ikke snakket mere om den...  for at de har glemt det...

Fin test taget i betragtning at den har været i vaskemaskinen

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg HAR smidt den fra vaskemaskinen ud! De andre har jeg ikke smidt ud, fordi jeg er bange for at de vil grave sig gennem skraldespanden! Jeg tog en mere idag, fordi jeg vil føle mig helt til grin hos lægen, hvis den er negativ der!

Jeg siger det jeg har læst og fået at vide! Jeg kan jo ikke vide andet!

Jeg prøver virkelig at forklare det her, men det altså rigtigt! Jeg har rigtig meget styr på mit liv! Der er bare denne svipser!

Men du må da meget undskylde, jeg ikke kan forklare det, så du forstår det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.