Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Har bestilt tid! De tager ikke gravide ind som akut...

Det burde de da hvis du forklarer din situation...

Men igen, jeg ved ikke hvordan din læge gør sit arbejde... Nu vil jeg ikke kritisere dig, men hvordan har du tænkt dig at klare at få det her barn uden dine forældre ved det og uden faderens accept og tilstedeværelse? Jeg ved godt at tankerne sikkert flyver rundt i hovedet på dig... Men de fleste (forstående) forældre ville ikke presse deres barn til noget det ikke har lyst til... Så skynd du dig at søge en skulder hos dem og så kan i finde en fælles løsning på den her situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

MamaLook

Det er ikke nødvendigt at bestille en tid for at få taget en test ved lægen. Men der er da vist heller ingen tvivl om, at den test er positiv.. Og er det ikke en smule akut, når man finder ud af, man er gravid så sent? Det burde lægen tage mere seriøst..

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

er der noget nyt i den her sag?

knus Caroline, der tænker meget på dig!

Anmeld

1. november 2010

Meliora

Anonym skriver:

Jeg HAR smidt den fra vaskemaskinen ud! De andre har jeg ikke smidt ud, fordi jeg er bange for at de vil grave sig gennem skraldespanden! Jeg tog en mere idag, fordi jeg vil føle mig helt til grin hos lægen, hvis den er negativ der!

Jeg siger det jeg har læst og fået at vide! Jeg kan jo ikke vide andet!

Jeg prøver virkelig at forklare det her, men det altså rigtigt! Jeg har rigtig meget styr på mit liv! Der er bare denne svipser!

Men du må da meget undskylde, jeg ikke kan forklare det, så du forstår det!

No offense, men det virker ærlig talt som om du er alt for umoden til at få et barn. Har aldrig hørt om nogen der synes nf var for sjov, og syntes du virker ret ligeglad med om bebsen har det ok, siden du ikke går til lægen.

Et barn fortjener de allerbedste rammer, og er man i tvivl om man kan give det, så er det ingen skam at sige fra. Man skal ikke få et barn for enhver pris skyld.

Men held og lykke med det hele.

Anmeld

1. november 2010

SpunkenJo

FruRafn skriver:

No offense, men det virker ærlig talt som om du er alt for umoden til at få et barn. Har aldrig hørt om nogen der synes nf var for sjov, og syntes du virker ret ligeglad med om bebsen har det ok, siden du ikke går til lægen.

Et barn fortjener de allerbedste rammer, og er man i tvivl om man kan give det, så er det ingen skam at sige fra. Man skal ikke få et barn for enhver pris skyld.

Godt skrevet

Anmeld

1. november 2010

Vial

Anonym skriver:

Sorry, det er bare det jeg mange gange både har hørt og læst at den bliver.

Jeg er glad nok for at være gravid, men jeg er bare hunderæd for alle andres meninger om det

En tryghedsscanning får man, når man er fulde 7 uger. Den fastslår om der er hjerteblink. Den kan man selv betale for eller blive henvist til af egen læge, hvis man har aborteret før, har blødt eller er utryg af anden grund.

NF scanning er en NF scanning og den er helt frivilling. Hvis du ikke vil have den, så synes jeg, at det er helt fint. Du er bestemt også i lavrisiko for at få handicappet barn med din unge alder

Stort tillykke med bebs i maven - og pøj pøj med familien.

Anmeld

1. november 2010

Divababy93

hej, kender alt for godt dette med forældre, selv lige fyldt 17 og har termin her den 27 november.
Du er velkommen til og skrive til mig, vil meget gerne være her for dig vis du mener du har brug for det, kan fortælle dig min historie.

men stort tillykke med de to stenger

Anmeld

2. november 2010

Divababy93

FruRafn skriver:

Ej okey helt ærligt, jeg havde sku da heller ikke hørt om en nf skaning før jeg blev gravid, giv dog lige pigen en chance her.
Nej self er nf ikke for sjov, men altså lære vi ikke alle sammen.
Hun er jo rystet over det der er sket kan du ikke se det lad hende dog lige vende sig til tanken, jeg var selv længe om at gå til lægen.
men mest fordi jeg var i tvivel.

giv hende dog en chance.

Anmeld

2. november 2010

Sommerfuglen.

Du må også meget gerne skrive til mig.
Jeg har også været gravid, og jeg ved hvordan det er med forældre og sådan. Min mor var heller ikke den bedste til at acceptere det..

Du kan skrive alt det du vil til mig.!

Anmeld

2. november 2010

Christopher&Andreas

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.