Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.197 visninger
110 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg havde en (positiv) test liggende i en lomme i mine shorts, som blev sendt hjem til mor og far, for at blive vasket!

Problemet er at den skulle de ikke se, men den røg ud af lommen under turen i vaskemaskinen, og de så den! Heldigvis vidste de ikke hvad det var! Men jeg stod og måtte virkelig sige at jeg ikke vidste hvad det var, og det ikke var min! Min far lagde den så i vindueskarmen (hvor alle der går forbi kan se den ). Heldigvis gik han hurtigt igen, og jeg fik den hurtigt smidt ud!

Ville ingenting med det her, men havde brug for at få det ud! Fuck det er ikke sjovt det her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

eliasogmor

Anonym skriver:

Jeg havde en (positiv) test liggende i en lomme i mine shorts, som blev sendt hjem til mor og far, for at blive vasket!

Problemet er at den skulle de ikke se, men den røg ud af lommen under turen i vaskemaskinen, og de så den! Heldigvis vidste de ikke hvad det var! Men jeg stod og måtte virkelig sige at jeg ikke vidste hvad det var, og det ikke var min! Min far lagde den så i vindueskarmen (hvor alle der går forbi kan se den ). Heldigvis gik han hurtigt igen, og jeg fik den hurtigt smidt ud!

Ville ingenting med det her, men havde brug for at få det ud! Fuck det er ikke sjovt det her!

først, tillykke med spiren...

må de ikke vide du er gravid???

Anmeld

28. oktober 2010

SoffiLine

eliasogmor skriver:

lige mine ord 

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

Nej, det må de ikke endnu...

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Nu kan jeg ikke lade være med at tænke, hvor gammel er du? Og hvorfor må de intet vide?

Vil ikke skrive tillykke hvis du ikke er glad for graviditeten, da det jo kan gøre det hele meget mere træls at stå i;s

Knus Ninna

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Nå for søren men mon de ikke har lugtet lunten ???

Alle kender vel hvordan en graviditetstest ser ud... og hvis den ikke skulle komme fra din lomme hvor søren skulle den så komme fra???

Hvorfor må de ikke vide det

Jamen tillykke med graviditeten ...

Hvor langt henne er du???

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Nu kan jeg ikke lade være med at tænke, hvor gammel er du? Og hvorfor må de intet vide?

Vil ikke skrive tillykke hvis du ikke er glad for graviditeten, da det jo kan gøre det hele meget mere træls at stå i;s

Knus Ninna

Nu vil jeg ikke nævne min alder helt præcist, men kan sige at jeg er under 18 år...

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

altså sidder lidt og tænker...

hvorfor ikke bare fortælle dem om graviditeten nu du "dummede" dig og fik den sendt derhen..

Anmeld

28. oktober 2010

Riksen

Tillykke med stregerne!

Så slemt er det vel heller ikke, at du ligefrem er fucked? Nu kender jeg dig naturligvis ikke, og jeg aner ikke hvordan dit forhold til dine forældre er, men jeg går ud fra at det er nogenlunde tæt eftersom de ordner dit vasketøj. Hvorfor ikke se lyst på det? Det er jo netop ups'ere som disse, der gør en god historie - især når du engang skal fortælle dit barn hvordan I fortalte familien at det var på vej. Det går jo sjældent som planlagt med mange ting her i livet, men dette er jo en god nyhed, så det virker ikke så forfærdeligt som du umiddelbart giver udtryk for.

Rikke

Anmeld

28. oktober 2010

UngMor_Odense

Anonym skriver:

Nu vil jeg ikke nævne min alder helt præcist, men kan sige at jeg er under 18 år...

Du skal ikke være bange for at nævne din alder .. vi er mange unge mødre herinde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.