Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Diana...

sarahb skriver:

synes virkelig det lyder meget mærkeligt det her, der er jo mange ting der skal tjekkes op på til en læge undersøgelse. Og du bliver ikke bare kaldt til scanning hvis du ikke har været til læge.
Synes det er lidt at være ligeglad.

Kan slet ikke finde hoved og hale i din historie og må indrømme jeg aldrig har hørt ligende.
Bor du ikke med dine forældre?
Hvad med din kæreste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

NessaXenia

efter at jeg har læse de 5 sider med svar kan jeg kun sige følgende:

Nakkefoldscaning er altså ikke for sjov!

Selvfølgelig ved dine forældre hvordan en graviditetstest ser ud

Undre mig du ikke fortæller dem omkring dine graviditet, havde du tænkt dig at lave i hemmelighed, og mon ikke de kan se på din opførsel / graviditetsgener og den voksende mave hvad f***den der forgår?

Og hvorfor i alverden har du ikke være hos lægen?

Min mening med hensyn til meget sen abort (efter 12. uge - SELVVALGT) er at hvis du ikke liiige ved om du vil have barnet så syntes jeg ærlig talt du skal til at tage en beslutning!

jeg er mundlam.

Anmeld

28. oktober 2010

M.O.A.R.

Anonym skriver:

Jo, det skal man jo...

Men det er bare ikke så "vellidt" i min omgangskreds at blive ung mor!

Vi sad og så en film idag i tysk, om en der blev gravid som 15-årig! Det var ikke småting, der blev sagt! Jeg sad og var nærmest ved at tude og trak maven godt og grundt ind...

Jamen... Fuck da dem....

Min omgangskreds tænker/tænkte KUN på at gå i byen. Drikke feste jubii. Jeg arbejdede i nattelivet da jeg blev gravid, og ja. Mange venner røg jo fra. Under hele graviditeten kom den falske interesse for ens graviditeten, ih uh ej, og glæder mig til at se den lille.

Jeg har stortset INGEN veninder tilbage efter jeg fik barn her i maj. Min mands kammerater er der selvfølgelig stadig (nok mest fordi de er ungkarle). Og ja, man bliver rigtig ked af at føle sig ene og alene i verden (kan man i hvert fald godt føle sig en gang i mellem), men det beviser bare de venner og veninder der er røget fra efter man blev gravid og efter man har født, de har ikke været en skid værd. Dem som virkelig holder af dig vil støtte dig i din beslutning!

Anmeld

28. oktober 2010

frkrbj

For det første, stort tillykke med din spir!

Men uh sikken en masse tanker du må have og rende rundt med alene, jeg håber for dig at du får sagt det til dine forældre eller din søster evt. Bagefter kan du se frem og nyde din graviditet, det fortjener alle, uanset alder! 

Held og lykke fremover og håber du holder en lille update på hvordan det går med dig

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Hejsa igen... Jeg har siddet hos mine forældre hele aftenen og tænkt på dette her indlæg...

og ærligt så håbede jeg på at komme tilbage til min computer og læse at du havde fået snakket med dine forældre... hvad med ex-kæresten eller kæresten har i fået snakket sammen... Ved han ikke noget om det eller ja hvem ved noget, kun dig???

Jeg synes hvis du har lyst til at snakke med en om din graviditet og hvad der er bedst for dig , det lille spir, den svære samtale med dine forældre osv er du meget velkommen til at kontakte mig på en pb ( personlig brev/besked...)

Så benyt dig gerne af det... skal nok hjælpe dig...

Varme tanker fra mig som ikke har kunne slippe dig siden jeg så dit indlæg tidligere idag...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

Her er lige et billed af testen... Hmm.. Og ja, de har ikke snakket mere om den...  for at de har glemt det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2010

DLM

ja positiv er den da

tillykke med det.

men synes nu alligevel du skulle fortælle dine forældre det, inden de opdager det ved at se din mave vokse. om ik andet snak med din søster først så du ikke er helt alene med det

Anmeld

29. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Må indrømme jeg ikk fatter noget. Hvis man er gravid- ja så ka man være bange for at sige noget til nogen. Men da ikke til lægen han har tavshedspligt.
Og at nf scanning er lige gyldig- what????? Hvis det stod til mig ville jeg have lagt med scanneren 24/7. Det er en fantastisk oplevelse.

Anmeld

29. oktober 2010

LauraLW

hmmm...

Altså synes der er skrevet så meget, og det vil jeg ikke gentage. - Men mht til NF scanning... Det er selvfølgelig et tilbud, men kan du så se at komme afsted!

Og så tror jeg du forveksler den med den der rent faktisk kaldes tryghedsscanning. - Det er nemlig en man kan få hvis man bløder tidligt i graviditeten, eller har aborteret tidligere. Den giver nemlig tryghed, og kan vise hjerteblink. Ikke det samme som nf!!!

Anmeld

29. oktober 2010

Bare mig..

Tillykke med graviditeten...

Jeg har læst alle siderne igennem, og vil som de andre sige,  at du burde sige det til dine forældre... - De skal jo vide det, og jeg kan i hvertfald sige, at hvis min datter kom og sagde hun var gravid når det slet ikke kunne skjules mere, og hun bare havde ventet på det ikke kunne skjules, så var jeg blevet meget ked af det..

En nf-skanning kan man få MEGET ud af.. Ikke nok med, at man får alle de der risikotal osv, så ser man altså også baby.. - og jo, man kan sagtens se det er et barn! Der er absolut ingen tvivl.. Jeg kunne faktisk se mere til NF end MD-skanningen fordi hun fyldte mere.. Så se du og kom afsted til skanning, det er fantastisk!!!

Hvordan er det gået ved lægen idag? hvor langt er du henne?

Hilsner fra en mere ung mor.. (19 år gammel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.