Jeg bliver simpelthen nød til at kommentere her..
Selvfølgelig virker tråden her rodet og måske usand for alle "jer" ansvarlige voksne mødre eller kommende mødre..
Men nu er vi blevet inviteret ind i hovedet på en 16 årige pige, som er blevet gravid( højs sandsynligt ikke planlagt) og hun har selv taget den beslutning om at beholde barnet...Kan udemærket godt forstå at hun er bange for at fortælle omverden at hun selv har taget det valg som 16 årige..
Og ja, der er rigtig mange ting, man ikke er klar over når man bliver gravid som 16 årige, jeg er 3 gangs gravid og jeg har lige opdaget en masse nye ting, som jeg ikke var klar over med de 2 andre børn jeg har..
Selvfølgelig skal hun da en tur til lægen...er jeg også helt sikker på at hun har gjort eller snart skal...
Og ja hun kan selvfølgelig ikke holde det skjult for altid, men kan godt forstå hun er bange for presset fra forældrene..Blev selv gravid som 15 årige og fik en abort..men kun fordi jeg ikke havde noget valg..min mor tog valget for mig....
Og selvom hun måske virker umoden, så vokser 95% af de unge mødre altså med opgaven...
Nå men lige et lille surt opstød fra mig, som ikke kan forstå at "alle" voksne mødre pludselig er blevet møg hellige....
Anmeld