Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

Jo... Det har de sikkert. Men de har ikke spurgt mere til den!

Min far blev meget forvirret over at den ikke lå i vindueskarmen, da han kom derud igen, men jeg fik da afgivet en forklaring han troede på! Men manden ville seriøst tage et billede af den, og sende den ind til avisen! Hvor dum er så???

Ifølge de beregninger jeg har lavet er jeg godt 12+5...

Det lyder langt ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Undskyld mig, men sidder simpelthen med sådan en dårlig smag i munden efter at have læst hele tråden!

Umiddelbart tror jeg simpelthen ikke på at du, trådstarter taler sandt, da der hverken er hoved eller hale i dine forklaringer.

Noget andet er, at du skriver og formulerer dig som en jeg tænker er ældre end 18 år.

Anmeld

2. november 2010

Christopher&Andreas

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Undskyld mig, men sidder simpelthen med sådan en dårlig smag i munden efter at have læst hele tråden!

Umiddelbart tror jeg simpelthen ikke på at du, trådstarter taler sandt, da der hverken er hoved eller hale i dine forklaringer.

Noget andet er, at du skriver og formulerer dig som en jeg tænker er ældre end 18 år.

de ord jeg manglede før

Anmeld

2. november 2010

malenecl

altså, jeg var lige fyldt 18 der jeg fandt ud af at jeg var gravid. Og jeg var så nervøs for mine forældres reaktion på at jeg ville beholde barnet. Men, sagde det som det var, og min mor blev så glad. Men min far fik lidt af et chok og skældte mig ud. Så lod jeg ham være i en månedes tid, så han lige kunne tænke det igennem, og nu køber min far allerede baby tøj til mig .

- tag chancen og sig det, hvis du vil beholde barnet. Mon de ikke støtter op om dit valg?

Anmeld

2. november 2010

wiebking

Jeg bliver simpelthen nød til at kommentere her..

Selvfølgelig virker tråden her rodet og måske usand for alle "jer" ansvarlige voksne mødre eller kommende mødre..

Men nu er vi blevet inviteret ind i hovedet på en 16 årige pige, som er blevet gravid( højs sandsynligt ikke planlagt) og hun har selv taget den beslutning om at beholde barnet...Kan udemærket godt forstå at hun er bange for at fortælle omverden at hun selv har taget det valg som 16 årige..

Og ja, der er rigtig mange ting, man ikke er klar over når man bliver gravid som 16 årige, jeg er 3 gangs gravid og jeg har lige opdaget en masse nye ting, som jeg ikke var klar over med de 2 andre børn jeg har..

Selvfølgelig skal hun da en tur til lægen...er jeg også helt sikker på at hun har gjort eller snart skal...

Og ja hun kan selvfølgelig ikke holde det skjult for altid, men kan godt forstå hun er bange for presset fra forældrene..Blev selv gravid som 15 årige og fik en abort..men kun fordi jeg ikke havde noget valg..min mor tog valget for mig....

Og selvom hun måske virker umoden, så vokser 95% af de unge mødre altså med opgaven...

Nå men lige et lille surt opstød fra mig, som ikke kan forstå at "alle" voksne mødre pludselig er blevet møg hellige....

Anmeld

2. november 2010

N&J

Anonym skriver:

Jo, men syntes stadigvæk det er overflødigt. Det kaldes jo også en tryghedsscanning/for-sjov-scanning. Hvis jeg ville have den syntes jeg at jeg ligeså godt kunne betale for den selv...

Men vil allerhelst vente til næste scanning, og se...

Du er ung, gravid og vil ikke have en skanning???? 

Jeg er forvirret, syntes egentlig det hele lyder lidt mystisk, og der er ingen der kan tvinge dig til at få en abort, men hold da op hvor ville jeg blive skuffet og ked af det hvis mit barn ikke havde fortalt mig det... alle teenager (med få undtagelser) har ikke det bedste forhold til deres forældre, og hvis du er ung og gravid så har du brug for deres hjælp, det er møghårdt at blive mor, hvis du så skulle få et barn med vanskeligheder oveni, ja det bliver i hvert fald ikke nemmere af den grund,.

Må ærligt sige at du lyder meget romatiseret omkring dine tanker om at blive mor, sså måske det er på tide at fortælle det til nogen som faktisk har været der, som din mor. Får du vitaminer, kalk? At tage til lægen ville nok være det mest ansvarlige for dit barn - som er den der kommer i første række. 

Anmeld

2. november 2010

june1987

har læst hele tråden...

det billed af den test  var da et totalt godt billed til at være sandt jeg tror det er usandt

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Hihi..Vitaminer og kalk.. Det er ikke alle mødre der tager den slags ting-heller ikk folinsyre men har lavet 2 raske bebser alligevel!

Nå..Til emnet,-sødte..Jeg var 16 da jeg blev gravid første gang. Jeg var pissebange for at fortælle det til nogen. Forstår godt du tænker du er fucked,men det er du ikke.

Trin1) Beslutningen-Du ved hvad du vil-du vil beholde barnet

Trin 2) Søg læge.

Trin 3) Fortæl dine forældre om graviditeten.

-Først vil de være chokkede..Måske vil de græde og virke vrede. Men det vil gå over. I promise

Min mor brændte sovsen på efter jeg havde fortalt hende det, var så dum at sige det mens hun stod og lavede mad..Jeg kunne simpelthen ikk vente længere! Hemligheden gjorde mig dårlig,Jeg var såå nervøs og jeg valgte det værste tidspunkt at sige det på. Men..Isen blev brudt..Efter nogle dage havde jeg min mors støtte og opbakning 100%

Det skal nok gå det her

Er der noget du bliver i tvivl om så kontakt mødrehjælpen^^

Held og lykke

Anmeld

2. november 2010

N&J

Shibby skriver:

Hihi..Vitaminer og kalk.. Det er ikke alle mødre der tager den slags ting-heller ikk folinsyre men har lavet 2 raske bebser alligevel!

Nå..Til emnet,-sødte..Jeg var 16 da jeg blev gravid første gang. Jeg var pissebange for at fortælle det til nogen. Forstår godt du tænker du er fucked,men det er du ikke.

Trin1) Beslutningen-Du ved hvad du vil-du vil beholde barnet

Trin 2) Søg læge.

Trin 3) Fortæl dine forældre om graviditeten.

-Først vil de være chokkede..Måske vil de græde og virke vrede. Men det vil gå over. I promise

Min mor brændte sovsen på efter jeg havde fortalt hende det, var så dum at sige det mens hun stod og lavede mad..Jeg kunne simpelthen ikk vente længere! Hemligheden gjorde mig dårlig,Jeg var såå nervøs og jeg valgte det værste tidspunkt at sige det på. Men..Isen blev brudt..Efter nogle dage havde jeg min mors støtte og opbakning 100%

Det skal nok gå det her

Er der noget du bliver i tvivl om så kontakt mødrehjælpen^^

Held og lykke

Nu er der jo en grund til at man anbefaler det fra sundhedsstyrelsens side, og hvis man vil sit barn det bedste, er det i det mindste noget man overvejer, dermed ikke sagt at man ikke kan få normale børn uden det, men alle de informationer får man jo hos lægen, man kan lide af jernmangel mm. og det er da vigtig for barnet og ens selv at man får det man skal så barnet får de bedste betingelser i maven, så det omhandlede mere det at gå til lægen og få informationer og derudfra tage en velovervejet beslutning om fx. vitaminer osv.  

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror slet ikke den her tråd har udviklet sig som TS håbede på!

Jeg vil gerne bede Jer om ikke at anklage nogen for noget i trådene herinde, men i stedet anmelde et indlæg hvis I mistænker det er falsk! Så skal vi nok tage hånd om sagen og få det undersøgt!

Til TS: Jeg håber virkelig du har i hvert fald én du føler dig tryg ved at tale med! Hvis du mangler en herinde står jeg gerne til rådighed, og jeg skal naturligvis nok holde din identitet hemmelig!!! Jeg ønsker dig blot det bedste og vil gerne hjælpe dig i en, utvivlsomt, vanskelig situation!

Mange knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.