Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

en NF scanning er da den vigtigste scanning, for det første for at se liv, for det andet for at finde ud af hvor langt du er henne, for det tredje for at se hvor stor risiko der er for down syndrom. Det er da alverden man får ud af den scanning.

Okay. Så blev jeg da det klogere...

Jeg må til læge, og have de forskellige ting på plads så, kan jeg høre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

annec

Anonym skriver:

Sorry, det er bare det jeg mange gange både har hørt og læst at den bliver.

Jeg er glad nok for at være gravid, men jeg er bare hunderæd for alle andres meninger om det

hvor gammel er det du er?

Og tillykke

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

annec skriver:

hvor gammel er det du er?

Og tillykke

Jeg er 16... og tak...

Anmeld

28. oktober 2010

M.O.A.R.

Sorry, det er bare det jeg mange gange både har hørt og læst at den bliver.

Jeg er glad nok for at være gravid, men jeg er bare hunderæd for alle andres meninger om det

Hvis du er glad for at være gravid, så er det jo fordi du gerne vil det

Andres meninger betyder da intet.. Folk snakker og snakker.. Og hvad så, skal man ikke gøre det man selv føler for?

Og tillykke med gravidititen selvfølgelig

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

Anonym skriver:

Okay. Så blev jeg da det klogere...

Jeg må til læge, og have de forskellige ting på plads så, kan jeg høre...

det synes jeg virkelig, både for bebs skyld og for din egen. Og man kan ikke komme til nf hvis man er mere en 13+6 uger henne mener jeg (tag mig ikk på ordet). Desuden skal du have udarbejdet vandrejournal, vælge fødested, taget blodprøver, blodprocent, vægt, blodtype og en dælens masse andre ting.
Hvad siger din søster til det?

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

MaleneF skriver:

Hvis du er glad for at være gravid, så er det jo fordi du gerne vil det

Andres meninger betyder da intet.. Folk snakker og snakker.. Og hvad så, skal man ikke gøre det man selv føler for?

Jo, det skal man jo...

Men det er bare ikke så "vellidt" i min omgangskreds at blive ung mor!

Vi sad og så en film idag i tysk, om en der blev gravid som 15-årig! Det var ikke småting, der blev sagt! Jeg sad og var nærmest ved at tude og trak maven godt og grundt ind...

Anmeld

28. oktober 2010

Diana2013

sarahb skriver:

en NF scanning er da den vigtigste scanning, for det første for at se liv, for det andet for at finde ud af hvor langt du er henne, for det tredje for at se hvor stor risiko der er for down syndrom. Det er da alverden man får ud af den scanning.

Kan man ikke også se om det er uden for livmoren? Tænk hvis den ikke er i live, Jeg synes bestemt at det er vigtigt at få den skanning

Men tillykke med den og håber alt går godt fremover

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

DianaBaastrup skriver:

Kan man ikke også se om det er uden for livmoren? Tænk hvis den ikke er i live, Jeg synes bestemt at det er vigtigt at få den skanning

Men tillykke med den og håber alt går godt fremover

jo lige præcis.. Eller om der er tvillinger, alle sådanne nyttige informationer får man til den første scanning

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

Anonym skriver:

Jo, det skal man jo...

Men det er bare ikke så "vellidt" i min omgangskreds at blive ung mor!

Vi sad og så en film idag i tysk, om en der blev gravid som 15-årig! Det var ikke småting, der blev sagt! Jeg sad og var nærmest ved at tude og trak maven godt og grundt ind...

Hvilken omgangs kreds taler vi om, er det fordi dine forældre/omgangs kreds ikke er dansk eller?

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hvilken omgangs kreds taler vi om, er det fordi dine forældre/omgangs kreds ikke er dansk eller?

Jo. Vi er skam så pæredanske som man overhovedet kan blive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.