Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mortilxx

Du kan godt få en abort jo. Du kan ansøge om en abort indtil uge 16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jamen så er den skid jo slået.... du kan ikke få abort efter 12 uge... i princippet. men har du været til læge??????

der er jo scanninger osv.

Nej, jeg har ikke været til læge

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

Anonym skriver:

jeg ville tage til lægen og få det hele bekræftet og h*n kan måske sende dig til en scanning for at fastlå termin og der er jo også en scanning hvor du kan se om barnet bliver mongol.....

er du meget under 18

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg ville tage til lægen og få det hele bekræftet og h*n kan måske sende dig til en scanning for at fastlå termin og der er jo også en scanning hvor du kan se om barnet bliver mongol.....

er du meget under 18

Ikke meget, men et par år...

Anmeld

28. oktober 2010

DLM

Anonym skriver:

skynd dig til lægen så du kan nå nf scanning

og tillykke med den lille spir

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

er du meget under 18

Men det kan godt være I syntes jeg er mærkelig! Men jeg syntes altså at NF-scanningen er komplet overflødig...  Men skal man have alle dem eller?

Jeg vil jo personligt elske et barn, der er mongol lige så meget som et "almindeligt" barn!

Anmeld

28. oktober 2010

bette

Anonym skriver:

Men det kan godt være I syntes jeg er mærkelig! Men jeg syntes altså at NF-scanningen er komplet overflødig...  Men skal man have alle dem eller?

Jeg vil jo personligt elske et barn, der er mongol lige så meget som et "almindeligt" barn!

altså det er et tilbud dvs du kan vælge ikke at få en nakkefolds scanning... men man råder folk til at gøre det. 

vil du slet ikke se den lille spir på en scanning? 

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

altså det er et tilbud dvs du kan vælge ikke at få en nakkefolds scanning... men man råder folk til at gøre det. 

vil du slet ikke se den lille spir på en scanning? 

Jo, men syntes stadigvæk det er overflødigt. Det kaldes jo også en tryghedsscanning/for-sjov-scanning. Hvis jeg ville have den syntes jeg at jeg ligeså godt kunne betale for den selv...

Men vil allerhelst vente til næste scanning, og se...

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville skynde mig at komme afsted til lægen... Har du ikke haft mistanke om at du var gravid?

Jeg synes det hele virker lidt mystisk...

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg ville skynde mig at komme afsted til lægen... Har du ikke haft mistanke om at du var gravid?

Jeg synes det hele virker lidt mystisk...

Nej ikke rigtig. For jeg har haft min mens... Først her de sidste par uger jeg er blevet opmærksom på det... Altså min mave er begyndt at vokse, ømem bryster, kvalme osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.