Jeg er fucked! Virkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Maja88

Anonym skriver:

Nu vil jeg ikke nævne min alder helt præcist, men kan sige at jeg er under 18 år...

hvis du gerne vil have barnet. så hvorfor ikke bare fortælle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Husk ikke at "gemme" beviserne hvis det skal holdes hemmeligt :-)

Men håber du vil fortælle det til dine forældre... Ikke for at fornærke dig, men du lyder ung, så måske har du brug for dine forældres støtte??

Men håber du har det godt ovenpå oplevelsen

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hende med maven :-) skriver:

Men håber du vil fortælle det til dine forældre... Ikke for at fornærke dig, men du lyder ung, så måske har du brug for dine forældres støtte??

Men mine forældre skal helst ikke vide noget før meeeeeeeeeeeeeeget længere henne i min graviditet! Jeg har ikke jordens bedste forhold til dem, og er bange for at de presser mig ud i abort!

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hende med maven :-) skriver:

Og jeg har ikke turde at smide dem ud, fordi at de er de typer, der kunne finde på at gennemrode skraldespanden

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Anonym skriver:

Nu vil jeg ikke nævne min alder helt præcist, men kan sige at jeg er under 18 år...

Jeg er selv 16 år og gravid

Har du en fast kæreste eller nogle som du kan snakke rigtig godt med det om? Det er nemlig meget meget hårdt at stå med det hele alene.

Jeg fortalte min mor det med det med samme, da hun var der, da jeg tog testen. Min kæreste og hende var der da jeg fandt ud af det. Hun tog det meget godt fordi hun selvfølgelig regnede med at jeg valgte at få en abort. Samme dag tog jeg ned til lægen og fik taget endnu en test og den var god nok, jeg var/er gravid. Hjem til mor og fortælle at det var sandt nok. Det værste var at sige det til min far, men han tog det også fint. Da min mor fandt ud af, at min kæreste og jeg havde valgt at beholde barnet, begyndte hun og holde de der lange foredrag, men det kom hun altså ikke langt med. Idag glæder mine forældre sig til at den lille guldklump kommer til verden, og min mor har endda købt en undskyld sproget skide dyr barnevogn til mig, og hun er slet ikke til at rive væk fra baby hjemmesider

Men forældre er ikke ens, men jeg vil æde min gamle hat på, at de vil være glad for at du fortæller dem det med det samme istedet for at du venter. Jeg vil have det så dårligt, hvis mit barn ikke følte at de turde fortælle mig det

Men du skal i hvert fald finde ud af, om du vil beholde barnet, eller om det skal være en abort.

1000 herfra.

ps. forstår udemærket godt hvis du er bange og frustreret

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

de kan jo hverken tvinge eller presse dig til noget...

nu siger du under 18- er du MEGET under 18 eller hvordan...

tror du selv de bliver henrykt når du skjuler det for dem? i forhold til hvis du fortalte dem det nu og de så havde tid til at vende sig til tanke

Anmeld

28. oktober 2010

Unalisa

jeg hopper ikke med på at dine forældre ikke ved hvad en g-test er-

tilykke med graviditeten

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Nå for søren men mon de ikke har lugtet lunten ???

Alle kender vel hvordan en graviditetstest ser ud... og hvis den ikke skulle komme fra din lomme hvor søren skulle den så komme fra???

Hvorfor må de ikke vide det

Jamen tillykke med graviditeten ...

Hvor langt henne er du???

Majbritt

Jo... Det har de sikkert. Men de har ikke spurgt mere til den!

Min far blev meget forvirret over at den ikke lå i vindueskarmen, da han kom derud igen, men jeg fik da afgivet en forklaring han troede på! Men manden ville seriøst tage et billede af den, og sende den ind til avisen! Hvor dum er så???

Ifølge de beregninger jeg har lavet er jeg godt 12+5...

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Skynd dig til læge og få en henvisning til scanning, så du er sikker på at det er et raskt barn. For du kan ikke få en Nakkefoldsscanning efter 13+5

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

Anonym skriver:

Jo... Det har de sikkert. Men de har ikke spurgt mere til den!

Min far blev meget forvirret over at den ikke lå i vindueskarmen, da han kom derud igen, men jeg fik da afgivet en forklaring han troede på! Men manden ville seriøst tage et billede af den, og sende den ind til avisen! Hvor dum er så???

Ifølge de beregninger jeg har lavet er jeg godt 12+5...

jamen så er den skid jo slået.... du kan ikke få abort efter 12 uge... i princippet. men har du været til læge??????

der er jo scanninger osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.