Anonym skriver:
Nu vil jeg ikke nævne min alder helt præcist, men kan sige at jeg er under 18 år...
Jeg er selv 16 år og gravid 
Har du en fast kæreste eller nogle som du kan snakke rigtig godt med det om? Det er nemlig meget meget hårdt at stå med det hele alene.
Jeg fortalte min mor det med det med samme, da hun var der, da jeg tog testen. Min kæreste og hende var der da jeg fandt ud af det. Hun tog det meget godt fordi hun selvfølgelig regnede med at jeg valgte at få en abort. Samme dag tog jeg ned til lægen og fik taget endnu en test og den var god nok, jeg var/er gravid. Hjem til mor og fortælle at det var sandt nok. Det værste var at sige det til min far, men han tog det også fint. Da min mor fandt ud af, at min kæreste og jeg havde valgt at beholde barnet, begyndte hun og holde de der lange foredrag, men det kom hun altså ikke langt med. Idag glæder mine forældre sig til at den lille guldklump kommer til verden, og min mor har endda købt en undskyld sproget skide dyr barnevogn til mig, og hun er slet ikke til at rive væk fra baby hjemmesider
Men forældre er ikke ens, men jeg vil æde min gamle hat på, at de vil være glad for at du fortæller dem det med det samme istedet for at du venter. Jeg vil have det så dårligt, hvis mit barn ikke følte at de turde fortælle mig det
Men du skal i hvert fald finde ud af, om du vil beholde barnet, eller om det skal være en abort.
1000
herfra.
ps. forstår udemærket godt hvis du er bange og frustreret
Anmeld