Synes I, at det er ok man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tutter, nu har jeg ikke læst alle indlæg, og kender ik til drejningen i debatten. Men jeg vil bare sige til dig, at du ikke skal være i tvivl om at det du gør er rigtigt eller forkert. Ja, det ville være det optimale hvis alle kunne få en åben doner, men som du skriver er det ikke muligt for dig som det er nu.

Du vælger det barn af kærlighed, og de ting som du  ramler ind i mht. dit kommende barns ophav osv. skal du nok finde ud af at tackle fint.

Jeg er sikker på at det barn bliver et lykkeligt menneske når det er så elsket og ønsket inden det overhoved er kommet til verden.

Come what may...

Knus herfra

Det var virkelig sødt skrevet søde,  

Jeg er heller ikke i tvivl om, at jeg gør det rigtige, havde jeg været det, havde jeg valgt anderledes og stoppet op, og tænkt over om det er nu jeg skal vælge det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mutti2B

smillaluna skriver:

Vil det sige at du kun vil tillade 1 møde mellem barnet og den biologiske far?

Nej, jeg skriver jo at hvad de selv finder ud af er op til dem.

Men jeg vil ikke give mit barn falske forhåbninger, så derfor vil jeg understrege overfor mit barn, at donoren kun har forpligtet sig til det ene møde. Hvis de har lyst til at ses derefter er det jo bare noget de to finder ud af

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

B&J skriver:

Jeg syntes det er helt okay og jeg har det sådan bedre man aldrig møder faren ind en far der svigter en hele livet det ville jeg ønske min far gjorde den gang for os men gjorde han ikke og det har været en hård kap....

jeg syntes det er så sejt og flot gået af dig

Jeg er fuldstændig enig med dig! Jeg har en far som hele mit liv har været en kæmpe RØV og han har pisset så meget på mig. Jeg har tit ønsket at han slet ikke eksisterede. Jeg har ikke haft kontakt med ham siden jeg var 10, det vil sige 19 år. Han har absolut intet godt gjort for mig!

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Det var virkelig sødt skrevet søde,  

Jeg er heller ikke i tvivl om, at jeg gør det rigtige, havde jeg været det, havde jeg valgt anderledes og stoppet op, og tænkt over om det er nu jeg skal vælge det :-)

Godt at du ikke er i tvivl. Man kan bare godt komme i tvivl nogle gange når der er så mange holdninger til sagen.

Godt du er afklaret  omkring det. Jeg ønsker for dig, at det lykkes meget snart.

Anmeld

26. oktober 2010

dorthemus

smillaluna skriver:

Vil det sige at du kun vil tillade 1 møde mellem barnet og den biologiske far?

Blander mig lige...jeg tror hun mener, at ved at vælge åben donor, så giver det barnet mulighed for et møde med donor.

Når man vælger en åben donor så forpligter han sig til et enkelt møde med barnet (som voksen) - hvad de to så videre finder ud af ved det møde er jo op til dem.

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

MarianneSonne skriver:

Det er helt ok. Der er masser af børn i Danmark som ikke kender deres far og de får et udemærket liv alligevel. Min niece ved hvem hendes far er, men han vil ikke have noget med hende at gøre. Det syntes jeg faktisk er værre, og det risikere man jo med en åben donation. Dit fremtidige barn får jo en far på et tidspunkt, når du finder manden i dit liv. Og så vil det have en mor som har kæmpet for at få det og vil elske det fra dag et

Så luk ørene for kritiken og tro på at du kan give dit barn et lige så godt børneliv som alle andre forældre.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Tak :-*

Som jeg skrev et andet sted, så er jeg ikke i tvivl om, at det må være hårdt ikke og vide hvem den 2 ½del er, men mit barn bliver netop et ønske barn og vil være så elsket.. Og de spørgsmål der kommer hen ad vejen, vil jeg besvare så godt jeg kan :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

Tutter skriver:

Ja det har du ret i :-)

Vil i hvertfald altid fortælle barnet sandheden... Kender én, som ved et tilfælde fandt ud af hun er donor barn, da var hun 29... Hun havde altid fået af vide af sin mor, at hun er resultatet af et one night stand - Det er ikke ok eller fair overfor barnet synes jeg..

Nej det er bestemt ikke fair overfor barnet! Synes det er egoistisk hvis man vælger at holde det skjult for barnet hvad det er et resultat af.

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Godt at du ikke er i tvivl. Man kan bare godt komme i tvivl nogle gange når der er så mange holdninger til sagen.

Godt du er afklaret  omkring det. Jeg ønsker for dig, at det lykkes meget snart.

Netop.. :-)

Men det er nu rart og læse andres meninger..

Tak og baby støv bliver sendt i jeres retning :-*

Anmeld

26. oktober 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Blander mig lige...jeg tror hun mener, at ved at vælge åben donor, så giver det barnet mulighed for et møde med donor.

Når man vælger en åben donor så forpligter han sig til et enkelt møde med barnet (som voksen) - hvad de to så videre finder ud af ved det møde er jo op til dem.

Det er nemmerli' lige præcis det jeg mener

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

smillaluna skriver:

Nej det er bestemt ikke fair overfor barnet! Synes det er egoistisk hvis man vælger at holde det skjult for barnet hvad det er et resultat af.

Det synes jeg nemlig også :-)

Og kan ikke lade være med og tænke, om hun ikke har 100 % ønsket fra sin mors side af, siden hun ikke har valgt og sige sandjeden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.