ønskebarn74 skriver:
De kigger meget på det psykiske... Og som 16 årig prøvede jeg på at tage mit eget liv... Var indlagt under opsyn på P i 2 måneder... Selvom jeg idag er 36år og aldrig har forsøgt på det siden, er der ikke noget at gøre...
Hold da op, jeg sidder her og er helt mundlam.....Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke..... På den ene side, så ja, det er da fint at de ser på hvordan man har det psykisk og det er fint at børn ikke bliver adopteret ind i psykiske ustabile familier.
Nu kender jeg jo INTET til dig og baggrunden for dit selvmordsforsøg.....men jeg tænker bare, at som 16årig er der mange der gør mange dumme og mærkelige ting. Nogle har sex med 5 forskellige mænd hver uge, nogen drikker hjernen ud torsdag, fredag og lørdag, nogen ryger hash, nogen prøver stoffer, nogen bliver lidt langfingerede når de går i butikker, og ja, nogen forsøger at tage deres eget liv. Men fordi man gør det som 16år, behøver det jo ikke at være et udtryk for at man er psykisk ustabil. For NOGEN er det sikkert et udtryk for det, og de bliver aldrig stærke, men for andre, er det da bare en grænse der skal prøves af!!! men desværre åbentbart ligenetop en grænse som det offfentlige får kendskab til og som de 'gemmer'. HVor imod de andre ting ville de ikke vide noget om.
Hvad så med alle dem som lider af små depressionerne men aldrig får behandling ffor dem? De kan godt adoptere, men sunde og resourcestærke kvinder som lige havde en svær periode i ungdommen kan ikke.... Jeg kan et eller andet sted godt forstå de ahr lavet reglerne sådan ,men hold da kæft hvor jeg også synes det er pisse hamrende uretfærdigt!!!!-- og de burde lave en dybdegående undersøgelse af hvordan kvinden har det psykisk I DAG og ikke hvordan hun havde det for 20 år siden.'
Jeg ønsker inderligt for dig at I får jeres egne børn!!!
Anmeld