Hej :9 jo der er en ende på det, et tidspunkt hvor man tænker nu kan jeg ikke mere .. det er hårdt for ens forhold en selv ens omgivelser.. Det var det i hvert fald for os.'
vi startede i 03 da vi efter en udenbiven mens egentlig troede jeg var blevet gravid - men det var bare mit system der var gået rod i, så da vi fandt ud af at det ikke var ligetil kunne vi ligeså godt gå igang.
vi prøvede selv mens vi blev skrevet op til behandling (jeg har pco) jeg blev insemineret 6 gange og var igennem tre ægudtagninger og to frysebehandlinger, så det var ikke mange behandlinger men nok for os. Jeg synts ægudtagningerne blev mere og mere smertefulde og til sidst blev jeg gravid tre gange i træk hvor jeg så testen blive positiv for derefter at bløde en enkelt gang troede kroppen den var gravid så den producerede alt bortset fra barnet..
vi havde snakket om adoption . min kæreste sagde blankt nej, men efterhånden ændrede han mening. efter den sidste graviditet var jeg inde og kigge på adoption hvad skal der til hvad koster det og hvor lang tid tager det , det er jo helt vildt hvad man skal igennem for at få lov til at adoptere - men selvfølgelig er det jo også et barn man skal tage vare på altid.
Vi besluttede os for at vente og måske skulle vi ikke have børn vi skulle måske være sådan nogle der rejser rundt hyggetante og onkel for andres børn - eller måske vi skulle få os en lille kineser som min kæreste sagde ikke noget ondt ment kun udelukkende positivt.
mdr efter at jeg havde aborteret tredje gang - blev jeg gravid uden behandling. Det var næsten ikke til at forstå men da vi først havde taget beslutningen om at nu måtte tiden vise vi havde et forsøg tilbage men smerten ved at starte op igen - så kom det af sig selv-. I dag har vi en dejlig dreng Phillip på tre år da han fyldte et år ventede jeg mod alle ods igen (vi fik afcide vi kunne have vundet i lotto og at vi ikke skulle regne med at få flere børn) så vi har Isabella på 17 mdr og jep endnu en trold er på vej da jeg er 40+ så man må sige der kom hul på det hele snart har vi tre dejlige mirakler / lotto gevinster om man må sige.
Og jo hvis vi ikke havde fået vores mirakler så ville jeg mindst være lige så lykkelig for at få lov til at adoptere en kineser el et hvilket som helst andet barn. og om jeg havde haft dem i maven eller ej så ville de være mindst lige så højt elsket som dem vi har i dag.
Kh Sus 40+ (det blev lige lidt langt)
Anmeld