Hvor langt ville I gå for at få et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.497 visninger
75 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Svei

Ovenpå alle de debatter om brugerbetaling på barnløshedsbehandling, så kommer jeg til at tænke på hvor langt I vil eller ville gå for et barn..hvor mange behandlinger og nederlag man skal igennem før man giver op, eller giver man overhoved op..hvad med adoption, var det en mulighed?

Personligt kunne jeg slet ikek forestille mig at skulle have andet en egne børn, men da jeg sad som barnløs for 15 år siden, der var den del også med inde over, så måske jeg var gået hele vejen...

Hvor langt vil I gå og kunne I have forestillet jer et liv uden børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Pige2009

Aner det ikke, og jeg ville umuligt kunne svare, medmindre jeg selv stod i en situation, hvor jeg ikke kunne få børn

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Baagøe skriver:

Aner det ikke, og jeg ville umuligt kunne svare, medmindre jeg selv stod i en situation, hvor jeg ikke kunne få børn

Dvs du slet ikke her gjort dig overvejelser?Vildt...men ja, jeg har jo stået som barnløs, men håber dælme jeg var stoppet på et tidspunkt hvis ikke det lykkedes....

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

Jbk skriver:

Ovenpå alle de debatter om brugerbetaling på barnløshedsbehandling, så kommer jeg til at tænke på hvor langt I vil eller ville gå for et barn..hvor mange behandlinger og nederlag man skal igennem før man giver op, eller giver man overhoved op..hvad med adoption, var det en mulighed?

Personligt kunne jeg slet ikek forestille mig at skulle have andet en egne børn, men da jeg sad som barnløs for 15 år siden, der var den del også med inde over, så måske jeg var gået hele vejen...

sikke alle de debatter ang. det her.

Jeg ved ikke hvornår jeg ville give op, hvis jeg overhovedet ville give op.

adoption er en mulighed. Men kan ikke rigtig forene mig med tanken om ikke at være mit eget barn i min mave, hvilket er MIT ALLER HØJESTE ØNSKE her i verden

Anmeld

23. oktober 2010

Stumpen

Baagøe skriver:

Lige mine ord...

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Kruse90 skriver:

sikke alle de debatter ang. det her.

Jeg ved ikke hvornår jeg ville give op, hvis jeg overhovedet ville give op.

adoption er en mulighed. Men kan ikke rigtig forene mig med tanken om ikke at være mit eget barn i min mave, hvilket er MIT ALLER HØJESTE ØNSKE her i verden

Kan jeg godt følge dig i....tror som også langt de fleste har adoption som sidste udvej af samme grund som dig...det skal nok lykkedes, heldigvis kan de meget i dag og meget mere end dengang jeg fik den ældste..

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Dvs du slet ikke her gjort dig overvejelser?Vildt...men ja, jeg har jo stået som barnløs, men håber dælme jeg var stoppet på et tidspunkt hvis ikke det lykkedes....

Nej, jeg har aldrig gjort mig overvejelser i den retning fordi, tanken om børn lå mig temmelig fjernt, inden jeg blev gravid med Laura

Anmeld

23. oktober 2010

ønskebørn74

Jbk skriver:

Kæmper til der ikke er flere æg... Kæmper med hver fiber i min krop... Ved jo at vi ikke kan adoptere... Men kunne vi, gjorde vi...

Anmeld

23. oktober 2010

morx4

Nu er jeg jo mor til 4 dejlige unger, alle kommet uden den mindste bekymring eller behandling, så selvom jeg er æggedoner så er det svært for mig at forestille mig hvordan så mange kan kæmpe så hordt og få nederlag efter nederlang i årevis, uden at give op.

hvis jeg ikke kunne få børn naturligt ville jeg adoptere. der er ingen tvivl i mit hoved ang. det. :-D

jeg tor ikke jeg ville kunne klare at blive ved med at kæmpe uden held i så mange år som nogle gør det, men det er jo svært at udtale sig rigtigt om når man ikke selv står i situationen..

det er umuligt at bedømme menneskelig styrke medmindre den er nødvendig.

Marie

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

ønskebarn74 skriver:

Kæmper til der ikke er flere æg... Kæmper med hver fiber i min krop... Ved jo at vi ikke kan adoptere... Men kunne vi, gjorde vi...

Hvorfor kan I ikke det, hvis jeg må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.