Hvor langt ville I gå for at få et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Sofia

Silvermist skriver:

Not flesh of my flesh, nor bone of my bone,

but still, miraculously my own.

Never forget for a single minute,

you didn´t grow under my heart, but in it.

Dette digt står på forsiden af min "Barnet´s bog" som mine forældre lavede til mig, da jeg var lille.

Dette digt rører mig dybt, og fortæller mig alt det jeg har brug for. Og igennem hele mit liv, har de levet op til disse ord.

Jeg er hver eneste dag dybt taknemmelig og smiler når jeg hører om andre positive beretninger ang. adoption.

Jeg blev født et el. andet sted i Korea af nogle mennesker der af en el. anden grund ikke kunne beholde mig. Levede i de første 14 måneder af mit liv meget syg, næsten død af underernæring og med mangel på kærlighed og omsorg, på et børnehjem for hittebørn og kan nu i dag prale af ar være en dygtig selvstændig kvinde med en dejlig barndom i bagagen. Den sødeste og lidt irriterende lillebror (der også er adopteret), gift med en skøn mand og mor til 2 dejlige piger. Det er ren lykke, en rigtig happy ending 

Synes det er et virkelig smukt digt! Det går lige ind i hjertet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Miamaja

BetinaTrold skriver:

Du skriver at du ikke forstår hvorfor folk ønsker at bruge flere hundrede tusind på at få biologisk. Det er altså ikke billigere at adoptere se her: Adoption og Samfund

Okay du skal lige klikke ude i siden hvor der står hvad koster det.

Jeg har ikke oplevet eller set det skulle koste mere at adoptere end under 200.000kr men det har du maaske?

Anmeld

26. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi står faktisk voerfor lige nu at hvis denne omgang af Pergotime ikke laver en ægløsning så er vi nødt til at stoppe projekt baby... ren og skær pga økonomien... vi har ikke flere tusinde kroner at smide efter mere behandling der "måske" vil virke...

Vi har snakket en del om hvad så hvis det viser sig at det ikke duer og ikke kommer til det?

Vi har snakket om at så vil vi gerne enten adoptere eller være aflastningshjem for børn og unge... Vi har begge haft problemfyldte barndomme så vi ved begge hvor godt det har været at have et enkelt "fristed" fra problemerne... For os var det vores bedsteforældre... Hvis jeg kunne give et barn bare en weekend på en måned hvor de ikke skulle bekymre sig om problemerne derhjemme ville jeg føle jeg gjorde en stor forskel...

Vi må se hvad Gynækologen siger her d. 2. november hvor jeg skal scannes igen for at se om der er ægløsning...

Anmeld

26. oktober 2010

qp

Miamaja skriver:

Hmm personligt synes jeg der er tilfaelde hvor min graense er naaet naar jeg horer om de ufatteligt mange hundrede tusinde kroner folk bruger paa at faa eget bio barn, paa trods af laegens udsavn om hvor lille chance de har. Paa den anden side, synes jeg ikke jeg skal stille mig til herre over hvor langt andre skal gaa for at faa deres bio barn. Det er jo en hjertesag  jeg er absolut imod at folk vaelger adoption som en nodlosning  for ingen born onsker at vaere 'den sidste mulighed'. Nu er det jo saadan at det at vaere gravid og fode, har ALDRIG sagt mig noget og jeg kan derfor klart vaere det foruden

.

Anmeld

26. oktober 2010

Plysbjørnen

Miamaja skriver:

Jeg har ikke oplevet eller set det skulle koste mere at adoptere end under 200.000kr men det har du maaske?

nej men jeg fortalte dig det som end også bare. Det må damen meget undskylde.

Anmeld

26. oktober 2010

Miamaja

BetinaTrold skriver:

nej men jeg fortalte dig det som end også bare. Det må damen meget undskylde.

Det er bare iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.