vi har endnu ikke opgivet at få et barn mere, på trods af 32 MA og SA'ere.
Vi har ingen penge, men får vi penge, er vi villige til at rejse til udlandet og få nogle donoræg sat op. Vi ved ikke om de vil sætte sig fast, men vi vil gerne prøve.
Jeg ville gerne adoptere, men efter en stressdepression i 2005 er det umuligt.
Vi vil gerne bruge en "lovlig" rugemor og har fået det tilbudt. Men hende der tilbyder har KOL og jeg vil ikke sætte hendes helbred i fare. Så hellere erkende at vi kun har ét barn.
Så vi fortsætter ufortrødent indtil jeg går i overgangsalderen og der er nok heller ikke så mange år til.
Skejby sygehus har opgivet at hjælpe os, men havde glemt at afmelde os. Så vi var på listen igen, så vi kunne få behandling. Pga. sygdom er det på statens regning. Men vi har takket nej. Vi ønsker ikke at prøve igen, når de ikke tror på at der kan komme nok æg ud af det og nogen af de æg virker. Jeg har meget høje æggeledere og det er ekstremt smertefuldt at få taget æggene ud, og når det så ikke virker, suk!
Så vi fortsætter som sagt, fordi vi ikke har noget valg. Jeg nægter at bruge beskyttelse når jeg nu gerne vil have et barn mere, og jeg bliver let gravid.
Men håbet er efterhånden lidt halvdødt. Jeg tror ikke det lykkes. Men håber da hver gang.
Anmeld