Hvor langt ville I gå for at få et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

dorthemus

Jeg har gået så langt som muligt ved at få barn vha åben donor

Tanken om et liv uden et barn er ubærligt og jeg er glad og taknemmelig over, at det ikke blev sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Kruse90

Jbk skriver:

Kan jeg godt følge dig i....tror som også langt de fleste har adoption som sidste udvej af samme grund som dig...det skal nok lykkedes, heldigvis kan de meget i dag og meget mere end dengang jeg fik den ældste..

det håber jeg inderligt!

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Kruse90 skriver:

det håber jeg inderligt!

Er jeg helt sikker på..glæder mig til at ønske jer tillykke..

Anmeld

23. oktober 2010

ønskebørn74

Jbk skriver:

Hvorfor kan I ikke det, hvis jeg må spørge?

De kigger meget på det psykiske... Og som 16 årig prøvede jeg på at tage mit eget liv... Var indlagt under opsyn på P i 2 måneder... Selvom jeg idag er 36år og aldrig har forsøgt på det siden, er der ikke noget at gøre...

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

Jbk skriver:

Er jeg helt sikker på..glæder mig til at ønske jer tillykke..

glæder mig til at kunne fortælle det. og spamme med mave billeder osv osv

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Kruse90 skriver:

glæder mig til at kunne fortælle det. og spamme med mave billeder osv osv

Åhhh ja... og det skal nok komme...

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

ønskebarn74 skriver:

De kigger meget på det psykiske... Og som 16 årig prøvede jeg på at tage mit eget liv... Var indlagt under opsyn på P i 2 måneder... Selvom jeg idag er 36år og aldrig har forsøgt på det siden, er der ikke noget at gøre...

Ok...vildt....og øv.. min kusine har nelig adopteret som enlig og hun har endda en sygdom...men hun har så også den skønneste lille unge nu..

Anmeld

23. oktober 2010

ønskebørn74

Jbk skriver:

Ok...vildt....og øv.. min kusine har nelig adopteret som enlig og hun har endda en sygdom...men hun har så også den skønneste lille unge nu..

Jeg synes det er sindsygt at vi ikke kan for noget der er sket for 20år siden pga. noget et andet menneske har gjort imod mig... Som fik mig så langt ud...

Anmeld

23. oktober 2010

morx4

ønskebarn74 skriver:

Nej hvor ledt!

det er da helt urimeligt at de er så strikse når der er så mange små børn som ikke har noget hjem!

nu er jeg jo æggedoner(nybegynder) så undre: er det ikke noget i kan bruge?

Anmeld

23. oktober 2010

Faith

Vi overvejede at blive plejeforældre da adoption ikke er en mulighed for os... Efter 4 mislykkede behandlingsforsøg så det ikke ud til at det ville lykkedes, men i sidste hug (på statens regning) var der gevinst, og nu har vi Mikkel og Emil. Vi var endvidere begyndt at lægge penge til side hver måned til nogle ekstra forsøg i det private. Ægdonation var osse oppe og vende. Så vi ville have gået rigtig langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.