lillepuller skriver:
Jeg giver hans forældre ikke lov til at besøge mig på sygehuset når jeg føder den 8 november ... og jeg kan se han vil gerne ha dem med .. 
Men har været igennem helved med dem, de har smidt mig ud af deres hjem og kaldt mig alt muligt . De har ikke ønsket os sammen og nu pludseligt vil de med ..
Min mand protestere ikke da han ved hvad jeg har været igennem med dem, men jeg kan bare se han bliver ked af det.
Hvad skal jeg dog gør årh !!! HADER hans forældre men elsker ham.
Hmm, den er lidt svær, for jeg havde det på samme måde som dig, da mig og svigerforældrene heller ikke kunne sammen... men osse fordi, at de så skulle overnatte hjemme hos os, hvis det var, da de bor langt væk... og det orkede jeg simpelthen ikke at de skulle. Havde nok kunnet leve med det, hvis det kun lige var på sygehuset et par timer og så hej hej....
Det endte med, at jeg ikke ville have dem på besøg på sygehuset, da jeg ikke ville have dem hængende i flere dage. Men jeg vil sige, hvis det kun er en time eller to det drejer sig om, på sygehuset, så ville jeg da give dem lov...
Og jeg og min svigerfar fik et meget bedre forhold efter Emma blev født... der var der pludselig noget der bandt os sammen og heldigvis for det da, for han døde for et par mdr. siden, og jeg kan næsten ikke bære tanken om at Emma ikke kan besøge sin farfar mere!!!
Anmeld