Er jeg OND ved min mand ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

sarahb

Diana... skriver:

Enig i det med hospitalet. Men det er også farens barn. Og hvordan skal de kunne give en undskyldning når hun IKKE gider se dem og ikke kan klare synet af dem. De skriver de gerne vil komme og for mig er det en start på en ny begyndelse. Og de fleste ændre sig altså når man får et barn i armene også bedsteforældrene. Og man er sgu nød til også selv gøre noget for at få et forhold stedet for gøre det være! 

Ja de vil gerne komme, men det begraver jo ikke bare hvordan de har behandlet hende. Jeg synes som nummer 1 det er Hendes bedste der skal tages hensyn til på hospitalet. Hvad der skal ske når de kommer hjem, må de så opdele så manden kan tage babyen over til dem når han vil og kan. Eller de kan komme og besøge når hun ikk er der.
Jeg ville selv først se dem efter en undskyldning.

Jeg kan 100 % sætte mig ind i sådanne svigerforældre og nok derfor jeg er lidt mere firkantet og ikke så rund i min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

sarahb

lillepuller skriver:

PRÆCIS . tak for det

Det er i sidste ende mit barn og de indrømmer slet ikke at de har været lede .. de siger stadigvæk at det har altid været min skyld og ikke deres ... !

så den dag de kan undskylde bliver jeg glad .. men problemet er at min mand har snakket med dem og de har sagt at de kræver undskyldning fra mig og ikke omvendt.

måske skulle i sætte jer ned.´Og du kan forklare hvordan du føler de har behandlet dig og se om de på den måde vil give dig en undskyldning..
Hvor er hans forældre fra?

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

sarahb skriver:

måske skulle i sætte jer ned.´Og du kan forklare hvordan du føler de har behandlet dig og se om de på den måde vil give dig en undskyldning..
Hvor er hans forældre fra?

ja det tror jeg vil gør sammen med ham ...

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

lillepuller skriver:

ja men hvorfor skal jeg tage så meget hensyn til dem nu ? det er trods alt mit barn .. og jeg føder ham ..

Jamen hvorfor lavet et indlæg på denne måde når du er FAST besluttet. Det er JERES barn ja du føder ham for din man kan ikke men det er stadig også hans og det er hans forældre. 

i bliver ikke enige og i mine øre lyder det som om du overhoved ikke vil havde noget med den familie at gøre og det synes jeg er synd for både din mand og barn. 

Men du svaret mig aldrig på hvad du vil gøre når dit barn er gammelt nok til at forstå? 

Og tro mig min familie er LANG fra perfekt og har haft langt flere problemer end det du beskriver der og vi er sgu kommet videre fordi jeg ikke ønsker det skal gå ud over Lucas. 

Held og lykke med det. 

Anmeld

23. oktober 2010

sarahb

lillepuller skriver:

ja det tror jeg vil gør sammen med ham ...

ja de ville være godt at have ham ved din side, så han kan se hvordan de er.
Du vil være helt klart den mest voksne at tage initiativ til dette og fortælle dem at du gør det for dit barns skyld.

Anmeld

23. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lillepuller skriver:

Jeg giver hans forældre ikke lov til at besøge mig på sygehuset når jeg føder den 8 november ... og jeg kan se han vil gerne ha dem med ..

Men har været igennem helved med dem, de har smidt mig ud af deres hjem og kaldt mig alt muligt . De har ikke ønsket os sammen og nu pludseligt vil de med ..

Min mand protestere ikke da han ved hvad jeg har været igennem med dem, men jeg kan bare se han bliver ked af det.

Hvad skal jeg dog gør årh !!! HADER hans forældre men elsker ham.

nææææ jeg synes mest det er dine svigerforældre der er onde ved ham, ikke dig...

de skal ikke med til fødslen, men de kan jo godt komme og se bebs, hvis din mand tager bebs med ned i besøgsrummet eller noget.... men altså, du skal være tryg for at kunne være der 100% for bebs... så jeg forstår dig godt, synes dog i bør rydde op i det rod.... det bliver da ikke rart at skulle tænke på det resten af livet....

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

sarahb skriver:

Ja de vil gerne komme, men det begraver jo ikke bare hvordan de har behandlet hende. Jeg synes som nummer 1 det er Hendes bedste der skal tages hensyn til på hospitalet. Hvad der skal ske når de kommer hjem, må de så opdele så manden kan tage babyen over til dem når han vil og kan. Eller de kan komme og besøge når hun ikk er der.
Jeg ville selv først se dem efter en undskyldning.

Jeg kan 100 % sætte mig ind i sådanne svigerforældre og nok derfor jeg er lidt mere firkantet og ikke så rund i min mening.

Jeg er stadig enig med det med hospitalet men først skrev du at manden kunne tage til dem og når de så havde undskyld så kunne de se hende og barnet. 

Man ved ikke hvad deres hensigt er med det besøg jo selvfølgelig og se den lille med hun ved ikke om de også har tænkt sig og snakke med hende og det ved vi ikke. 

Og jeg kan også sætte mig ind i den type svigerforældre og ja sgu også min egen familie men vi får det til at fungere for vores børns skyld og sjovt så bliver man sgu bare tættere. 

Anmeld

23. oktober 2010

sarahb

han se din mand er udenlandsk, og seriøst de svigerforældre kan virkelig være slemme.. Jeg forstår dig så meget. For ud over alt det her så er der sikkert en masse jalouxi fra din svigermors side over du har giftet dig med hendes søn og at hun kan se hendes søn er glad. Det stikker lige en kniv i hjertet på mange udlandske kvinder.

Anmeld

23. oktober 2010

SoffiLine

Har det på præcis samme måde som dig. Jeg har nogle snot hamrende dumme svigerforældre, kan ikke døje synet af dem! 

De har nægtet mig at komme i deres hjem, fordi jeg ikke ville drikke den slags saftevand de havde. Og kan bare ikke li jordbær saftevand så ville hellere have vand.

Og de har haft droppet kontakten til deres søn, fordi de ikke kan fordrage mig. Sviner mig til hele tiden osv osv osv.

Så kan sagtens forstå dig, og jeg vil heller ikke ha de kommer på sygehuset. For ærlig talt, hvad fanden skal jeg snakke med dem om? 

Forstår dig SÅ meget!

Anmeld

23. oktober 2010

Bondepigen

lillepuller skriver:

Jeg giver hans forældre ikke lov til at besøge mig på sygehuset når jeg føder den 8 november ... og jeg kan se han vil gerne ha dem med ..

Men har været igennem helved med dem, de har smidt mig ud af deres hjem og kaldt mig alt muligt . De har ikke ønsket os sammen og nu pludseligt vil de med ..

Min mand protestere ikke da han ved hvad jeg har været igennem med dem, men jeg kan bare se han bliver ked af det.

Hvad skal jeg dog gør årh !!! HADER hans forældre men elsker ham.

Hmm, den er lidt svær, for jeg havde det på samme måde som dig, da mig og svigerforældrene heller ikke kunne sammen... men osse fordi, at de så skulle overnatte hjemme hos os, hvis det var, da de bor langt væk... og det orkede jeg simpelthen ikke at de skulle. Havde nok kunnet leve med det, hvis det kun lige var på sygehuset et par timer og så hej hej....

Det endte med, at jeg ikke ville have dem på besøg på sygehuset, da jeg ikke ville have dem hængende i flere dage. Men jeg vil sige, hvis det kun er en time eller to det drejer sig om, på sygehuset, så ville jeg da give dem lov...

Og jeg og min svigerfar fik et meget bedre forhold efter Emma blev født... der var der pludselig noget der bandt os sammen og heldigvis for det da, for han døde for et par mdr. siden, og jeg kan næsten ikke bære tanken om at Emma ikke kan besøge sin farfar mere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.