Er jeg OND ved min mand ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

skøjte-prinsessen

lillepuller skriver:

Jeg giver hans forældre ikke lov til at besøge mig på sygehuset når jeg føder den 8 november ... og jeg kan se han vil gerne ha dem med ..

Men har været igennem helved med dem, de har smidt mig ud af deres hjem og kaldt mig alt muligt . De har ikke ønsket os sammen og nu pludseligt vil de med ..

Min mand protestere ikke da han ved hvad jeg har været igennem med dem, men jeg kan bare se han bliver ked af det.

Hvad skal jeg dog gør årh !!! HADER hans forældre men elsker ham.

hej søde

kan godt forstå hvad du går igennem, min mor og far har også været helved igennem med min eks og han var ikke velkommen i deres hjem, men det jeg syntes du skal gøre er måske at gå på kompromi, jeg mener hvis du elsker ham, så følger forældrene med, altså jeg brød mig heller ikke om mine svigerforældre, de var lidt for meget, søde men for meget, men måske så skulle i sidde sammen alle sammen et par gange inden fødslen se hvordan de behandler dig, de skal jo også se deres barnebarn, og ja hvis de f.eks sviner dig til inden fødslen nu her jamen så sig til din kæreste at de vil ødelægge din glæde ved fødslen, men hvis de behandler dig godt og som et familiemedlem jamen så  kan du jo tænke en ekstra gang over det... for kunne det ikke være dejligt hvis i alle 3 ville kunne komme på besøg hos dem...  

men forstår dig udemærket godt, jeg kunne også godt undvære hans forældre på hospitalet når jeg skal føde

men stor STORT tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Thalia

lillepuller skriver:

årh du har nok ret .. men kan ikke klar synet af dem seriøst .. de har desuden to andre børnebørn så det ikk fordi det er deres første

Men du kan da være ligeglad med de andre børnebørn. Du skylder dit eget barn at gøre det der er bedst for ham. Og ærlig talt så tror jeg ikke at det du har gang i er det bedste for noget lille barn.

Anmeld

23. oktober 2010

B&J

lillepuller skriver:

ja for han kan tage vores barn med hjem hos dem når de vil .. men jeg vil bare ikke blandes i det.

Nemlig de er med til der er splid men jeg syntes nu stadig lige meget hvor meget du hader dem i skulle snakke med dem og se om det ikke kunne blive løst så det ikke går ud over dine børn ja barn

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

lillepuller skriver:

Det er sådan at vi har ikk haft kontakt med dem i 2 år .. og han har bare besøgt dem et par gange hvor han så ikk har været såå glad efter , da de har sagt alt muligt om mig,

De har ikke deltaget i alle de fødselsdage og jul som vi har fejret i de to år .. så hvad sku det nytte nu

Jamen det er anderledes nu de er klar til at starte forfra starte på en ny hvorfor alverden ikke give det en chance hvis det ikke fungere ja så fungere det ikke men du har jo ikke prøvet. og ikke for DIN skyld men for jeres barns skyld. 

Er du klar over hvor stort det for ens forældre at blive bedste forældre det er næsten lige så stort som at blive forældre det er bare ikke fær at tage det fra dem fordi man er sur på fortiden og ikke vil starte på en frisk når de vil. Ja jeg synes virkelig det er forkert og jeg kan slet ikke føle dig. 

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

Dandiann skriver:

hej søde

kan godt forstå hvad du går igennem, min mor og far har også været helved igennem med min eks og han var ikke velkommen i deres hjem, men det jeg syntes du skal gøre er måske at gå på kompromi, jeg mener hvis du elsker ham, så følger forældrene med, altså jeg brød mig heller ikke om mine svigerforældre, de var lidt for meget, søde men for meget, men måske så skulle i sidde sammen alle sammen et par gange inden fødslen se hvordan de behandler dig, de skal jo også se deres barnebarn, og ja hvis de f.eks sviner dig til inden fødslen nu her jamen så sig til din kæreste at de vil ødelægge din glæde ved fødslen, men hvis de behandler dig godt og som et familiemedlem jamen så  kan du jo tænke en ekstra gang over det... for kunne det ikke være dejligt hvis i alle 3 ville kunne komme på besøg hos dem...  

men forstår dig udemærket godt, jeg kunne også godt undvære hans forældre på hospitalet når jeg skal føde

men stor STORT tillykke

årh tak fordi en forstår mig ..

De er gode til at spille falske og de er gode til at nasse fra folk ..

jeg har givet dem mange chancer før for min mands skyld og vi aftalte begge at det var for sidste gang og han så det ikke lykkes så sagde jeg til ham at jeg ikke ku klar forholdet mere fordi jeg ville helst væk fra dem og forlade ham så jeg kunne få fred.

Men han ville ikke slippe mig og gik med mig .. selvom jeg skubbede mange gange til ham , fordi det er jo hans forældre og de betyder mere end jeg gør .. men han valgte mig lige meget hvad .. og nu når de igen vil blande sig i vores liv og jeg VED med sikkerhed at der opstår problemer igen på grund af dem ..

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

Thalia skriver:

Men burde du så ikke som mor være i stand til at sætte dit barn forud for dine egne forsmåede følelser?

På mig lyder det lidt som om du vil straffe dine svigerforældre ved at nægte dem adgang til barnet...

Det har jeg ikke sagt .. jeg vil gerne have de lære ham at kende og han besøger dem og de hygger sig .. men jeg vil ikke se DEM

Anmeld

23. oktober 2010

Thalia

lillepuller skriver:

Det har jeg ikke sagt .. jeg vil gerne have de lære ham at kende og han besøger dem og de hygger sig .. men jeg vil ikke se DEM

Men så er du jo heller ikke i stand til at sætte dig ud over dine egne følelser for dit barns skyld.

Dine følelser forhindrer jo netop barnet i fx at fejre jul og fødselsdag med bedsteforældrene.

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

Zafir skriver:

Forstår din mand ikke hvorfor du har det som du har det?

Jeg syntes ikke du skal have besøg af dem, når du har det sådan med dem. Hvis de pludselig vil være bedsteforældre, må de gøre en indsats... FØRST. Derefter kan de være bedsteforældre.

HÅber I finder en løsning.

Lige præcis de skal gør en indsats først .. for alle de ting de har gjort.

De skal ikke tro de får alt gratis lige meget hvor ond de har været .. for så bliver de ved med at være lede fordi ingen sætter dem på plads.

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

lillepuller skriver:

ja for han kan tage vores barn med hjem hos dem når de vil .. men jeg vil bare ikke blandes i det.

Hvad så når dit barn er stort nok til at forstå hvad vil du så sige når h*n kommer og spørg hvorfor du aldrig er med hjemme hos farmor og farfar eller hvorfor de aldrig er med den h*n fødselsdag osv? 

Du skriver lidt længere nede at det ikke er deres først. 

Men hvert barn er lige så nyt og spændende og ren lykke, lykken mindskes jo ikke fordi man har nogen i forvejen 

Jeg har selv problemer i familien bare tættere på end farmor og farfar og da jeg fødte Lucas lagde vi det bag os og startet på en ny der er stadig problemer men vi snakker om det og lader det ikke gå ud over Lucas forhold til dem.

Jeg forstår godt du synes det hård men man er nød til at se lidt længere frem. 

Håber virkelig i finde en løsning som passer til jer alle sammen 

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

lillepuller skriver:

Lige præcis de skal gør en indsats først .. for alle de ting de har gjort.

De skal ikke tro de får alt gratis lige meget hvor ond de har været .. for så bliver de ved med at være lede fordi ingen sætter dem på plads.

ja men hvis det var efter deres ønske så var vi ikke sammen nu og vi ville ikke føde deres barnebarn !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.