Er jeg OND ved min mand ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Bondepigen

lillepuller skriver:

jeg ville have det fint med det. Hvis mine forældre var virkelig så lede imod min mand så havde jeg aldrig nogensinde tvunget min mand till at mine forældre skulle blande sig i vores liv . og jeg ville gør alt for at de aldrig kom til at være i samme rum for jeg ville have forståelse for min mand

ok, jeg forstår.

Jeg har selv haft det lige sådan og det er virkelig ikke nemt.... måske var det fordi min mand sagde fra overfor hans forældre, at det ikke længere gjorde mig så meget, og at jeg fik en undskyldning, fordi de havde tænkt over det efterfølgende...

Det har jeg det i hvert fald godt med nu, at svigerfar og jeg sluttede fred inden hans død.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Miamaja

tinasmor skriver:

Det er ikke fødslen. Det er fordi de vil på besøg efter fødslen. Eller på besøg i familien og se den lille.

Ja, kunne godt se det kunne misforstaas hvad jeg mente. Men jeg mente selve hele perioden paa hospitalet, for, midt og efter fodslen.

Jeg kender selv et par kvinder som HELT har frabedt sig besog paa hospitalet, fordi de bare gerne vil have ro og fred og vaelge selv hvornaar de skal have besog. Det synes jeg er helt fint og kan ikke se noget galt i.

Vil dog tilfoje at naar det saa er sagt, saa mener jeg ikke man skal holde deres barnebarn fra dem. de kan saa komme naar i er kommet hjem og faldet lidt til

Anmeld

26. oktober 2010

anjada

Jeg synes bestemt at du skal følge dit hjerte..... Vil dine svigerforældre tage aktiv del i jeres lille barn's liv, med den fortid i har, så bliver der nødt til at være rene linjer i mellem jer inden fødslen... Og som jeg læser de forskellige indlæg, så må de sgu da bevise at de kan opføre sig ordentligt og behandle dig pænt, hvis de skal være med i familien, det er da ikke kun dig der skal gøre en indsats.... Og det kan godt være at de er familie, men jeg mener ikke at man bare skal finde sig i alt fordi det nu engang er familien man har problemer med....  Jeg håber virkelig at i finder en go' løsning på det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.