Er jeg OND ved min mand ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

dollygirl

Diana... skriver:

Altså tænk på det forbilled du viser jeres barn. De er villige til at starte på en ny hvorfor er du så ikke for jeres barns skyld? I behøver jo ikke være bedste venner. 

fordi de vil ikke ha et forhold med mig .. men kun mit barn .. det er en af grundene til at de først nu efter 2 laaange år vil se "mig" men alligevel ikke ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Diana...

lillepuller skriver:

tro mig har givet dem chancer nok ... og hver gang har de ødelagt det ved at være ond ved mig når han ikke er der.

De hilser ikke på mig når de ser mig på gaden men når han er sammen med dem så siger alt muligt med hvordan det går med dig og hvor meget de savner mig. Hvorfor såå falsk? Jeg er typen der har et stort hjerte for folk som snakker til mig fra hjertet af og ikke bare overfladisk.

Jamen hvad er vigtigst dig eller dit barn? TRO mig det påvirker et barn at vokse op i et forhold hvor der er stridigheder i familien jeg er selv vokset op i et. 

Anmeld

23. oktober 2010

Thalia

lillepuller skriver:

fordi de vil ikke ha et forhold med mig .. men kun mit barn .. det er en af grundene til at de først nu efter 2 laaange år vil se "mig" men alligevel ikke ...

Men burde du så ikke som mor være i stand til at sætte dit barn forud for dine egne forsmåede følelser?

På mig lyder det lidt som om du vil straffe dine svigerforældre ved at nægte dem adgang til barnet...

Anmeld

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Forstår din mand ikke hvorfor du har det som du har det?

Jeg syntes ikke du skal have besøg af dem, når du har det sådan med dem. Hvis de pludselig vil være bedsteforældre, må de gøre en indsats... FØRST. Derefter kan de være bedsteforældre.

HÅber I finder en løsning.

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

Thalia skriver:

Mewn hvad så når jeres barn har fødselsdag? Eller i skal fejre jul, eller andre store ting?

Forventer du virkeligt at din kærestes forældre aldrig må tage del i den slags? Eller vil du selv afstå fra at fejre dit barns fødselsdag hvert andet år, så din kæreste kan tage barnet med hjem til forældrene den dag?

Det er sådan at vi har ikk haft kontakt med dem i 2 år .. og han har bare besøgt dem et par gange hvor han så ikk har været såå glad efter , da de har sagt alt muligt om mig,

De har ikke deltaget i alle de fødselsdage og jul som vi har fejret i de to år .. så hvad sku det nytte nu

Anmeld

23. oktober 2010

A&F

Jeg kan forstå den situation du er i. Men personligt synes jeg selv, at du skal være den "voksne" her, og tilgive dem for hvad de måtte have gjort dig. Start på en frisk, og hver glad for, at din mands forældre vil tage del i deres barnebarn. De skal jo ikke med ind under selve fødslen, men ræk hånden frem og lad dem møde det lille mirakel efter. Måske det kan bliver starten på et nyt forhold og en øjenåbner for dine svigerforældre.

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

lillepuller skriver:

Jamen vi kan jo altså ikke alle sammen lide hinanden sådan er det nu engang bare. Og ja undskyld men jeg synes sgu da det vigtigste er at jeres barn får et forhold til dem. Og selvfølgelig vil de gerne havde et forhold til jeres barn det er jo deres barnebarn. 

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

B&J skriver:

Det er heller ikke sjovt af have sådan nogle svigerforæler... jeg ville gøre det samme som dig... men tror måske lige du skal snakke lidt mere med kæresten om det... for forstår godt det gør ham ked

ja for han kan tage vores barn med hjem hos dem når de vil .. men jeg vil bare ikke blandes i det.

Anmeld

23. oktober 2010

Thalia

lillepuller skriver:

Det er sådan at vi har ikk haft kontakt med dem i 2 år .. og han har bare besøgt dem et par gange hvor han så ikk har været såå glad efter , da de har sagt alt muligt om mig,

De har ikke deltaget i alle de fødselsdage og jul som vi har fejret i de to år .. så hvad sku det nytte nu

Det skulle nytte fordi de nu bliver bedsteforældre til et lille barn som de gerne vil lære at kende.

Og det kan godt være at lillen er ligeglad med fødseldag de første par gange, men der kommer en dag hvor han er stor nok til at undres over at mor ikke vil lade farmor og farfar komme med til den slags begivenheder.

Anmeld

23. oktober 2010

dollygirl

Thalia skriver:

Det skulle nytte fordi de nu bliver bedsteforældre til et lille barn som de gerne vil lære at kende.

Og det kan godt være at lillen er ligeglad med fødseldag de første par gange, men der kommer en dag hvor han er stor nok til at undres over at mor ikke vil lade farmor og farfar komme med til den slags begivenheder.

årh du har nok ret .. men kan ikke klar synet af dem seriøst .. de har desuden to andre børnebørn så det ikk fordi det er deres første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.