Står i samme situration ( staves ) med min svigerfar, har været sammen med min kæreste i 3 år, og alle 3 år har hans far + søster ikke kunne li mig, kunne de ikke FØR de overhovedet havde mødt mig, hvorfor? ja jeg ved det ikke.
Men den dag jeg fik nok, var jeg kæresten vores datter og jeg boede nede ved ham, på det tidspunkt ventede jeg vores søn. Jeg måtte ikke få noget og spise, hvis jeg ville have noget måtte jeg købe min egen mad.
Til sidst smed han mig ud, fordi jeg ikke fandt mig i han stod og råbte af mig, og råbte derfor igen!
Bad min kæreste om at vælge mellem mig og hans far, ganske kold og ligeglad, for den mand ville jeg bare ikke have i mit liv.
Da jeg jo blev smidt ud, flyttede vi tilbage til Ikast, til vores lejlighed som vi egenligt havde sagt om, men måtte spørge om lov til at blive boende.
Min kæreste har snakket med ham 2-3 gange siden, vil jeg tro.
Og det er ved at være et år siden.
Han har ikke skrevet til min kæreste, hverken da vores søn blev født, eller da han fik en hjerneblødning hans far, det fik han afvide af hans storebror.
Kæresten har intet til overs for hans far længere, efter den behandling han har givet mig gennem årene.
Så jeg ville klart følge mit eget hjerte!
Anmeld