Kruse90 skriver:
hvis det ikke er smukt at man kan hjælpe en barn til verden eftersom forældrene ikke kan selv. Det er da smuk at vi barnløse vil så meget igennem for at få det mest ønskede barn til verden.
Flere og flere får sværre ved at få børn. Det er sgu ikke naturens gang. Det er alle de unødige stoffer der er i det mad vi har i dag.
Det er klart at i har så firkantet en holdning, når i selv kan. HVis i stod i en sitiation som os havde i set helt anderledes på det.
I siger KUN sådan som i gør fordi I SELV KAN!
"Why fix something that aint broaken"? Forstår du hvad jeg mener med det ordsprog?
Det er da i min verden ikke smukt, at hjælpe noget "på vej" der aldrig burde haft eksisteret hvis det ikke var for forskningens kyndige bagmænd. Og det er så min holdning! 
Udfra hvad jeg læser, så er du jo selv sund og rask. Og jeg må spørge, har du aldrig overvejet, at finde en ny mand at få børn med? Tænker man aldrig den tanke når man er "den raske" i forholdet?
Og nej jeg kan få børn som så mange andre, jeg har en søn på 2 år som jeg elsker over alt i verden, han kom endda uplanlagt og velkommen var han da. Men hvis skæbnet ikke ville jeg skulle have børn, så er jeg sikker på at jeg ville være lige så lykkelig over at hjælpe andre børn der er uønskede og forældreløse. Men sådan er jeg og sådan er vi så forskellige alle sammen - jeg kan jo ikke sige, at du ville glæde dig over de samme ting i livet som jeg ville 
Anmeld