Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Chalala85 skriver:

Sikke dog en redelighed.. så i er ikke sammen nu? Jeg synes du skulle tage en ordentlig snak med ham.. ligemeget hvad er han jo faren til jeres barn, så må han jo finde ud af om han vil være en del af det eller ej. Der skal to til tango

tro mig har prøvet flere gange, men han tøt ikke se mig, han kan ikke selv finde ud af hvad han vil, han er en rigtig drengerøv og nogen gange fatter jeg ikke jeg holder af ham, men så tænker jeg på de gode ting og ja så huske jeg hvorfor jeg kæmper for at få det op at køre...

vi ikke sammen nu, men gider ikke rette det, står som verne i forhold alle steder da jeg ikke skal have en ny mand eller beskeder der vælter ind på min mobil men tro mig har prøvet, nu prøver jeg at invitere ham med til næste scanning da han ikke mødte op til den sidste... men altså møder han ikke op så det jo bare det.

mig og bummelum kan også godt have det dejligt uden ham men håber da de nye scannings billeder vil røre lidt mere i ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Øv vi har også en del fødselsdag fra sep og frem til dec. Så det er noget dyrer end man kunne tænke sig. Men vi får da det hele til at falde på plads trods alt.

ja her er december desværre fyldt med fødselsdage....men mange af dem holder ikke noget. så det hjælper lidt på juleræset.

vi har selv 1 i november og 2 i december...så vi slår dem sammen og holder en større fest i starten af december

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

nutche skriver:

ja her er december desværre fyldt med fødselsdage....men mange af dem holder ikke noget. så det hjælper lidt på juleræset.

vi har selv 1 i november og 2 i december...så vi slår dem sammen og holder en større fest i starten af december

Det er da også en super måde.. og super hyggeligt

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Dandiann skriver:

tro mig har prøvet flere gange, men han tøt ikke se mig, han kan ikke selv finde ud af hvad han vil, han er en rigtig drengerøv og nogen gange fatter jeg ikke jeg holder af ham, men så tænker jeg på de gode ting og ja så huske jeg hvorfor jeg kæmper for at få det op at køre...

vi ikke sammen nu, men gider ikke rette det, står som verne i forhold alle steder da jeg ikke skal have en ny mand eller beskeder der vælter ind på min mobil men tro mig har prøvet, nu prøver jeg at invitere ham med til næste scanning da han ikke mødte op til den sidste... men altså møder han ikke op så det jo bare det.

mig og bummelum kan også godt have det dejligt uden ham men håber da de nye scannings billeder vil røre lidt mere i ham...

Åh jeg håber virkelig han tager med til den scanning. Tror det ville åbne hans øjne en hel del.

Men ja kærlighed kan være et roderi. Nogen gange kæmper vi for noget andre ikke forstå, men det er vigtigt at følge sit hjerte synes jeg.

Jeg er sikker på i nok skal få det godt, selvom han vælger ikke at være en del af det. Det vigtigste er du har gjort hvad du kunne for at få det til at fungere, så kan man ikke forlange mere synes jeg

Anmeld

19. oktober 2010

LotteN

Vi har valgt at sætte prisen lav på julegaver til Lærke, da hun endnu ikke har forstand på hvad penge er, og så kan vi lige så godt sparre pengene der . så hun får for 200-300 kr, alt efter hvad jeg lige falder over - og falder jegover noget billeger, jamen så får hun det -køber ikke mere, fordi det er en billig ting - hun får RIGELIGT af bedsteforældrene alligevel!

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

LotteN skriver:

Vi har valgt at sætte prisen lav på julegaver til Lærke, da hun endnu ikke har forstand på hvad penge er, og så kan vi lige så godt sparre pengene der . så hun får for 200-300 kr, alt efter hvad jeg lige falder over - og falder jegover noget billeger, jamen så får hun det -køber ikke mere, fordi det er en billig ting - hun får RIGELIGT af bedsteforældrene alligevel!

Super ide.. og ja de bliver jo væltet i gaver i forvejen. Så om de får for 100 eller 1000kr lægger de jo slet ikke mærke til. Og det er jo heller ikke det der tæller

Anmeld

19. oktober 2010

LotteN

Chalala85 skriver:

Super ide.. og ja de bliver jo væltet i gaver i forvejen. Så om de får for 100 eller 1000kr lægger de jo slet ikke mærke til. Og det er jo heller ikke det der tæller

nej, det er jo det. og når vi så ikke vælter i penge (jeg studere) så vælger vi at spare lidt der, når alle andre nok kal forkæle hende rigeligt 

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

LotteN skriver:

nej, det er jo det. og når vi så ikke vælter i penge (jeg studere) så vælger vi at spare lidt der, når alle andre nok kal forkæle hende rigeligt 

Det synes jeg bestemt også er en god ide. Og lige meget hvad er det vigtigste jo hun ikke mangler noget.. så er gaverne jo "bare" ekstra  forkælelse

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Det er da også en super måde.. og super hyggeligt

ja og det er jo de samme gæster

Anmeld

20. oktober 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Det var også en rigtig smart løsning og helt forståeligt.. jeg har desværre ikke min søn hjemme i år så jeg ved ikke lige hvordan jeg gør det endnu

Neeeej har Kim ham i år?

Øv øv dumme Kim har slet ikke fortjent at skulle fratage dig at holde jul med din lille mus........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.